Voor mij gaat er ook niks boven echte kasten hoor! Ik heb er ook tientallen gespeeld. Attack from Mars komt ook uit trouwens, en Monster Bash, The Twilight Zone (met behulp van Kickstarter). Ze schijnen ook bezig te ambient lighting, zodat je zelf het licht in de kamer kan dimmen enzo, erg tof lijkt me dat!
Nice, wil ik Hybrid proberen, blijkt dat er alweer een probleem is met de servers. Dan ga ik echt geen 1200 punten neerleggen als het meteen al zo begint.
Sju, ik loop alweer warm voor de volgende Summer game. Een combo-based actie platformer, met RPG elementen en mooie geanimeerde 2d graphics , in de stijl van Odin Sphere and Muramasa? Focking count me in. Dit wordt genieten van het weekend... Spoiler Dust: An Elysian Tail reviews
Die ga ik in de gaten houden! Ziet er prachtig uit. Net zoals Grave wacht ik totdat ie in de DOTW komt, heb nog te veel ongespeelde spellen liggen.
Ik ga hem wel halen. Dacht dat ie 1200 punten is en voor zoveel quality content vind ik dat niet veel. Ben vrijdag en zaterdag thuis en dan ga ik zeker tijd aan Dust besteden. Zijn er sowieso al gamers hier die de titel hebben gekocht?
Trial speelt iedergeval lekker weg. De hele stijl is ook leuk gedaan. Soms beetje hectisch, zeker een DOTW aankoop wanneer die is.
Over Dust: - Featuring music by Alex Brandon Instant must buy! Die man is koning op het gebied van gamesmuziek. Hij heeft oa muziek gemaakt voor Unreal, UT en Jazz Jack Rabbit.
En hij is goed, heel goed. De wonderschone graphics en animaties, gecombineerd met de sfeervolle music tracks die je op de achtergrond hoort... geweldig. Soms zwelt de muziek aan, om later weer heel sereen op de achtergrond te kabbelen. Buiten dat levert de combat tot nu toe erg veel voldoening op. De moveset is behoorlijk creatief. Zo is het mogelijk om met Dust een korte jump in de lucht te maken en daarna als een kamikaze torpedo door al je tegenstanders heen te vliegen. Combineer dat met die energie balletjes van Fidget die massaal achter je aan vliegen en je hebt een combo killer move. Ik heb nu zo'n vijf plus uren op de klok staan (waarschijnlijk langer omdat ik diverse keren dood ben gegaan) en het is een meesterlijk spel tot nu toe. En dan te bedenken dat buiten het audiogedeelte dit het werk is van maar één persoon. Mensen, gewoon kopen die hap, al is het maar tijdens een actie. Je gaat er geen spijt van krijgen en dit soort labour of love verdient al onze support.
Helemaal mee eens. Echt top deze game. En het maakt ook de summer of arcade toch nog succesvol voor mij. Samen met deadlight parels.
Nog vrijwel niets over gehoord of gelezen. Geen idee of ik het eventueel ga halen, en voor welke console.
Ik ben wel van plan CS te halen indien de trial me aanspreekt, ik wist alleen niet dat de game deze week al uit zou komen, ben benieuwd!