[XOne] Darksiders II

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 20 jul 2011.

1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Daarom moet je een review met een koreltje zout nemen. Iedereen heeft mening schillen. :D

Laatst bewerkt: 14 aug 2012
  2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Welke geven een 7 dan ? Ik verwacht van de toonaangevende sites toch wel 8,5 of hoger eerlijk gezegd...

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.712
    Eurogamer geeft de game bijvoorbeeld een 8, terwijl ze het origineel ook een 8 gaven. Ik zeg niet dat de game meteen slecht is, want het eerste deel is geweldig. Maar het nu lijkt het erop dat de makers er niet echt op vooruit gegaan zijn. Ik had bij dit deel toch wel net dat stapje extra verwacht.

Maar goed... ik kijk er wel naar uit, want het zal vast weer een ijzersterke game worden.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb wat reviews gelezen en de IGN video review gezien en de wat lagere cijfers kijken te komen door de volgende zaken:

- redelijk veel bugs/glitches
    - groot, maar soms wat leeg / te weinig te doen
    - herhalend
    - graphics soms wat matig (textures)

Wat goed wordt bevonden zijn de combat en vooral de bosses en het lootsysteem en de RPG elementen.

Ik heb me nog nooit door bugs / glitches laten weerhouden, dus nu ook niet. Tis gewoon een goede game, mat wat lack aan polish. Ik heb de indruk dat de reviews onterecht wat aan de lage kant zitten.

Maar dat kan ik natuurlijk pas beoordelen als ik de game heb ...

5. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Gewoon afwachten met oordelen totdat je zelf kunt spelen... Reviews zijn ook niet alles ;)

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Vindt de reviews een beetje tegenvallen. Deel 2 heeft ook weer dat gevoel van na-apen en deja vu, zonder al te veel eigen swung te willen toevoegen. Daarnaast zijn de afzondelijke elementen, zoals platforming of combat, ook weer niet zo extreem goed geimplementeerd waardoor je het gekopieerde source materiaal spontaan vergeet. Voor mij was dat een van de redenen om niet voor deel 1 te gaan en deel 2 lijkt aan dezelfde tekortkoming te lijden. Maar ja, mensen waren ook enthousiast over deel 1 en dit is minstens net zo goed als ik de reviews kritisch doorlees.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Machinima review geeft wel een goed beeld

Ik heb nog steeds erg veel zin in de game. Deel 1 zat ook rond de acht en was ook geweldig...

8. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een typische sequel dit, daar is niets mis mee. Origineel was vet, en deze is dat ook :)

9. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Die low resolution textures en framerate drops heb je trouwens niet op de PC mits je PC een beetje bij de tijd is. De PC versie ziet er een stuk beter uit vind ik.

10. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat mag ook wel. Alleen jouw videokaart is waarschijnlijk al duurder dan mijn hele xbox 360 slim. Ik speel dit soort games het liefst op de bank met goede surround op een 47 inch tv, dan dat ik op een halve meter afstand op mijn bureaustoel voor een pc-beeldscherm zit te turen.
    Super veel zin in deze lange game!

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Check! Check!

Ook nog de gamespot review gezien, die is gewoon uiterst positief. Tis gewoon een erg goede game met wat rough spots. Zo heb ik er best veel gespeeld die uiterst vermakelijk waren. Ik denk bijvoorbeeld aan Dead Island...

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    En wie zegt dat zittend in een comfortabele bureaustoel, met een grote monitor en een surround koptelefoon op je hoofd een mindere ervaring is? Gaming op de PC is net zo intens en relaxend als bij elke console, maar je moet er inderdaad wat geld voor over hebben.

Die framerate vind ik wel belangrijk, dus wellicht een keer aanschaffen via Steam.

Laatst bewerkt: 15 aug 2012
  13. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Nou is het ook maar de vraag of we echt last hebben van de bugs. Zolang er geen gamebreaking bugs in zitten vind ik het geen probleem. IGN moet niet klagen, het is een open world game. Zitten altijd wel wat bugs en glitches in. Skyrim had ook bugs, maar daar wordt ie bij die review niet op afgestraft. Ook de Lasting Appeal bij IGN vind ik bullshit, want deze game kan je denk ik zeker 30 uur in steken. Maar een andere populaire shooter die maar 6 uur duurt krijgt wel een 9.0 voor Lasting Appeal, terwijl Darksiders II een 7.5 krijgt. Bovendien heeft DS een NG+ dus kan je er misschien zelfs 60 uur uit trekken. Nou dat is echt prima.

Reviews zijn naar mijn idee voor de rest erg lovend. Metacritic score staat op een 8.5 gemiddeld over 35 reviews. Tenminste dat was de laatste keer dat ik checkte. Dus dat is gewoon erg goed. DS kreeg rond de 8 aan score, maar die was ook gewoon erg tof dus zou deze gewoon nog strakker moeten zijn. Daar geloof ik ook heilig in en daardoor gaat deze game bij de release in mijn Xbox zitten.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ah, wist inderdaad niet dat dit ook een echte open wereld game is. Klopt dat Skyrim daar ook mee weg kan komen, dus dan mag Darksiders II dat ook.

Laatst bewerkt: 15 aug 2012
  15. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Die verschillende releasedate is zo nineties!!!|:-

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Bij Gamedumper is de game (limited Edition) slechts 42,48 inclusief! Ik heb hem daar net besteld en mijn Amazon order gecancelled.

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Jouw 47inch TV met surround is waarschijnlijk duurder dan mijn hele PC setup :F:

Bij een grote TV moet je ook veel afstand houden dus ons kijkbeeld zal ongeveer hetzelfde zijn op mijn 27inch monitor.

18. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem daar ook net besteld, levert die winkel ook wel eens eerder? Ik heb er nog nooit wat besteld namelijk...

En waar is de Darksiders 2 liefde op dit forum zeg... |:-

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja, leveren ook wel eerder soms.

Ik snap de geringe belangstelling ook niet zo. Terwijl sleeping dogs wel veel belangstelling krijgt bijvoorbeeld...

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gamesync stuurt ook wel eerder op.
    Zo had ik Batman Arkham City 2 dagen voor release. :)

Dus wie weet.

Deel Deze Pagina