[Multi] Sleeping Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 feb 2012.

  1. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben een goed uur verder, nu al op de Marktplaats 2 DLC gekocht gewoon fun! Snel even wat punten kopen voor toekomstige DLC!

    Trouwens kon het Benelux pack gewoon dl-en alleen ik zie de GSP outfit in mijn kast die andere 2 nog niet!

    Gameplay is goed ...... vechten is nog wennen met name counteren etc..... nog veel te leren!
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Saturn HHW had hem rond 6 uur s'avonds liggen voor 55 euro. S'middags was ik er toevallig ook al een keer en toen lag ie er nog niet.

    Niet meegenomen trouwens. Geen day 1 voor mij.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hoe is het vechten vergeleken met Arkham city?

    Ben altijd zo bang dat andere vechtsystemen in vergelijking met dat van Rocksteady zo tegenvallen. Zoals dat van AC: revelations bijvoorbeeld.

    Dat is als je het vergelijkt met batman gewoon slaapverwekkend
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Was jij zeker diegene die vroeg om Transformers? :+
     
  5. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand hier wat over vertellen? :p
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  7. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Gametrailers kijk ik nooit meer, die hebben er een handje van om een hoop te spoilen.
     
  8. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    *** Ik probeer zonder spoilers uitleg te geven ... zie elke detail opmerking als een tip en laat je verrassen ***********

    Ja er valt heel veel te doen na een paar uur spelen heb ik een aantal leuke dingen ontdekt. De stad is echt heel groot met een bepaalde politie missie krijg je aardig een idee! Je zal alles moeten verdienen met harde cash of practice .... ik zei het al eerder auto's kan je jatten maar niet stashen!

    In de binnenstad heb je meer mensen en uiteraard dingen te koop dan als je in de haven of bij de Heights zit. Op een markt zijn er minder dure en leuke kleren te kopen dan elders.

    Wat ze ook gaaf hebben gedaan is dat je echt niet naar de side quest hoef te zoeken maar die gewoon op je map naar voren komen. Met een handige druk op je linkerpookje kan je zelf bepalen wat je wilt doen. Of dat je gaat exploren. Zo heb ik in de afgelopen uren denk ik bijna
    $ 200.000 bij elkaar gevonden. Ook hier hebben ze in het spel iets op verzonnen zodat je niet doelloos achter elke struik naar die kisten zoekt. Tip: let op de rode poppetjes op je map.

    Tevens moet je flink sleutelen aan je health en je damage controle .... erop los bashen is er niet bij want die combo's zijn soms mega moeilijk! Ook hier is iets op gevonden waardoor je wel moet exploren om je skills te verbeteren. Daar kom je echt el achter als je de missie met de hot blonde chick hebt gedaan. Tip: let op groene beeldjes.

    Ik heb trouwens een vette auto gejat, maar ja je kan hem niet houden jammer genoeg. Ik ga straks wel een vette bak zoeken. Tevens wat vette kleren gekocht en een heleboel outfitjes al kunnen scoren.Trouwens het lijkt erop alsof de auto's niet kapot te krijgen zijn. Tot nu toe geen ontplofte auto gehad. Trouwens brommers rijden is best wel grappig.

    Het spel is zo opgebouwd dat je vanzelf naast de hoofdquest de side quest en de favors gaat doen. Doe je een aantal niet dan kom je heel snel erachter dat je dus niet kan levelen of dat je echt iets mist om vlot progressie te boeken! Ga je bepaalde zaken niet in dan vindt je bepaalde dingen niet die je quests weer een stuk makkelijker of beter maken.


    Het spel tot nu toe krijgt van mij maximaal een 8. Wat heel storend is in het spel is het camera werk. De camera werkt niet altijd optimaal. Met name met het achteruitrijden of achteruitlopen .... hier moeten ze echt iets aan doen. Wat ook frustrerend kan zijn is het counteren ... het gaat zo snel en daar ben ik een paar keer aan dood gegaan ... in sommige gevallen moet je wel 3 keer achter elkaar counteren en daar zit van controller naar scherm een duidelijke irritante vertraging in. Het is echt precisie timing, met name bij gasten die je niet kan vast pakken. Dit wordt nog frustrerender als je heel snel een bepaalde toets moet indrukken ..... het gaat zo snel in een gevecht dat je het op goed geluk doet of heel snel. Ik zou zeggen test het maar uit in je huis daar staat een oefenpaal ... moet je kijken hoeveel keer je goed drukt en hoe het mis gaat. Waar ik ook niet uit ben is wanneer je je updates die je krijgt via eten en drinken weggaan, ik denk dat hij zowat na elke grote checkpoint die dingen wegdonders. Zo had ik net een energy drankje en een noodle in mijn mik gestopt na een cut scene alles weg.

    Vandaar 2 dikke punten in aftrek.

    Deze game is in vele opzichten te vergelijken met GTA. En toch hebben ze er genoeg in gestopt om het anders te maken .... In sommige gevallen komt het Carmageddon effect in je op. EN op een ander moment het Driver gevoel of iets van Need for Speed. En het volgende moment staat weer een heel klein stukje Deus Ex voor je klaar. Oja ik vergeet het ook nog Maffia 2 zit er ook in

    BTW het vecht systeem is NIET te vergelijken met Batman Arkham City. Als ik eerlijk ben doet het mijn denken aan het vecht systeem van een heel oud spel Shenmue (dacht ik) in die geest moet je het zoeken.

    Zoek je een spel met afwisseling en lange gameplay moet je hem kopen; Wil je echt GTA wacht dan daarop. Zoals de titel als zegt ben je een slapende hond die zowel goed als kwaad moet zijn. Je kan dus niet 1 kant vol uitspelen, je zal beide paden moeten bewandelen.

    Oja ik heb meteen de 2 extra DLC (naast de launch DLC) gepakt en ze helpen wel wat maar ook weer niet te veel

    Let ook op mijn hoodie (gewoon 1600 dollar ... wat een inflatie). BTW mijn camera van mijn SGS 1 maakt gewoon slechte foto's . GFX zijn best in orde!

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2012
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik geef dit spel ook een 8... hooguit een 8.5 (op sommige momenten).

    Het is vrij verslavend. En de gameplay zit verder ook erg goed in elkaar.

    Maar op sommige momenten voelt het toch niet helemaal afgewerkt aan.

    Voor de rest zijn er weinig tot geen minpunten.

    En als je van GTA houdt kan ik het iedereen aanraden.

    Wat ik soms wel best irri vind (kan ook aan mij liggen) dat ik niet kan counterer als ik stil sta.

    Als ik blijf staan en ik druk 1000x op het counter knopje word ik toch nog geraakt. Als ik daarna weer ga bewegen dan werkt het counteren weer wel. Ligt dit aan mij of aan het spel ?
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Het counteren moet wel een beetje uitdagend zijn natuurlijk. Als je op het verkeerde moment op Y drukt doet ie niks. Gewoon goed timen. Anders is het wel heeel makkelijk.
     
  11. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Tips:

    - De wasbak zorgt ervoor dat het bloed uit je kleren en van je gezicht gaat
    - Wat kunnen vrouwen evil zijn, ben al 2 keer beroofd! Bij het aanbieden van hulp. Bitches!
    - Ik ben er nog niet achter of die health shrines random qua tijd spawnen.
    - Soms is het handig om met de auto over een paar thugs te rijden om zo grote groepen te kunnen verslaan .... let wel op ze stappen ook in de auto soms en dan moet jezelf snel in en uitstappen en er dan weer overheen raggen.

    -Trouwens installeer het spel op je box ik heb gisteren 1 vastloper gehad
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mocht iemand vandaag een Benelux versie kopen en hiervan een bon willen posten om de rest hier te helpen, heel graag! :b:
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Game Mania verkoopt Sleeping Dogs!
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Telefonisch contact gehad ?
    Volgens de website staat er nog morgen.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hij werkt zelf bij GameMania. ;)
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    'was jij zeker.....', lijk ik zo erg op een TF nerd? gemenerd :'-(
    Maar dat was ik.

    Spel nog maar kort gespeeld, ik kon toch niet meteen Dragons Dogma aan de kant leggen. Wat mij in ieder geval positief meteen opviel was engels en kantonees gesproken dialogen. En ook wel goed gedaan imo. Ook bij de begintitels namen als Emma Stone, Lucy Liu, Will Yun Lee. Nou zal dat lang niet bij nieuws zijn voor iedereen, maar ik had mij totaal niet verdiept in de cast. En dan is het een leuke verrassing.

    Nog weinig freeroam gedaan, wel introductie tot het vechtsysteem. En zo gelikt en soepel als Batman AA/AC is het niet. Maar toch vond ik het in die paar kleine gevechten wel goed werken. Counteren is idd timing.
     
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb ook net een smsje gehad dat ik m'n pre-order bij de GM op kan komen halen :) Dus hij zal vandaag wel overal de winkel in gaan neem ik aan.
     
  18. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Net de benelux-editie opgepikt bij FRS, Game bij Bol.com geannuleerd.
     
  19. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
  20. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Iemand hem al binnen via Gamedumper? Was dinsdag al verzonden maar vandaag weer niet bij de post.
     

Deel Deze Pagina