[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

1. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Het gaat om North American servers niet de EU.

2. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze meneer is gewoon ziek. Niets anders

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik ben het helemaal met je eens.

Ben ook bijna door Nightmare heen. Zit nu vlak voor Azmodan. Heb alleen even een DB dipje, teveel gespeeld de afgelopen tijd.

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ziek met Epicness!

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Jij bent echt de enige die zijn shit post en het grappig vindt anders. :emo:

6. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    kapot funny!:lol:

7. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel heel erg naïef zijn om te denken dat dat geen geacteerd typetje is

8. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was op de Diablo site even je profiel aan het kijken, je gear ziet er nice uit. Maar ik vroeg me af of overleven een beetje lukt. Want ik zie dat je maar 3k health hebt en heel weinig vitality. En ook een lage health regeneration per seconde.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Overleven lukt prima als je weer hoe je naar gear moet zoeken die Health Globes naar je toe trekken. Ik had Belial ook in een poging, terwijl ik op Normal een 2e nodig had. Belial heb ik ook solo gedaan.

Het probleem is hem meer de kosten van de gear. Aangezien ik nog geen fatsoenlijke drops heb ofzo, moet ik het van AH kopen.

Dat maakt verder niets uit, maar de prijzen zijn soms hoog. Ik zoek heel specifiek naar wat bij mijn class past, Barbie, en soms vind je daar wel eens koopjes tussen. Heb nog een item aan die me maar 10K heeft gekost ofzo, maar die extreme koopjes vind je niet snel.

Het is ook beter specifiek te gaan zoeken dan te kijken naar de prijs.

Wanneer je dan eenmaal weer je gear klaar hebt. Ik update het ongeveer elke 5 tot 10 levels, dan lukt het prima.

Ik moet er wel bij zeggen dat mijn level eigenlijks al te hoog is voor waar ik nu ben met Nightmare. Ik ben level 49, goede gear, en zit nu vlak voor Azmodan. Tsja, dat helpt natuurlijk ook wel. ;)

10. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geacteerd? In de mancave?

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Even een hele erg noobvraag:+

Gister ook even de starters trail uitprobeersel dinges gedownload om te kijken of het wat is voor me, dat Diablo 3.
    Vind het opzich wel tof, denk wel dat ik de volle versie ga halen.

Nu ben ik dus bezig met een Witch Dokter.
    Ik heb wat spels(potten met spinnen gooien(LMB) en vuur bats gooien(RMB) alleen nu heb ik dus ook een boog geequiped. Hoe gebruik ik deze in hemelsnaam8)
    Als ik LMB in blijf houden blijft ie maar potten gooien.

Ah, zo dus:+
    [yt]sCuZb0AJmso[/yt]

Alleen hoe zorg ik er nu voor dat ik alsnog die 2 spells kan blijven gebruiken?

Laatst bewerkt: 17 aug 2012
  12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    1. Reroll class
    2. Je wilt niet met een boog schieten
    3. Door geen skill op je LMB te zetten kan je met je boog (misschien!) schieten. Iig werkt het bij een Demon Hunter.
    4. Reroll nou maar je class! Je hebt de meest crappy class uitgekozen.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Awww YEAH!
    https://us.battle.net/d3/en/blog/6968517/Introducing_the_Paragon_System-8_20_2012
    https://us.battle.net/d3/en/blog/6923457/104_Legendary_Item_Improvements-8_14_2012

Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/370346/diablo-3-krijgt-100-extra-paragon-levels

En de legendaries worden beter, veeeeeeeeel beter! \o/

Het begint bij mij toch wel een beetje te kriebelen om DIII te spelen. Zit nog in Act III Inferno gelukkig dus heb nog genoeg te doen. Helaas wil ik nog een shitload aan andere games spelen en ben bang dat de meeste mensen hun voorkeur hebben voor GW2. Dit had eigenlijk vanaf de launch al zo moeten zijn.

14. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    7000 uur naar Paragon level 100..

Dag leven _0/

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Idd. :emo:

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zucht...

Je bepaalt zelf natuurlijk om p lvl 100 te bereiken. Daarnaast kan je je exp boosten door de juiste gear te dragen(raad aan om een xp gem in je helm te stoppen) en je krijgt een xp boost voor valor.

MF stacken gaat ook minder belangrijk worden, er is een cap van 300(vind ik meer dan genoeg) waardoor er ruimte overblijft voor andere stats in je gearbuild.

Sowieso is het al mogelijk om Inferno uit te spelen zonder de paragon levels. Nu je hele sterke legendaries kan vinden wordt het alleen makkelijker.

Wat zitten jullie nou te zeuren over 7000+ uur? Wees juist blij dat je nog iets haalt tijdens het farmen wat nuttig is.

17. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Was geen negatieve post Lastpak, ik zwaaide vaarwel naar mijn leven.

Ik kan niet wachten totdat de patch 1.0.4. uitkomt :thumbs:

Oja, de cap is 375% trouwens, NV wordt niet mee berekend in de cap :+

18. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zit ook aardig uit te kijken naar deze patch :)

Act III inferno is gewoon een pain om te clearen. Om de 1 of andere reden kom ik maar niet voorbij het laatste stuk :x Wellicht dat het na de patch enigzins meer doable is.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik ga er alleen niet tegen racen. Level 100 is imo gewoon insane. Ik ben er door het spelen wel achter gekomen dat die Paragon levels niet perse nodig zijn. Het is gewoon een extra om langer bezig te kunnen zijn, meer niet. Van mij hoeft het nog steeds niet makkelijker en ik zit nog maar paar duizend XP van Hell mode af en ik weet ook al hoe ik die moet aanpakken. Ik speel deze game nota bena voor het eerst in de serie.

Vraag me verder alleen af wat het toevoegt die Paragon levels qua beleving, meer niet. Om die reden ga ik me ook niet haasten.

20. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Aan de beleving voegt het weer wat nieuws toe als je level 60 bent, nu heb je weer een doel om naar toe te werken, i.p.v. elke keer in te loggen en elke run alleen maar crap te vinden, ga je nu als bonus sowieso een beetje ranken in je paragon levels, de level 62 en 61 items hebben ook een kans om fatsoenlijke stats te krijgen ennnn niet te vergeten, je MF wordt elk Paragon level meer :thumbs:

Wat betreft de Legendary's, die zijn er zeker op vooruit gegaan, kan niet wachten totdat ik een Firechain aan me heb hangen, een molten spoor achterlaat met Firewalkers en natuurlijk een wapen heb met 190-200% Crit damage + een socket :+

Laatst bewerkt: 21 aug 2012

Deel Deze Pagina