[XOne] Assassin's Creed: Revelations

Discussie in 'Games' gestart door Victor., 2 mei 2011.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik spot net dat deze 3D ondersteund. Is dat bij deze game de moeite waard? Normaal zou ik het zelf proberen uiteraard, maar blijkbaar ondersteund de 360 geen 3D via Component, en laat dat nou net zijn hoe ik het heb aangesloten. Dus voor ik me de moeite doe om ergens een HDMI kabel vandaan te vissen; moet ik me die moeite wel doen? :+
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die moeite moet je je sowieso even doen. Tenzij jouw tv ook 1080p over component ondersteund
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mijn tv wel ondersteunt dat volgens mij wel, maar mijn capturecard niet :p
    En zoveel verschil zag ik niet tussen 1080 en 720p toen ik het in het begin probeerde. En games worden toch 90% van de tijd niet eens gerenderd op 720p, dus het wordt hoe dan ook geupscaled, dus wat is het nut van de 1080p optie dan? Zelfs het dashboard is niet eens 1080p 8)
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Er zijn "Bijna " geen spellen die 1080p ondersteunen, meestal alleen 720p. Daardoor zou je het verschil niet hebben kunnen zien en dit klopt inderdaad.

    De nut van 1080p heeft te maken met films die je kan huren en op 1080p kan af spelen. Daarvoor stel je dit in bij de 360, om dit goed te kunnen weergeven.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2012
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Daar maak ik (tot nu toe) toch geen gebruik van. Capture Card kunnen gebruiken heeft de hoogste prioriteit bij mij. Zelfs bij een game die al bijna een jaar uit is zit ik dingen op te nemen en uploaden. Waarom? Omdat het kan, omdat ik het ben. :+


    Ik ben nu ook een aan het uploaden waar ik
    in een of andere vage grot zat.

    Klaar
    [yt]NlEtA1ojdm0[/yt]

    Tsja, haha. Mijn digitale plakboek. :p Voor de views hoef ik het iig niet te doen.

    edit: Uitgespeeld. Waarom stoppen ze altijd gelijk zodra het interessant wordt? :+ Ook veel achievements gemist zo te zien. Hoppa, aan de slag dus. :cool:

    edit2: Wat, 100% in de sequences halen? Maar... maar... De x360a Road Map had me verteld dat dat niet nodig was. :'-( Had ik er nu maar wat beter op gelet, hoefde ik nu minder opnieuw te doen. Ik zit nu iig op 92.39%...
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2012
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Uitgespeeld.

    Wat ik niet snapte aan het einde:

    Waarom waren er opeens helemaal geen Templars meer in Masyaf? 8)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Misschien omdat de kruistochten voorbij waren en Ezio ook een hoop gedood heeft met zijn medebroeders? Check trouwens de achtergrond informatie eens, daar staat het wel in geloof ik.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Gruwelijk spel zeg 8)
    Snap niet dat ik hier zo laat aan ben begonnen.

    Die dungeon onder Galata _O_
    Echt geweldige gameplay.
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben nog even bezig met Brotherhood en dan staat deze op me te wachten.
    Zijn er nog nieuwe dingen toegevoegd in Revelations?
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hebt zo hook volgens mij voor ziplines.
    Maar ja helaas is Revelations wel een stuk minder dan Brotherhood.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ja die Romulus caves waren echt gruwelijk, daar wil ik meer van in Revelations. Komt dat nog een beetje?
    Ik vind die bommen wel een hele toffe toevoeging, zat dat al in Brotherhood? Dat voegt echt wat toe vind ik.

    Hierna gelijk met ACIII door _O_
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2014
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Veel plezier met het einde Tyrant. Imo één van de beste game eindes aller tijden. _O_
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Je hebt het over Revelations en niet over III mag ik hopen? :+
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Uiteraard, als je mijn posts ook kende over AC III. :+
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En als je klaar bent met deze game ook nog Assassin's Creed: Embers kijken.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Die staat al op m'n HD. Ben benieuwd of echt alle vragen goed worden beantwoord... En dat het geen Lost-achtige anticlimax wordt.
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vandaag ook begonnen aan Revelations, maar nog niet volledig overtuigd.
    Vind de (mini)map en hud wat onduidelijk itt vorige delen. Zit nog in het begin en lijkt nu nog meer een tutorial, voordat ik weer de echte vrijheid kan ervaren. Daarnaast vind ik het eiland gebeuren nog een beetje vaag. Bij II en Brotherhood zat ik snel in de game, maar bij Revelations duurt dat blijkbaar wat langer.
    Btw, hoop ook niet dat je dat tower-defense achtige gebeuren (straat verdedigen door wat mensen en muren te plaatsen) vaak krijgt. Kan een grappige toevoeging zijn, maar ik heb er niets mee.

    In Brotherhood zaten een paar minpunten; het loonde niet om al die burchten te kopen en/of al die sidemissies te doen en/of de laatste schat te claimen. Heb de parachute ook amper gebruikt. Hoop dat het in Revelations wat anders is, maar betwijfel het.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is meer van wat er met Ezio gebeurd.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ophouden nou! :'-(
    Net als met dat Revelations einde. :'-(
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Dat Den Defense heb ik tot dusver maar 1x gedaan. Als je gewoon zo'n herald ziet of een Templar dude met dat oog, gelijk omkopen of vermoorden. Dan val je nooit op en word je nooit aangevallen.

    Ik ben nu even gestopt met het verhaal om beetje die boeken te zoeken. Wat is daar nu precies mee aan de hand? Snap dat niet echt, is dat story related? En dat gedoe met die Master Asssassin's etc snap ik ook niet.
     

Deel Deze Pagina