Nedgame heeft hem ook. Laten de Nedgame en Gamemania alleen net te ver weg zijn en m'n OV is pas morgen weer geldig. Ach, de game is bij die twee winkels toch enorm duur.
Net wereld 2 voltooid en vindt deze game wel een stuk beter als zijn voorganger op de 3ds. Werelden zien er goed uit,enkel jammer dat het spel zo leunt op het coins rapen. 2113 is het aantal coins die ik nu al in mijn bezit heb.
New Super Mario Bros staat nu trouwens op de eshop voor 40 euro. Dat is nog goedkoper dan bij de Game Mania. Edit: Net gecheckt, en het is een lie van XGN.
Las op gister Budgetgaming dat ie voor 45 in de shop stond, maar ik kon em niet vinden....vind dat voor een dowlload wel verdomde duur (40 ook).
Tsja, dat zijn we wel gewend (Kijk naar Games On Demand, ook overpriced). Hij staat er nu voor 45 euro, maar is nog niet te downloaden. Dus gewoon de retail versie kopen, misschien een weekje later.
Ik ook, hoor. Heb hem morgen ook al het goed is. Toch maar al gekocht. Sommige van de minpuntjes die mensen geven zijn toch onzin, bijv: Je hebt sowieso weinig aan levens in Mario games. Maar dat terzijde, ik ben het wel eens met Eurogamer: De developers in Kyoto (van de NSMB titels) zijn slechts het reserveteam. Het echte Marioteam is dat in Tokyo. Ik kijk enorm uit naar hun volgende Mario game. Edit: Heb hem net binnen gekregen. Wel tof hoesje, zo helemaal in het geel.
De game vanmorgen ontvangen, en heb er nu een paar uurtjes opzitten. De game, ondanks dat het niet wereldschokkend vernieuwend is, doet genoeg anders om toch weer behoorlijk verslavend te zijn. Deze game gaat er voorlopig niet uit!
Dat is het precies. Dat de New Super Mario Bros serie nu een beetje uitgemolken wordt is wel duidelijk, maar het is toch elke keer weer fun om te spelen.