[Multi] Sleeping Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 feb 2012.

  1. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    heb net de benelux versie opgehaald bij gamemania voor 45 euro XD ..

    game nu aan t installeren op de ps3 en dan ff gamen :p
     
  2. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    dat is de rede dat ik nooit via internet dingen bestel:emo:
     
  3. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb onder dlc nu iets van just cause 2 staan. en de exclusive content van de benelux editie.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dan lullen ze echt dat de game dinsdag is verzonden. Gister niet ontvangen, hoop vandaag, maar jij geeft al aan dat ie er weer niet bij zit.
     
  5. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    DAMN!! die ming is egt niet makkelijk om te verslaan :p
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Taker, je kan je posts ook editten he, dat scheelt tripleposts... :)

    Overigens de game gisternacht nog last minute gepreordered, en had gewoon het laatste shirt dat ze hadden liggen :cool:

    [​IMG]
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Held! :+ Overigens zie je veel detail op deze t-shirts kan je van veel games niet zeggen.
     
  8. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    ik kan mijn t-shirt morgen halen,en ook de mario munt . gamemania had de goodies nog niet binnen helaas.
     
  9. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Die valt juist mee eerst een paar mannetjes van hem tegen de muren etc slaan den hem echt counteren en dan een paar tikken op zijn kop geven b vasthouden als het in beeld schijnt.

    - Moeilijker zijn de dikke mannen die je niet kan grappelen! Die moet je echt swiepen en dan erop los beuken!

    - Ben je buiten in een gevecht wals er eerst met de auto over.

    O ja gisteren mijn eerste streetrace in één keer gewonnen;
    En de auto mag je houden die witte met rode strepe


    Nu even wat eten nog en dan volle bak er tegen aan! Ik ga meer camera's hacken
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2012
  10. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11

    haha na een paar x had ik die missie gehaald met ming :)
    ben nu bij het stukje dat je Amanda leert kennen en haar moet rondrijden naar die martial arts school. daarna een politie missie gedaan. met die drugs deal bij de haven, dat je met die kippenwagen hem achterna moet gaan(ben zn naam ff kwijt) en daar foto,s moet maken dat hij schuldig is enzo.

    het rijden vind ik wel fijn, het is ff wennen maar als je er aan gewend bent rijd het nog best chill.

    de game heeft me nog geen seconde verveeld. al vind ik het wel jammer dat je geen burgers kan arresteren zoals in true crime wel kon, maar dat zou wel komen omdat je hier undercover agent bent .

    maar het mag de pret niet drukken XD geen spijt van deze game. en ik raad hem iedereen aan.
     
  11. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    ik ga hem morgen oook halen alleen weetniet op welk platform xbox of PS3? :p
     
  12. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    op de console waar jij t meeste op speelt ;)

    ontopic..... kan iemand me uitleggen wat ik moet doen bij
    die missie dat je een bug moet plaatsen in zoon roostertje. na die bug geplaatst te hebben moet je toch ontsnappen lijkt me ? maar waar moet ik heen , want ik kan niet door dat raam waar ik ben binnengekomen, en ik kan ook niet de keuken in lopen want dan zien die koks me .. dus waar moet ik heen of wat moet ik doen ? :b:
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2012
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vanavond iets uitgebreider gespeeld en 't speelt eigenlijk best wel aardig weg.

    Grafisch niet van top niveau maar wat mij betreft aanvaardbaar. Behalve bij het (snel) autorijden heb ik geen last van pop-up. Er moeten wel gewoon echt nieuwe consoles komen :+ Combat is tof gedaan en lijkt erg op Batman, het is het alleen niet jammer genoeg. Vooral het counteren vind ik niet altijd helemaal vlot werken. Het gebruik van objecten in de omgeving is een leuke feature, ben benieuwd of ze naar mate de game vordert steeds bruter worden. Enige waar ik nog aan moet wennen is de besturing van de voertuigen. Het is geen GTA maar ook geen Saints Row of Just Cause, meer een mengelmoes van al die games. Hopelijk is het een kwestie van wennen. Leuk spel voor de +/- 40 euro die ik ervoor neergelegd heb, hier vermaak ik me wel mee tot FIFA 13 uitkomt :p
     
  14. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    ik denk dat je deze wel eerder uit hebt dan dat fifa 13 komt :+ ik wacht ook op fifa 13 , maar er komen nog meer goede titels uit :p


    (de missie inmiddels gehaald) ik drukte op cancel elke x , nu ik het een x niet deed kon ik verder :+
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb eindelijk een gun! Ik kwam bij een drug bust in een riool aan de zee, bij Central. En daar lag een dikke boot in het riool en er stonden overal kratten en er liepen gasten met machinegeweren en gewone pistolen rond. En ik heb ze allemaal overhoop geschoten. :cool: En nu heb ik ook gewoon een pistool op zak. Das wel handig voor als je weer eens beroofd wordt. Dan hoef je die klootzak niet dat hele eind te achtervolgen, maar schiet je hem gewoon meteen in z'n rug.
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Echt een héél goede game!! Wat zijn die 'gambling den' logo's buiten de map eigenlijk?
     
  17. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    :lol::lol::lol:hahaha ik kwam net ff niet meer bij van het lachen.... t ging alsvolgt .. ik was een burger aan het rammen totdat hij bleef liggen, komt er een paar tellen later ambulance aan. stappen 2 broeders uit, lopen naar het lichaam, zeggen wat dingen tegen elkaar, maar ineens zegt een van die broeders, this sucks.. komt er precies na dat moment een auto aanrijden en die walst zo over die broeder heen. die broeder was opslag dood. ik vond dit toch wel ff een geniaal moment :+ helaas kon ik het niet vastleggen want ik zag het niet aankomen....anders had ik dit zeker op youtube geplaatst:+


    hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd op deze late donderdag nacht:+
     
  18. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Door de deur die wit kleurt vergeet je jade statue niet

    Zo vanavond nog meer gespeeld .... game is super verslavend. Je wilt gewoon elke missie blijven spelen .... laat mij het zo zeggen je weet welke missie er zijn maar elke keer is het anders zwaarder .....vb ik heb net 18 dudes verslagen met
    1 auto en 1 hakmes!
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2012
  19. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    Daar ben ik dood gegaan net op de laatste man die achter mij kwam morgen ga ik hem weer spelen! btw ik heb nu ongeveer 5 ton cash!
     
  20. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11

    ik weet precies wat je bedoeld .. het spel is zo verslavend idd dat je niet kan stoppen :+ elke missie wil je doen.

    wat ik me eigenlijk afvraag. je kan karaoke doen enzo , maar is er ook een plek waar je kan gokken ? of iets anders kan doen dan karaoke of martial arts trainen?
     

Deel Deze Pagina