Echt? Dan is het helemaal stom dat ze Gamescom skippen. Sony houdt zelfs een persconferentie en MS komt helemaal niet opdagen.
Nouja, 'komen' is ook een groot woord. Zover ik me kan herinneren was het de afgelopen twee jaar alleen een stand met multiplatform games dacht ik?
Nja vorig jaar lieten ze Forza Motorsport 4 zien en dan met die kinect feature. Was opzich wel tof gedaan. Maar aankondigingen worden daar niet gedaan nee.
Ik ben vandaag geweest en vond het weer erg leuk. Het was minder chaotisch en druk dan vorig jaar (toen was ik ook op zaterdag) en ik heb nog aardig wat games kunnen spelen; oa: FIFA13, PES2013, Raymand Legends (), F1 Race Stars, NBA2K13 en nog een paar games. Ik weet nu iig zeker dat ik een Wii U ga kopen! Ik had ook graag ACIII willen spelen maar dat duurde mij iets te lang (300 minuten wachttijd ) en Zombi U heb ik ook maar overgeslagen (150 minuten wachttijd).
Ja apart idd. Maar is er buiten H4 nog wat MS ons kan laten zien? H4 was zelfs speelbaar op een evenement van Roosterteeth geloof ik.
Haha, ik zat met die lui bij The Secret World. Ik ben die dude naast 'Athene' met het paarse shirt (0:0 Jongen rechts van me met de bril is mijn broer.
Nope Ik kende die hele crew niet, ineens zat ik in een hokje met allemaal van die Razer lui. Ze stonden de hele tijd te filmen en wij zaten er wat awkward tussen