In deze game wordt het geen routine omdat je eigenlijk niet zelf kan kiezen om alleen de hoofdmissie te doen. In principe is er niet maaar 1 hoofdmissie. Je zal dus ongetwijfeld de groene met de blauwe missies afwisselen en nog eens de gele en oranje missies gaan doen. Sowieso overleef je het niet als je bv je combo's niet krijgt aangeleerd .... nou hiervoor moet je dus naar de Martial Art school en dat kan alleen als je
hebt die je in alle kleuren missies kan aantreffen. Dus wat ga je doen die missies doorlopen.
Wat ze goed hebben gedaan is dat je niet doelloos rondloopt, want constant auto's jatten en onschuldige burgers bashen gaat weer ten koste van je experience points die je weer nodig hebt voor je upgrades.
Ook in huis is het niet allemaal zinloos op het plassen na .... zo heb ik in het huis een
houten paal -- Wing Chung decoratie
train ik daarop dan krijg ik een
tijdelijke upgrade ik dacht extra damage power
drink ik iets uit de ijskast dan krijg ik tijdelijk
een health upgrade
Gisteren zover gespeeld dat ik zelf nu al in een ander district een huis heb. Veel mooier dan de eerste. Wat ik nog niet heb geprobeerd is om de dames te bellen ..... maar er valt nog zoveel te doen.
Nog een voorbeeld auto's kan je niet stelen en in je garage zetten, je moet ze kopen, dit kan niet achter elkaar wat ga je dus doen op zoek naar geld / zelfde met kleding elke winkel heeft verschillende stuff.
Tijdens het spel unlock je ook heel veel outfits ... dit is dus ook een uitdaging. Wat ik met GTA had is dat het zo vrijblijvend was dat ik mij dus ging focussen op 1 aspect. Saints Row vond ik het irritant dat ik constant gebieden weer moest veroveren.
De 2 DLC zijn ook zeer de moeite waard met name de bus die je krijgt echt the A-team .... wat een scheurijzer ..... die outfit niet mijn ding.
Trouwens wie heeft zijn game al geregistreerd en wie heeft ook de DLC's !
Laatst bewerkt: 17 aug 2012