1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Homeland

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 17 aug 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Homeland

    [​IMG]


    [gb]Wat is Homeland?[/gb]

    Homeland is een Amerikaanse televisieserie uit 2011 en wordt uitgezonden op de zender Showtime in de Verenigde Staten. De serie is bedacht door Howard Gordon (24) en Alex Gansa en wordt geproduceerd door Fox 21 en Showtime Originals. De serie is gebaseerd op de Israƫlische televisieserie Hatufim, ook bekend als Prisoners of War, welke bedacht is door Gideon Raff. Claire Danes speelt in de serie Carrie Mathison, een CIA-agent die ervan overtuigd is dat een Amerikaanse Marinier een spion is voor Al Qaida. Deze marinier is acht jaar lang krijgsgevangene geweest van Al-Qaida en is in de ogen van de CIA een bedreiging voor de nationale veiligheid.
    Het eerste seizoen telt 12 afleveringen en Showtime heeft al een tweede seizoen aangekondigd die begint 30 September.


    [gb]Wanneer komt Homeland[/gb]

    Elke Zondag in US. Dus Maandag voor ons Nederlanders

    [gb]Filmpjes van Homeland[/gb]







     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2012
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Seizoen 2 trailer

     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Oh shit, dat gaat weer veel hyper Carrie worden. Ben benieuwd. :cool:
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    must resist the urge...

    Heb er wel veel zin in :D Homeland was voor mij echt de beste serie die afgelopen seizoen was begonnen.
     
  5. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuck.

    Kijk S1 by the way opnieuw met m'n moeder, die is nu ook helemaal hooked :+
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk voor het begint dat ik even de laatste episode nog eens een keer kijk. Zelfde met Dexter. Is toch alweer een tijd geleden. De grote dingen weet je wel maar sommige kleine dingen zijn ook belangrijk.
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Erg mooie serie, seizoen 1 was echt gruwelijk goed... en het einde qua spanning met stip op nummer 1 van de series die ik heb gezien. Ben alleen wel bang dat je nu net zoals bij Prison Break een veeeel minder seizoen gaat krijgen.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Over het algemeen vatten ze S01 altijd wel goed samen in het begin van S02.

    Ja daar vrees ik ook voor, S01 was best wel een mindfuck en het zou me niets verbazen als het drama gehalte nu omhoog gaat schieten.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is wel zo maar soms mis je dan toch een paar dingen. Zelfde had ik met Breaking Bad dit seizoen dat ik even moest opzoeken wat er met die ricin nou was etc.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zin in S02! Homeland was onverwachts spannend.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ook wel zin in S02 al vond ik het einde van S01 wat minder. Denk wel dat ik wacht met kijken tot S02 is afgelopen zodat ik alles in een paar dagen kan kijken
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    geen flauw idee meer wat er precies aan het einde van S01 is gebeurt, wellicht is niet zo heel gek om idd even de laatste ep te gaan kijken voor de tijd. Er zijn genoeg series die niet aan recaps doen.
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    De eerste vier episodes gekeken, omdat Hybrid al deze topics opent (Suits het eerste seizoen ook gedownload). Vind het een leuke serie, ben echt benieuwd hoe het verder gaat. Het is in ieder geval mooi spannend, Lewis is natuurlijk een toffe acteur. Ik vond Carrie wat irritant, einde van EP4 maakt het wat minder.
     
  14. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Ben benieuwd welke kant ze opgaan met Carrie, heb me toch wel flink lopen ergeren aan haar character.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond haar juist geweldig. Ze was heerlijk actief. :D
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Nu net EP8 afgekeken, word steeds spannender. Nog wel een vraag:

    Wie heeft nu die razor aan Afzal gegeven? Was het toch Brody of toch Saul? Of wordt dit later nog uitgelegd?
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Iemand een goede recap gevonden van S01? Morgen begint het weer, even geheugen opfrissen maar vind alleen maar gare crap op YT.

    Overigens drie Emmy Awards gewonnen, beste dramaserie en beste acteur en actrice voor Damian Lewis en Claire Denis.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kijk vanavond de laatste aflevering nog een keer, dat doe ik ook bij Dexter.
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dat ben ik ook van plan bij Homeland en Dexter ja. En ik denk ook wel dat Showtime met een "previously on..." komt hoor.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat ook natuurlijk. :)
     

Deel Deze Pagina