[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat is wel zo, maar echt nodig is het niet in Halo. Er was maar één ding wat ik miste tot Halo 3 en dat was rennen/sprinten. In Reach was ik heel erg blij dat dat er kwam, maar helaas kreeg je weer al die andere onzin waarvan de irritantste uiteraard AL. Cloak en JP vind ik ook overbodig in een loadout. Ik gebruik altijd sprint. Van mij hadden die andere AA's er wel in mogen zitten, maar dan als pick-ups. :)
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind het wel tof. Ben nooit vies geweest van een beetje theorycrafting en steek graag tijd in een voor mij optimale build. In voorgaande halo's was je ook altijd bezig met het uitproberen van wapens en nu mag je er direct beginnen mat je favoriete wapens. Wat is er mis dan?
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, het ging me me meer om de Abilities in je loadout. Zoals in Reach al had het perfect geweest om iedereen standaard sprint te geven en dan AA's als pick-up. Behalve dan in aparte speciale playlists. Maar goed, eerst maar 's kijken hoe het in de praktijk in Halo 4 gaat uitpakken natuurlijk! :)
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Was ook niet specifiek naar jou gericht hoor. AA's zijn niet eens tof als Pick-ups. AL vernaait altijd mijn multikills dus daar heb ik sowieso een hekel aan. :+

    Cloak is super gaar als het gebruikt wordt om je radar te jammen.

    De nieuwe AA's, shield en xray lijken me ook niet heel erg tof btw. Maar we zullen zien.

    Ik ben wel heel erg blij met het feit dat je je eigen wapens kan uitkiezen. Ik vond het altijd zo kut dat de DMR zo gepushed werd terwijl een Needle Rifle(Nee, niet de Needler, de RIFLE!) meer mijn ding was.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2012
  5. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn voorkeur lag ook bij de needle rifle, maar kon met de DMR ook heel erg goed overweg dus ik vond het niet zo erg.

    Zelf was AL in t begin best kut maar na een tijdje wen je er aan, teminste ikke :+
    Dus dat zal ook wel in H4 gebeuren :)
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat shield is iets wat men al wou sinds halo 1. Ze zaten altijd te zeiken dat ze een jackal shield in de multiplayer wouden. Het zal meevallen. Je kunt die persoon flanken en het is geen invincibility button zoals AL dat was.

    Promethean vision is flink generfed. Waardoor ik persoonlijk denk dat het weinig toevoeging geeft.

    En de DMR is kut. Lang leve de Battle rifle. _O_
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat shield stoort me eigelijk niet, want je kan flanken ja. Al kan het volgens mij net zo irritant zijn als AL. Ben je lekker aan het knallen en dan gaat-ie opeens achter z'n shield schuilen! 8)

    Maar goed, AL is het meest belachelijke ooit tot nu toe en daar zijn we tenminste van af! :cool:
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Och die shield stopt toch geen granaten en rockets / tank shells mag ik hopen? :p
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Moet je de anniversary playlists eens spelen, loop je opeens een stuk harder :+
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, klopt dat is met tweaks en zonder AA's. Maar er is nog maar 1 playlist daarvan, de rest is weg sinds de update van deze maand.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat muziek blijft ook gewoonweg briljant _O_ Damn!

    [yt]BQ-mmSh9yMw[/yt]
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Sinds dat laatste filmpje van AVHAHA neig ik wel het meest naar die Rogue, aangezien die kennelijk niet alleen positief is voor mensen die graag met de sniper schieten (waar ik niet zo van ben).

    BTW, die LE zul je toch wel gewoon bij de launch in een shop kunnen ophalen? Ik wilde gewoon ff bij de MM langs gaan tegen die tijd.
     
  13. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Rogue vind ik ook handig aangezien ik echt verdomd veel met sniper speel en al 5 be the bullets heb en 6 killpocalypses ermee heb gehaald :cool:

    Hoop het liefst dat de sniper hetzelfde blijft en niet generfed word zodat Rogue een must is.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ook tof dat je nu eindelijk je eigen sniper hebt en niet meer bang hoeft te zijn dat herp derp ermee vandoor gaat.

    Maar als je echt wilt snipen is de optie voor andere wapens misschien een betere optie. Aangezien je dan je kans op een sniper vergroot.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De limited editions van zowel Halo 2, 3 als Reach lagen ruim een jaar naar dato nog steeds in de winkels dus bij 4 zal dit niet heel anders zijn. Alleen de legendary edities waren altijd wel schaars.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat dacht ik ook met Halo 3 en Reach. Maar opeens na de release waren de Legendary Editions weer te krijgen (zeker van Halo 3 toen) en een stuk goedkoper! |:- Over deze LE heeft 343 laten weten "echt" limited te zijn, maar het kan een verkooptruc zijn. Zeker om lekker veel pre-orders binnen te slepen. Ik ben echt benieuwd straks...
     
  17. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn ook echt limited.....voor de eerste lading :+

    Ik heb daar idd ook nooit zo'n vertrouwen in. Als het goed geld oplevert maken ze er gewoon meer en hebben ze schijt aan de mensen die dachten dat ie echt limited zou zijn.

    Die limited editie van Halo 2 was op een gegeven moment minder 'limited' dan de normale editie :+ De halve mediamarkt lag er vol mee.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2012
  18. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er eigenlijk een reden dat er geen Legendary Edition is? Echt logisch vind ik het namelijk niet. De vorige Halo games hadden er toch bijna allemaal één. Ik zou het trouwens wel best lullig vinden als ze de Legendary Edition na de release van de game pas te koop aan bieden. Als je dan de Limited Edition al hebt gekocht voel je je best genaaid denk ik.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik vind het ook erg jammer, maar er komt helaas geen Legendary Edition en het was gewoon een keuze om het bij de Limited Edition te houden. Vraag me niet waarom. :p
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb het altijd onzin gevonden. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina