[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien wat voor de horror fans.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik dacht eerst dat het Frodo was toen ik de thumb zag en schrok daar nog wel meer van dan van de trailer zelf. Trailer zegt niet heel veel, het is ook al weer een tijdje geleden dat er een écht goede horror film is uitgekomen imo.

3. pieteralberts

pieteralberts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha dat had ik ook, maar inderdaad is het jammer dat een goed verhaal vaak ontbreekt bij horror. Aan de andere kant, thrillers kunnen vaak juist door een goed verhaal enger zijn dan horror. Dus mischien zijn er geen goede horrors maar wel genoeg goede enge films (basically hetzelfde dus)

4. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Uuhm, Insidious, Drag me to Hell, The Cabin in the Woods? :eek: Genoeg heerlijks van de afgelopen paar jaar.

En over een paar maanden komt Sinister daar ook nog bij, wat heb ik daar zin in :D

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Insidious is alweer ruim een jaar oud (en was idd erg tof) en Drag me to Hell is van 2009 dus dat ik alweer lang geleden en zo tof vond ik die ook niet. Cabin in the Woods was inderdaad ook wel oké maar te veel een teen horror imo. De laatste horror die ik persoonlijk erg vet vond was The Woman in Black, ook omdat ik daar niet zo heel veel van verwachte (hij blijft immers Harry), maar deze viel erg mee. Maar ook in Japan en Korea is het wat stil op het moment met échte toppers.

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    The Cabin in the Woods

Vooraf veel positieve verhalen gehoord en gelezen, maar ik vond hem tegenvallen. Komt veel te traag op gang, te voorspelbaar (na 5 minuten heb je al in de gaten dat het geen standaard slasher is) en nergens echt grof.

De liften scene was wel geniaal, daar hadden ze beter een uur voor uit kunnen trekken ;)

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oeh ik zie al wat ripjes van The Avengers langskomen.
    Nu alleen wachten op Bluray. Hoef geen DVD. :p

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Even een stukje van The Expandables II,
    met Chuck Norris. De muziek die je hoort is van The Good, The Bad and The Ugly a.k.a. Ennio Morricone.

In de hele film hoor je er meer van rond Chuck Norris. Echt geniaal en lekker hersenloos ook:

10. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Gulliver's Travels (2010)

Ben een grote Jack Black fan, maar deze film was gewoon niet grappig. Af en toe moeten gniffelen, maar in de meeste delen maakten de lachbuien plaats voor plaatsvervangende schaamte. Dat laatste nummer en dansje was echt te slecht. :emo:

Al was die KISS-scene wel awesome :+

5/10

11. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Good Bye Lenin!

Aangezien het snikheet is maar een filmpje aangezet bij de waaier. Leuke film over de val van de Berlijnse muur. Een vleugje (zwarte) humor en aandoenlijke scènes. Vond alle oude beelden door de film ook erg geslaagd, muziek was ook top. Leuke Duitse film! Binnenkort ga ik Das Leben der Anderen kijken.

7.5/10

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Welke films van Jack Black zijn wel echt tof dan? Die kan je op een hand tellen.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    A Pick of Destiny.

14. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    The Pick of Destiny (:+), School of Rock, King Kong, Shallow Hal, en z'n bijrolletje in The Cable Guy was ook wel grappig.

Maar ik zie 'm inderdaad liever on stage dan in een film :+ Tenacious D ftw.

15. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Blade runner gezien. Eerste keer dat ik het zag en wat een toffe film. Een sci-fi film-noir over een man die nepmensen moet opsporen en opruimen.
    8/10

Laatst bewerkt: 19 aug 2012
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hopelijk wel de Bluray versie?

17. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    The Avengers 2012 DVDRip XviD NYDIC
    The Avengers 2012 DVDRip MAXSPEED
    The Avengers 2012 DVDRip NYDIC

:D

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die staan er sinds gister al :p
    Had gehoopt dat vandaag wel de bluray kwam. Maar nog helaas.
    Zal wel morgen ofzo worden.

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Scene met de liften was genius inderdaad _O_ Vond hem verder zelf ook toch ietwat tegenvallen eerlijk gezegd. Vooral het einde stond me tegen en had ik graag anders gezien:

Gelul met goden enzo :emo: Zat met een vriend te lullen dat het zo veel vetter was geweest als dit de manier is waarop horror films gemaakt worden :D Paar gasten die vanuit een control room chaos creëren en alles filmen en uitbrengen zonder dat wij weten dat het eigenlijk echt is.
    Vond de vele verwijzingen naar andere horror films wel erg tof. Had er al met al toch wat meer van verwacht.

7/10

20. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    :) Eerste blu-ray, wat een beeld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina