1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door mussi, 2 aug 2012.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Laatst nog gemaakt voor iemand hier, zoek maar terug :).

    Maar martinez is nog helemaal niet rond? Alleen Bildl zegt het.
     
  2. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Bedankt gevonden: http://futhead.com/12/squad/1816014 probleem is echter dat het budget maar 200k is..:thumbs:
     
  3. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
  4. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat is de reden dat er geen coins verkocht mogen worden? Heb er namelijk nog een aantal voor een leuke prijs..
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2012
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het is illegaal, EA staat het niet toe en Xboxworld is ook niet (anders kunnen ze problemen krijgen dat ze zulke praktijken toestaan).
     
  6. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Oke jammer, maar begrijpelijk..
     
  7. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik denk niet dat je er nu nog veel voor kan krijgen eigenlijk, met nog een kleine 1,5 maand tot fifa 13..


    Trouwens, ik zag bij EA een heel document met alle transfers en dat die allemaal verkrijgbaar zijn? Dat is toch gek, dat ze bij FUT het wel updaten maar bij H2H niet?
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gek, maar waar. ;)
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
  10. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice! Durf te wedden dat je met het 2e team veel meer wint dan met je IF team?:9

    Ik zit trouwens echt te twijfelen wat te doen met FIFA13, kent iemand een site waarbij je ultimate edition kan bestellen en waar je hem 1 of 2 dagen voor de release binnen krijgt (uit ervaring van pre-orders op deze site).

    Of zal ik gewoon bij Mediamarkt de ultimate edition halen (is meestal 1 dag voor release verkrijgbaar maar stuk duurder).
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2012
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vind je Pique fijn? Vriend van me heeft hem ook, maar had vaak rare acties bij (LB) + (Y) passjes over hem heen. Iedere keer werd hij eruit gelopen, omdat hij dan dacht dat hij de bal kon wegkoppen.. terwijl de bal echt véél te hoog over hem heen ging. Maar toch deed hij de kop animatie, en dan waren de spitsen weg. In drie/vier wedstrijden twee of drie keer gebeurd, dus maar meteen weer verkocht 8).
     
  12. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Die IF/TOTY/MOTM teams zijn imo meer tof om te showen, maar niet om mee te spelen: ik verlies zelden van een team waar meerdere IFs etc. inzitten, die handicap mag in fifa 13 wel wat minder, want dan spaar je een heel jaar voor zo een tof team als Mr. Vegeta nu heeft en wordt je gepakt door een 76 gemiddeld brazilianen team O-)

    Hoe ga jij t trouwens doen met ultimate edition etc. en waar FIFA 13 halen Siemenn
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Precies, IF's moeten gewoon beter spelen dan een NIF. Daar werk je ook voor, dus dat moet ook beloond worden.

    Ik ga geen Ultimate Edition halen, omdat ik waarschijnlijk FIFA toch niet veel zal kunnen spelen. Ik ga namelijk studeren in Maastricht, dus ben alleen in de weekenden thuis. En dan heb ik niet genoeg tijd voor FUT, spijtig genoeg. Ga het wel een beetje doen, maar echt een goed team krijg ik niet, omdat ik niet kan handelen.

    Ik ga FIFA13 zo snel mogelijk halen, waarschijnlijk weer één à twee dagen voor de releasedag. :)
     
  14. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    is er een leuke club om volledig te maken op fut?
     
  15. Bram14PSV

    Bram14PSV Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0

    PSV.
     
  16. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Man utd 2012/2013, dus met kagawa en RVP, maar RVP nu nog leip duur:eek:
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hahaha inderdaad! speelt voor geen meter. Tegen de computer win je alles met grootste gemak want dan zijn het echt helden. Maar zodra je online begint spelen ze sommige wedstrijden echt lekker en tik ik echt iedereen van de mat maar de meeste potjes is er gewoon die handicaps. Is de passing echt drie keer kut en dan is me hele tactiek weg!


    Mensen met ervaring in Bronzen Engelse Spitsen. Slew of Ings? in 4-1-2-1-2 (naast westcarr?)
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2012
  18. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Westcarr linker spits, Slew rechter spits is beest.
    Jervis ook een heeele goeie spits, maakte met dat team ook altijd gouden af en nu dat nieuwe toernooi met me gouden team wordt je alleen maar weer genaaid haha, laat fifa 13 maar komen, ben er nu echt wel aan toe !\o/
     
  19. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Dit is nu mijn team:

    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#jLHHdq6nbd1Js

    Heb nog 700k over dus zou dit team graag willen verbeteren (graag suggesties), liever geen messi en ronaldo aangezien het team slechter lijkt te spelen dan. En bovendien vind ik Ronaldo zijn kwaliteiten niet echt uit de verf komen in 433. Vegeta lijkt me de 433 BBVA expert, wat denk jij? :D
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2012
  20. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    4-3-2-1 kan een oplossing zijn als je Sanchez met di maria vervangt.
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2012

Deel Deze Pagina