Wat eenvette game! Echt zo veel grootser dan deel 1. Secrets all over the place. Zou heel goed mijn goty kunnen worden...
Ik was zelf al bang omdat ik zoveel slechte verhalen over gamedumper had gelezen. Ik heb dus of geluk of ze zijn er beter op geworden
Ik heb een stuk gespeeld! Kwam bij een open veld, en daar was het naar mijn idee erg leeg qua vijanden. Hopelijk als je naar maten verder speelt, dat je dan meer vijanden tegen gaat komen.
Hier lag hij ook in de bus. Bij Gamedumper besteld, geen mail dat hij verzonden was, maar wel ontvangen.
Heb snel even uurtje gespeeld en het voelt allemaal tof aan. Soms nog beetje onwennig tijdens de klim en spring secties. Grafisch een hele stap vooruit ten opzichte van deel 1. Death is een tof personage en speelt fijner dan War.
Ja maar toch mis ik War wel een beetje Ben nu in de derde dungeon en hij speelt heerlijk weg. Kan moeilijk de 360 uitzetten. En dan moet het verhaal nog op gang komen ook.
Niks ontvangen nog, wel vandaag mail gehad dat hij verzonden is. Dat wordt dus dinsdag dan hopelijk ...
Zijn jullie allemaal zo druk met spelen of wat … ? En op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie? Heb deel 1 op normal gespeeld, maar overweeg deze op Apocalyptic te starten. Reviews zeggen wel dat de game redelijk pittig is, zeker naar het einde toe ...
Moest vandaag werken, gister 7 uur gespeeld. Heel tof alleen iets te veel van t zelfde, zelfde puzzels en steeds dat hack en slash, maar was te verwachten en aan de ene kant maakt dát juist het spel goed. Ben zelf meteen op Apocalyptic begonnen en geen spijt van, ben bij sommige (mini)Boss's wel vaak doodgegaan en frustratie kwam wel goed haha. Weer een van de '' moeilijkere '' spellen die ik de laatste tijd heb gespeeld.
F*ck wil deze game! Maar nog zo druk met Sleeping dogs en Dark souls. Maar gaat er zeker komen,erg genoten van deel 1.
Heb in het weekend twee en half uur gegamed op Apocalyptic. Heb ongeveer een half uur gedaan om Thane te verslaan, wat een badass. Daarna nog Gronewood (of zoiets) geprobeerd maar die kreeg ik er echt niet onder. Ben nu level 4.
hahah, ja met Thane ben ik ook wel even bezig geweest, telkens opnieuw beginnen, but i got him Ben nu ook nog te druk bezig met Sleeping Dogs , dus later even verder gaan
Tjonge jonge, ik was zo positief over Gamesync imv een eerdere bestelling. Beetje jammer dat ik vanmorgen pas dit mailtje krijg.