Dead Or Alive 5

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 14 sep 2011.

1. Ninja Wanda

Ninja Wanda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je zo'n I'm a Fighter shirt kan krijgen? Of is iemand naar Gamescom geweest en heeft er 1 weten te bemachtigen?

2. tamerius

tamerius Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Goeie vraag.

FreeStepDodge heeft zelf wat hier:
    http://www.freestepdodge.com/threads/dead-or-alive-apparel-by-insert-coin.931/

maar dat is waarschijnlijk niet die je bedoelt.. kan je ze niet zelf laten maken online? geloof dat je online zelf t-shirts kan laten drukken op basis van een foto die je upload.
    Zoals hier : http://www.vistaprint.nl/gallery.aspx?pg=6&xnav=TsrItem&xnav=TsrButton_01

Ik heb het 'i'm a fighter' t-shirt nog niet gezien, behalve iets wat Swoozie aan had tijdens de HIN tourney maar ik dacht dat hij die zelf had gemaakt.

Een search bij Google images geeft voornamelijk de posters : http://www.google.nl/search?hl=nl&q...pw.r_qf.&fp=1269dce7175bfd3a&biw=1366&bih=649

op freestepdodge staan die foto's ook (ergens) in een mega resolutie

Laat anders weten welke opdruk het hoort te zijn of wat je zelf gemaakt hebt :)

Edit: nog even doorgezocht, wou ook wel ff weten wat het t-shirt nu is.
    Bij freestep toch nog gevonden:
    http://www.freestepdodge.com/threads/custom-made-doa5-puzzle-prizes-for-i46.1014/

heb zelf meer interesse in de ketting:

Er stonden er twee op ebay, maar al verkocht ($25)
    http://gouki.com/Story/Details/e3-2012-swag-fund-raiser-borderlands-2-shirts-doa5-persona-4

en deze zijn trouwens ook wel funny:

Dat t-shirt wat Swoozie aan had (zelf geprint?) zie je hier @3:03

Laatst bewerkt: 20 aug 2012
  3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    [yt]qzUSfISOwSw&[/yt]
    [yt]jvHEHli3UYE[/yt]

Stage

Helena vs La Mariposa

Cinematics

FreeStepDodge

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ah, mijn meest gespeelde characters uit DOA 4. Leuk om die eens in actie te zien. Ik vind de characters er echt goed uitzien. Ok, de één beter dan de ander, maar ze ogen echt volwassen. Ik ben zo gewend aan Helena en La Mariposa uit deel 4, dan is dit wel een wereld van verschil hoor. Op insidegamer werd er een beetje kinderachtig over gedaan, omdat er nog steeds veel aandacht is voor de borstpartij van de dames. Is ook zo, maar je kan niet ontkennen dat de characters op mensen van vlees en bloed lijken. Voor zover dat kan tenminste met de huidige technologie. Mooi hoor.

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    De Gamescom build van DOA5 is tijdens GVN Summer Jam te spelen, erg veel footage te zien op Twitch.tv 8WayRun

Laatst bewerkt: 25 aug 2012
  6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Vergeleken met andere fighters zijn de gezichten te glad. Er zit mij te weinig detail zoals rimpels, fronzen of oneffenheden in het gezicht. Het is nog steeds te anime style.

7. tamerius

tamerius Active Member

Leuk Bevonden:
    9
  8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    De dames in deze game zijn baby dolls. Zelfs Gen Fu is netjes gebruind. :9

9. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Ja die Gen Fu zonnebankt als een gek.

10. tamerius

tamerius Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Voor de mensen die rimpeltjes bij de dames willen zien, misschien een idee om TeamNinja een berichtje te sturen met de vraag of er niet wat DLC skins ala Bayman voor de dames mogelijk is? Is dat ook weer opgelost, ze kunnen het blijkbaar wel :)

Ps: als het goed is komt er vandaag een video met Mila (en Pai?).

Laatst bewerkt: 27 aug 2012
  11. tamerius

tamerius Active Member

Leuk Bevonden:
    9
  12. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    Haha mag je zeggen het zijn meestal Play: dit of dat of finish: die of doe move. Niet echt veel online achievements. Maar als dit alle achievements zijn, dan zou pai er wel niet bij zitten..

13. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Achievements zijn wel te doen. Online achievements komen er ook wel want heb DOA4 ook lang online gespeeld.

14. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Misschien hebben niet alle unlockable character een zo overduidelijke achievement als Sarah en Akira. Kan alsnog een verrassing zijn.

Tot nu toe zijn nagenoeg alle characters die in de demo code zaten ook in de uiteindelijke game(behalve Pai en Leon nu), dus ook Mila en Genfu:

Boxen/MMA stijl?

En aangezien elke character minimaal 3 outfits hebben(speculatie was dat de andere 3 slots kleuren combinaties waren, wat dus niet zo is aan de hand van deze leaked screens) kunnen we makkelijk andere outfits voor haar verwachten. Vind het "gewone" wel wat hebben eigenlijk.

Voor meer leaked screenshots KLIK HIER

Laatst bewerkt: 28 aug 2012
  15. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    Helena's bikini

16. tamerius

tamerius Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Mila eindelijk te zien dan.. Rood/zwart kort haar, casual jongens kleren, sneakers, lumberjack vest? Hmmz, nee niet echt mijn ding.. Maar goed DOA heeft al genoeg stereotype (sexy) fotomodelletjes dus dit kan geen kwaad en blijkbaar zijn er genoeg mensen die haar wel kunnen waarderen. Mooi, hoe meer variatie online hoe beter =)

Als ze met wat andere kleren meer op Vanessa/KOF gaat lijken dan ziet het plaatje, wat mij betreft, al wat beter uit ;)

Ben wel geintresseerd welke stijl ze heeft. Boksen zou kunnen, zou zeker een aparte stijl binnen DOA zijn maar de counters worden dan wel een stuk simpelere zonder de kicks, mogelijk dat ze punches op de kick-button dan nog steeds als kick zien ?

Ik lees hier en daar ook MMA/UFC, Judo of Aikido (Steven Seagal).. Allemaal interessant wat mij betreft.

Ik was zelf toch al van plan om met Rig, Sarah en Akira aan de slag te gaan (naast Jann Lee + Hayabusa) dus heb al genoeg om te leren. Die persoonlijke random setting zal ik zeker goed kunnen gebruiken!

Rig, Mila en Alpha-152 erbij. Eruit dan: Ein, Leon en Spartan. Guest characters dan Akira, Sarah en hopelijk Pai. Klinkt goed. Bring it on!

Nog een paar interessante screenies uit LocKuM's link:

Genfu!

"Tina" op haar broekje? Typisch :)

Brillen iemand? ook te zien bij Hitomi, Christie.. Waarschijnlijk allemaal.
    Hopelijk blijven er nog wat outfits verborgen.

Laatst bewerkt: 28 aug 2012
  17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    @Samurai
    Je krijgt die bikini zooi alleen maar als je de CE hebt besteld, de fuzzy bikini's alleen bij pre-orders van DOA5. Misschien na de tijd als DLC, wie weet.

Zie ook dat iedereen een bril kan opdoen...wederom alleen bij de vrouwelijke characters, hopelijk ook de mannelijke characters.

Sarah, Rig, Christie, Eliot, Helena zijn de characters die ik het eerst ga proberen, en Mila als ze een beetje een toffe speelstijl heeft. Zoals ik zei hebben characters meerdere costumes, dus Mila zal vast iets minder saai hebben...:+

18. tamerius

tamerius Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Goed dat je het zegt, ik dacht dat je bij de CE de bunny-pakjes kreeg en de swimsuits gewoon in de game zaten.

"Players who preorder DEAD OR ALIVE 5 at GameStop or Amazon will get an exclusive set of in-game bunny-style swimsuits for three female characters. At GameStop purchasers will get a ‘DOA Angels’ set of white swimsuits for Kasumi, Leifang, and Hitomi, while Amazon players will get a set of three ‘DOA Devils’ black swimsuits for Christie, Tina, and Ayane .
    Available exclusively at GameStop, the game’s Collector’s Edition features a first-class embossed steel case that keeps the precious goods inside safe. Along with the game, players get premium swimsuit costumes for DOA5’s full cast of playable female characters.
    An exclusive hardcover art book details the game’s lush imagery and the game’s stirring soundtrack CD lets fans experience the music of DOA even when they’re away from the game. Finally, a full-color poster of the DOA5 cast tops off the deluxe package of items. DEAD OR ALIVE 5 will be available for an MSRP of $59.99 for the regular edition and $79.99 for the Collector’s Edition."

Hopelijk komt de CE ook nog in de winkel te liggen (heb bonnen klaar liggen voor DOA 5 / Borderlands @ FRS en Eplaza)

Jammer genoeg is Helena wat zwakker gemaakt en moet ze DOA4 blijven spelen, maar met iedereen valt wel te winnen lijkt me.
    Als Christie wat nieuwe tools heeft zet ik haar misschien ook in mijn random lijstje. Veel mensen in DOA4 vergeten dat je midden in veel van haar strings weer op block kan gaan (weinig stuns), dat haalt potentie wat onderuit. Hopelijk kan ze nu wat makkelijker druk geven.

Tina (en Bass) zijn trouwens ook stukken sterker geworden, maar qua graplers heb ik weinig ervaring. Leon een beetje maar dat werd toch lastig tegen de hogere spelers.

Hitomi was ik trouwens vergeten te vermelden in mijn lijstje, speelde eerst met Ein en toen geswitched naar Hitomi. Kasumi? Ayane? Keuzes.. keuzes!

19. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben erg benieuwd naar de game, de nieuwe stijl spreekt mij veel beter aan de vorige die ze 3 deeltjes hebben gebruikt.

Vrees wel een beetje voor de onlineplay zoals bij meeste fighters en dat ik niets bak van 3D fighters, dus ben nog niet helemaal overtuigd om deze game te halen.

20. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik zit al een tijd te wachten op deze titel maar ik kan de game helaas niet halen op de release dag. Ik moet maar afwachten hoe het me afgaat straks online na een paar maanden. Dit geld ook voor TTT2 trouwens.

Deel Deze Pagina