Mila eindelijk te zien dan.. Rood/zwart kort haar, casual jongens kleren, sneakers, lumberjack vest? Hmmz, nee niet echt mijn ding.. Maar goed DOA heeft al genoeg stereotype (sexy) fotomodelletjes dus dit kan geen kwaad en blijkbaar zijn er genoeg mensen die haar wel kunnen waarderen. Mooi, hoe meer variatie online hoe beter =)
Als ze met wat andere kleren meer op Vanessa/KOF gaat lijken dan ziet het plaatje, wat mij betreft, al wat beter uit
Ben wel geintresseerd welke stijl ze heeft. Boksen zou kunnen, zou zeker een aparte stijl binnen DOA zijn maar de counters worden dan wel een stuk simpelere zonder de kicks, mogelijk dat ze punches op de kick-button dan nog steeds als kick zien ?
Ik lees hier en daar ook MMA/UFC, Judo of Aikido (Steven Seagal).. Allemaal interessant wat mij betreft.
Ik was zelf toch al van plan om met Rig, Sarah en Akira aan de slag te gaan (naast Jann Lee + Hayabusa) dus heb al genoeg om te leren. Die persoonlijke random setting zal ik zeker goed kunnen gebruiken!
Rig, Mila en Alpha-152 erbij. Eruit dan: Ein, Leon en Spartan. Guest characters dan Akira, Sarah en hopelijk Pai. Klinkt goed. Bring it on!
Nog een paar interessante screenies uit LocKuM's link:
Genfu!
"Tina" op haar broekje? Typisch
Brillen iemand? ook te zien bij Hitomi, Christie.. Waarschijnlijk allemaal.
Hopelijk blijven er nog wat outfits verborgen.
Laatst bewerkt: 28 aug 2012