[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]OibqdwHyZxk[/yt]
    Thrive
    Goede documentaire over wie onze wereld nu echt leidt en dus de touwtjes in handen heeft, best schrokkend uitaard hoeft niet alles in deze film de waarheid te zijn maar het geeft wel een andere kijk.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vond Captain America ook een matige film, slechtste Avengers-film. Sowieso was Hugo Weaving ook echt gigantisch matig als Red Skull, totaal geen overtuigende villain in de film helaas. Maar goed, vond Thor ook de eerste keer matig, maar vond hem dit keer al iets beter. Heb dus hoop met Cap, al blijft Iron Man de beste Avengers-film tot nu toe imo, te vaak zien, gaat nooit vervelen.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Lol die trailer :lol:

Hoe lang duurt ie? Dit wil ik wel zien voor de grap.

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    www.ThriveMovement.com eigenlijk zou ik iedereen even aanraden die documentaire te kijken, ook al lijkt het je nep, het is goed om eens de andere kant van bepaalde zaken te zien/horen. :)

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    The Dark Knight Rises..AHEM

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    WTF! Zonde. De man maakte best aardige films en series. Jammer.

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
  8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wat miste jij dan in het plot?

Over The Man With the Iron Fists. Schijnt dat die film van 4 uur is geknipt naar 90 minuten. :lol:

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Met name wat betreft de Hulk

Het word in de theatrical cut niet duidelijk of Banner de hele tijd al controle had over de hulk of niet.

Ik ben dan nog wel zo'n nerd dat ik me meen te herinneren dat Banner bij de Avengers in de eerste plaats heeft geleerd om de hulk te beheersen en later door volgens mij 1 of ander mislukt experiment een tijdje vast is komen te zitten in Hulk vorm maar wel met het bewustzijn van Banner (niks meer aan veranderen zou je zeggen :+)

En ik krijg uit de edit zoals hij nu is heel erg het gevoel dat er meer hulk scenes zijn gefilmd tussen het moment dat hij in die loods wakker word en op zn motor aan komt rijden voor de final battle. Ik denk dat er nog veel meer backstory van de hulk gefilmd is maar dat dit omwille van de lengte van de film de theatrical cut niet gehaald heeft.

Denk dan ook dat we in de DC gaan zien hoe Banner de Hulk onder controle krijgt

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Het ziet er wel tof uit, lekker over-the-top cliche. :cool:

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, goed punt. Dat was voor mij ook wel even gek inderdaad, hij kwam opeens aangereden (ook echt in het midden van wartorn Manhatten :lol: ).

Maar al met al vond ik het plot van de film prima in elkaar steken. Ik hoop dat de DC ook wat doet aan de transformatie van een aantal good guys, van hun 'mind control' terug naar normaal. Lijkt me tof als dat wat natuurlijker gaat.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja inderdaad, en zo zijn er nog wel meer kleine dingetjes die van mij nog wel verder uitgewerkt mogen worden.

Het zijn geen echte plotholes en het is allemaal wel te verklaren

dat van de Hulk bijv doordat hij de eerste keer onder invloed was van de sceptre of dat het kwam omdat hij net 4 meter naar beneden geflikkerd was of noem maar op en dus stiekem eigenlijk altijd al de controle had

Maar ik zit gewoon nog wel te wachten op meer backstory en meer Avengers. DC met nog een uurtje extra zou ik zo weer voor naar de bios gaan :+

13. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Afgelopen weekend en 40inch samsung tv aangeschaft dus ben op zoek naar n film waarmee ik de grafische pracht van de tv kan aanschouwen :)

Iemand suggesties? Liefst een beetje een recente film.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Al moet je daar je TV denk ik niet op gaan kalibreren met al die felle kleuren :+

Voor de rest natuurlijk gewoon een zo dik mogelijke Bluray versie van Planet Earth en Life

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kijk dan gewoon Lord of the Rings, Inception, The Pacific, Blade Runner ofzo.
    Heb je ook nog iets van een verhaal. :p

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Avatar heeft een prima verhaal. En is echt ziek op blu-ray, meer dan de films die jij noemt. ;)

@schijterwt: Als je ook mooie boxen erbij hebt raad ik Band of Brothers aan, of The Pacific zoals Hybrid hier ook zegt.

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Tony Scott Had Inoperable Brain Cancer: Report

As the investigation continues into Sunday's apparent suicide of Top Gun director Tony Scott, an unnamed source has told ABC News that the British-born filmmaker, 68, had been diagnosed with inoperable brain cancer. No further medical details were available. Scott, whose box-office hits included Top Gun, Days of Thunder and Beverly Hills Cop II, died Sunday after jumping from a bridge in Los Angeles Harbor. His body was recovered from the water four hours later. Witnesses told authorities that at around 12:35 p.m., the filmmaker left his parked Toyota Prius on the Vincent Thomas Bridge in the city of San Pedro,

http://www.imdb.com/news/ni34517482/

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    "een onbekende bron heeft gemeld"

Hhmm, twijfelachtig. Het zou natuurlijk kunnen dat Tony liever nu dood ging dan met zijn kanker te moeten leven en uiteindelijk vroeg sterven. Ben benieuwd wat er in zijn brief stond, als we het ooit te weten komen.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Avatar is nice op blu-ray, ja? Van de week via Zavvi voor €13 de extended versie gekocht, nog nooit gezien, altijd willen doen maar eigenlijk geen zin in. Vond het wel een mooi pakket, dus toch maar gedaan.

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Cool, nog steeds in de aanbieding?

EDIT: Hoe kan je bij Zavvi zien of er Nederlandse subs zij zitten? 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina