[Multi] Sleeping Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 feb 2012.

1. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ik had net hetzelfde gevoel bij mijn eerste uur, maar daarna _O_

Ik heb nu een gun ja, maar tijdens een gevecht had ik een machinegeweer opgepakt, maar dat kan je precies niet bijhouden, is wel spijtig..

2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nou ik denk dat dat niet helemaal zo is. Als je bezig bent is het een heerlijke game, maar na een uurtje of 30 heb je denk ik echt alles wel gedaan en moet je de meeste achievements wel gehaald hebben.
    Het is alleen jammer dat er daarna dus gewoon niet echt meer wat te doen is in de game.

Aangezien GTAV nog lang niet uit komt is het te hopen dat van deze game nog waardige DLC uitkomt of dat er nog een aantal soortgelijke games uitkomen. :)

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat vinden jullie tot nu toe het tofst uit de game?

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit al aan 40 % na nog maar 5 uur spelen,ik loop echt te snel door de game vrees ik :p

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    De wereld waarin je speelt. Het mocht op sommige momenten wel wat drukker, maar overall is Hong Kong erg leuk. Voelt gewoon heerlijk fris aan om eens niet in Amerika (of een eiland in JC2) te spelen, geeft een totaal andere vibe. Districten zijn behoorlijk verschillend zodat niet alles op elkaar lijkt.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dat klinkt echt cool. En qua missies, bieden ze een beetje variatie? Dat is iets waar genoeg games in dit genre behoorlijk de mist in kunnen gaan namelijk.

7. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Tot nu toe vind ik in de zijmissies weinig variatie zitten, maar goed, dat viel te verwachten. De hoofdmissies vind ik prima! De balans tussen schieten, racen en fistfights vind ik goed. Het is nergens te veel, al ligt de focus wel op hand-to-hand combat.

8. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Junk in the Trunk

Aberdeen Island

Dat was mijn laatste event.

Ik heb inmiddels 100 procent gehaald. :)

Pure Gold is ook makkelijker dan ik dacht.

Ik zit nu alleen te twijfelen: Spel verkopen en Darksiders 2 halen. Of spel houden en wachten op eventuele DLC.

Laatst bewerkt: 21 aug 2012
  9. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Wat vraag je voor het spel? Ik ben namelijk wel geïnteresseerd geworden naar mate ik meer over deze game begin te lezen.

10. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    heb ik ook reeds gedaan! Maar nog steeds niets op mijn scherm de enige gele icoontjes die ik heb zijn van de shoulin temple en die van de politie .... ik wordt er gek van!

11. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Jammer hoor, 44% in de game en maar 1x een wapen in mn handen gehad. Nu kan ik dus een drugsbende verslaan die gewapend is, en ik kan er met mn blote handen heen. :{

Ik pak nu meestal maar een auto en rijd ze omver tot ze dood zijn, anders is er gewoon niet echt veel meer aan.

12. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Vreemd, want er zijn meerdere missies waar je wapens krijgt/gebruikt.

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Misschien heb ik die nog niet gehad. Ik heb 1 missie gehad waarbij ik een wapen kreeg, maar als je daarna doodgaat dan heb je geen wapens meer. :)

Ik vind het jammer dat je niet wat meer keuzevrijheid hebt in schieten/vechten. Nergens een gunstore waar je even wat op kunt halen.

14. JoeBarbaroNL

JoeBarbaroNL Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    iemand die weet hoe ik een beetje snel mijn face niveau opkan schroeven? ik wil namelijk vette autos kopen en stylische kleding kopen maar ben pas niveau 2:mad:

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Zij missies doen. Tenminste dat vond ik wel vlot gaan. :)

16. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ja dat is zo! Daar ben ik het ook wel mee eens. Als je doodgaat zijn je guns weg en omdat er geen gunstore is kan het soms moeilijk worden. Maarja 1 vijand disarmen en je hebt weer een gun.

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat er geen gunstores zijn komt het realisme wel ten goede, want in Hong Kong zijn die er gewoon niet (anti wapen beleid van heb ik jou daar) ;)

Ik heb er zelf pas een 3tal uur in zitten en heb moeite om mijn face meter omhoog te krijgen, ben pas level 2 :mad: Heb al een paar gele missies gedaan en die martial arts gevechten gedaan, maar echt vlotten wil het niet. Iemand tips?

18. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Het spel is gewoon meer gericht op hand-to-hand combat. Dat is denk de reden.

Vind ik voor de verandering wel fijn. In het spel zijn er genoeg shootouts. En als je toch een wapen wil kan je nog altijd een politieagent beroven van zijn wapen. :)

@Ch®is heb het spel al verkocht voor €40 excl.

19. JoeBarbaroNL

JoeBarbaroNL Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    hoe versla je die Mr Tong ofzo ik mis elke keer die counter

update laat maar heb t al haha :p

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik speel de game sinds vanmiddag een beetje, en eerste indruk is OK.

Ik vind de omgeving een beetje saai en eentonig, en dat was dus exact de reden waarom ik het zo jammer vind dat het alleen op HK Island plaatsvindt... omdat dat eigenlijk een vrij saai gedeelte is van HK. Ook idd veels te weinig mensen op straat.

Ik ben wel nog heel erg in het begin, dus nog lang niet overal geweest. Voornamelijk North Point en Aberdeen enzo.

Qua missies is het nu even onduidelijk wat ik moet doen. Ik ga maar op die gele icoontjes af maar dat zij side-missions volgens mij, en ik doe wat opdrachten voor Tran, maar dat is alleen auto's gappen dus ook niet boeiend, en verder zie ik geen opdrachten van de baas staan ofzo...

Deel Deze Pagina