[XOne] Darksiders II

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 20 jul 2011.

  1. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Moeilijkste die er was.

    Even over net. Ben teruggegaan, alles verkocht en wat dingen geupgrade ben opzoek naar een Vulgrim want kan zo snel niet meer herinneren waar hij was. 2 Health-Pots gekocht en 3 gevonden, 5 Wrath ( woede ) pots gekocht dus hopelijk komt het nu wel goed..
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De game schijnt op normal al zeer challenging te zijn, dus als je hoger speelt dan al helemaal … Mss terug naar normal ?
     
  3. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Nah ga ik niet doen, ook al maak ik eerst 5 controllers kapot ga niet voor 1 klein kut stukje terug zetten naar normal.

    Edit; Ben er net achtergekomen dat je wapens kunt upgraden. Als je een '' Bezeten '' wapen hebt kun je die upgraden door je andere wapens op te offeren, wel vet gemaakt en 2e wapen is stuk beter.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2012
  4. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Your loss. Ik vind de reactie op de game van Synergy namelijk een beetje overtrokken. Maar ja dat is dan weer mijn mening O-)
     
  5. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Nah, je word de hele tijd heen en weer gestuurd om dingen te doen/oplossen/zoeken/verslaan. Je doet de klusjes van iemand anders om maar 1 klein ding te bereiken met de main quest, dno hoe ver je bent maar kom je anders van zelf wel achter.
     
  6. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit erg ver in de game inmiddels, maar ik snap wel wat je bedoelt hoor. Maar dat is gewoon het type game. Wat had je dan verwacht eigenlijk?
     
  7. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Had wel zo iets verwacht maar dit is belachelijk man. Je bent uren bezig om die 3 heren te vinden voor die koning, steeds maar weer komt er iets tussen. Ben daar nu bijna klaar mee en ben ik blij mee ook..
     
  8. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat juist wel tof :) Heb nu bijna de laatste ;)
     
  9. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Deel 1 wel gespeeld?
     
  10. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
  11. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die season pass wat extra's wat niet bij de limited edition zit?
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee. Ik heb de LE, net binnen, en daar zit een code bij voor argus tomb DLC. De season pass kun je aanschaffen en geeft je alle DLC tegen een lagere prijs dan los kopen…

    EDIT.
    Erg wennen aan de controls, mss omdat ik nog in DS mode zit. De camera draait niet automatisch mee, dus als ik didge dan verlies ik vaak de enemy uit beeld. Lijkt ook geen lock on in te zitten ?? Camera is echt wennen. Vind ook dat ie sloom draait ...
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2012
  13. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Locken doe je met LT
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe bevalt de game jullie? Is het gewoon echt vergelijkbaar met de eerste of zijn er echt nieuwe dingen bijgekomen, afgezien van het lootsysteem? En zijn er dingen die flink tegenvallen? De eerste was echt niet perfect, toch kan ik weinig minpunten opnoemen.
     
  15. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond deel 1 geweldig, deel 2 vind ik geweldig x 4
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tot nu toe vind ik hem ook super, al is het grafisch soms wat mager door erg low res textures. Art/design is weer geweldig. Loot voegt wel wat toe, net als andere rpg elementen. Speel op apocalyptic.

    Ook eerste boss tegen gekomen die ik echt nog niet aankan: Gorewood...
     
  17. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, die heb ik ook even gelaten voor wat het was.

    Waar besteden jullie je vaardigheidspunten aan. Ik neig toch meer naar de rechter kant om de ondoden mee op te roepen.
     
  18. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben de namen vergeten. Maar bij de linker kant heb ik dat je een spin aanval doet, zeer sterk en gebruik die altijd. Bij de rechter gebruik ik die zombies die je oproept, die taunten de enemy en geven je wat health terug, chill dus.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik gebruik nu nog alleen de linker tree. En wapens en armor met regen en health on hit & attack. Gaat tot nu toe erg soepel.

    Controls zijn af en toe wel omslachtig. (LB) + knop voor skills en (LT) voor lock on. Dat gaat dus niet samen. Dus als ik een skill wil gebruiken moet ik mijn lockon loslaten, Que ??? En als ik tussen twee walls omhoog klim (door steeds van wall tot wall te jumpen), dan kun je niet op een moment naar links of rechts springen ...

    Ook al wat bugjes tegengekomen maar nog niks gamebreaking.

    Wat ik wel jammer vind is dat er heel veel wat je op zou moeten kunnen springen (gezien de hoogte enzo) maar dat gaat dan niet. Alleen wat designed is om te beklimmen kun je ook daadwerkelijk beklimmen.

    Moeilijkheidsgraad tot nu toe prima (apocalyptic), niet veel problemen gehad nog.

    En lekker veel te exploren, dus dat zit wel snor :)
     
  20. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Uitgespeeld, laatste baas viel beetje tegen had in 1 try dood, kerel daarvoor was wel heel vet.

    Op het gebied van Bazen is deze game echt geniaal 10/10.
    Verhaal daar in tegen..
     

Deel Deze Pagina