FM4 [Finished] XBW Rivals-Challenge

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 20 mei 2012.

1. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Ik heb er 1 verbeterd/gedaan\o/, German Touring 1;41.739 (Rivals nr.:cool:

grt A!

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Goed bezig! Morgen ga ik de tijden verwerken en de nieuwe challenge aankondigen!

3. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    heb er ook een verbeterd maar weet niet meer welke ;)
    hahah ik ben er ook eerlijk gezegd heel weinig mee bezig geweest ivm de vakantie.

4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Gaan de Rivals van XBWf trouwens gewoon door in het nieuwe seizoen?

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    ^ Bij het doorscrollen van de leaderboards heb ik je tijden met een half oog in de gaten proberen te houden, maar je nieuwe tijd sprong er helaas niet uit. Je bent daarom niet in het overzicht opgenomen.

UITSLAG RIVALS CHALLENGE WEEK 10

Vier deelnemers hebben de afgelopen weken goede zaken gedaan, door zich aanzienlijk te verbeteren op een of meerdere tracks. Nori spant de kroon door een indrukwekkende 12 seconden van zijn totaaltijd af te rijden. Hierbij mag tevens vermeld worden dat Nori met terugwerkende kracht twee gouden medailles naar zich toetrekt. Gefeliciteerd! :) Ook Surrealistic verbetert zich sterk en stijgt twee plaatsen in het algemeen klassement. Ten slotte hebben asjemenou en Coldzero hun plaats in de top10 verder verstevigd de afgelopen weken.
    REGELS

@ Nori: Als je ons resultaat op Le Mans wegstreept, zou je vóór me staan in het klassement! _0_

Laatst bewerkt: 21 aug 2012
  6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Jazeker!:

AANKONDIGING RIVALS CHALLENGE TRACK 11
    De eerste 10 tracks liggen inmiddels achter ons, en het moet er toch een keer van komen. In week 11 staat De Norschleife centraal, oko bekend als The Green Hell (Jackie Stewart). Uitdaging is om met een auto met een PI tussen de 701 en 900 (Lees: 900) met Carrosserietype Supercar zo hard mogelijk door de Duitse bossen te jagen. De ervaring leert dat mensen vooralsnog het snelst zijn in de Mosler MT900S. Die tip krijgen jullie alvast cadeau. Met verwachte rondetijden tussen de 6:35 en 7:00 kan er op deze baan ontzettend veel tijd gewonnen en verloren worden. Daarom trekken we iets meer tijd uit voor deze challenge en ligt de deadline op zondag 2 september! Veel plezier allemaal!​

Laatst bewerkt: 21 aug 2012
  7. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Er staan al flink wat snelle tijden zag ik. Ik vind de pagani lekkerder rijden maar ben helaas iets minder snel ermee. Ik kwam niet clean tot 7.02, Denk dat ik met de Mosler toch nog wel onder de 7.00 kan komen.

8. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    WTF Nori! 6:45.xxx..... :x

Ga hier vrees ik vet veel verliezen. De Mosler hou ik niet echt lekker op de baan qua handling. En op dit soort lange banen zuig ik in schakelen. Vrees dat ik veel tijd ga verliezen hier....

9. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nordschleiffe, The Green Hell

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    De deadline nadert langzaam (zondag) en het is me nog steeds niet gelukt om een goede tijd neer te zetten... Ik wil eigenlijk ten minste 6.45 rijden, net als Nori.

11. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ben best trots dat ik onder de 7 minuten zit! Eindelijk eens wat tijd terug winnen! Jammer dat ik voor veel challenges te weinig tijd heb vrij gemaakt.

12. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Had 6:40:xxxx en toen werd ik wakker.

13. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
  14. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378

Showpik! :) ;)

_O_

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    6:41.630 #37
    Perfecte ronde, op een matige eerste deel (+0.7 sec) en een fout in de bochten na de carrousel (+0.9 sec) na :)

16. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Gefeliciteerd! Ik hoop dat Nori nog een poging gaat wagen, dit beloofd nog wat voor de endurancerace op dit circuit.

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Het kan sneller Nori, maar dan moet alles meezitten!

Het wat plaatjes gemaakt van m'n rondje van zonet :D

^Met vertrouwen aan elk rondje beginnen, toch???

Fout #1. Veel te snel de knik rechtsaf aan het begin genaderd. Ik kom hem nog net uit het gras houden maar verloor hier 7 tienden.

Hele snelle knik rechtsaf (komt eigenlijk na de slalombochten op foto 1) , waarna het (voor sommige auto's) snelste deel van het circuit volgt. Als je hier teveel remt ben je het hele rechte volgas-stuk erna langzaam. Daarom maar kort de rem intikken en vooral hopen dat je op het goede moment hebt ingestuudr.

Een van de bochten die ik het spannendst vind. Een hele snelle bocht linksaf op 1/3 van het circuit, vlak nadat je onder een soort bruggetje vandaan komt. Elke keer weer afwachten of ik die bocht goed doorkom, ditmaal ging hij goed:thumbs:

250+ km/h

In het bochtige deel na de carrousel al snel een grote fout gemaakt, maar de rest van dit deel ging gelukkig goed en heb ik denk ik zelfs wat tijd gewonnen.

Het beruchte sprongetje vlak voor het einde. Landen op 1 wiel is hier eigenlijk nooit optimaal, maar gelukkig bleef de auto toch stabiel.

De laatste bottleneck. Met 300+ km/h op alleen de achterwielen door deze bocht. De volgende bocht nadert met die snelheid heel snel, maar gelukkig waren de voorwielen optijd weer op het asfalt om de laatste bochten af te werken.

EDIT:
    Ter info 'de grafiek' wanneer niemand zijn tijd meer verbeterd de komende uren.
    Zoals verwacht lijken de verschillen groter te worden!

Laatst bewerkt: 2 sep 2012
  18. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Noooooooo

Mijn kut Le Mans tijd begint steeds kutter te worden. Nu ben ik zo brak als een malle, een betere tijd op de Ring zit er niet in ben ik bang.

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik sluit niet uit dat de 20e challenge weer kans biedt om wat tracks te verbeteren:): Le Mans was inderdaad een keerpunt.

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905

AANKONDIGING RIVALS CHALLENGE TRACK 11
    Voor challenge 11 gaan we weer naar Amerika, naar Infineon Raceway om precies te zijn, waar de Top Gear Challenge: Virtual Reality op ons staat te wachten. Tunen is dit keer uit den bozen, het komt wederom aan op de skills van de coureur. Lijdend voorwerp is de Lexus LFA geworden; het Formule-1 apparaat van de luxe-tak van Toyota waarmee ze het vuur aan de schenen van merken als Ferrari en McLaren willen leggen. We zullen gaan ontdekken of Lexus daarin is geslaagd deze week!
    De eerste 10 tracks liggen inmiddels achter ons, en het moet er toch een keer van komen. In week 11 staat De Norschleife centraal, oko bekend als The Green Hell (Jackie Stewart). Uitdaging is om met een auto met een PI tussen de 701 en 900 (Lees: 900) met Carrosserietype Supercar zo hard mogelijk door de Duitse bossen te jagen. De ervaring leert dat mensen vooralsnog het snelst zijn in de Mosler MT900S. Die tip krijgen jullie alvast cadeau. Met verwachte rondetijden tussen de 6:35 en 7:00 kan er op deze baan ontzettend veel tijd gewonnen en verloren worden. Daarom trekken we iets meer tijd uit voor deze challenge en ligt de deadline op zondag 2 september! Veel plezier allemaal!

UITSLAG RIVALS CHALLENGE TRACK 10

Zoals verwacht heeft The Green Hell tot grote verschuivingen geleid. Zeer opvallend is dat de top5 voor deze race op de Nordscheife ook exact in deze volgorde heeft weten te finishen. Dit houdt in dat B Tender er met de eer vandoor gaat, kort gevolgd door Nori en Coldzero. Dit impliceert tevens dat alle deelnemers in die top5 hun voorsprong op degenen direct achter zich, en de achterstand op degenen voor hun hebben zien groeien. Flavourlicious maakt een mooie sprong in het klassement met zijn zesde tijd. Dit leidt ertoe dat de top8 op de Norscheife gelijk is aan de top8 in het algemeen klassement!

Deel Deze Pagina