[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Volgens mij nu +/- €15, maar had nog een 10% kortingbon. Niet, maar Amazon geeft aan dat er alleen Engelse subs bij zitten. Beter, tegenwoordig kijk ik toch alles met Engelse subs, ook blu-ray. Nederlands is verschrikkelijk.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik wacht wel op de 3D blu-ray. Heb hem al eens geleend van iemand met een Panasonic, maar in december komt hij ook in de winkels! :D

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Oktober, mediamarkt Duitsland in een vette steelbook uitgave voor maar 29 euro!

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Oh, oktober al? Des te beter. Die Panasonic versie was al echt prachtig. _O_

5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Hear, hear! Ik heb er ook zo'n hekel aan wanneer ik een BR koop bij de FRS of andere Nederlandse winkel en ik heb de keuze tussen of Nederlandse subs, of geen subs :+

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    The Avengers
    Toch maar die gekeken in plaats van eerst Cap, kijk ik ooit nog wel. Leuke zit, lekkere actie, personages hebben allemaal genoeg tijd en de humor was ook behoorlijk aanwezig. Loki vond ik in Thor totaal niet overtuigend, maar dit keer was dat wel het geval. Overall gewoon pure awesomeness, echt nice hoe Marvel te werk is gegaan met de films en nu dus The Avengers, geweldig hoe alles uiteindelijk met elkaar te maken heeft. Overigens +1 voor Cobie Smulders. Don't be a hero, Scherbatsky! :cool: 8.5

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Na deze post ook wel benieuwd geraakt naar de film.
    Zojuist afgerond en idd, wat een ontzettend goede film zeg!
    Is het eigenlijk waar gebeurd of gebaseerd op?

Heb ook direct weer zin om Assassins creed te spelen:+
    Hoewel ik ook wel benieuwd ben, vind ik niet dat de inhoud van deze brief bekend moet worden.
    Dat is gewoon iets voor de familie en nabestaande en dient in mijn ogen privé te blijven.

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben vandaag met Gdzr naar The Expendables 2 geweest. Vanaf minuut 1 was ie gewoon gaaf. De hele film lang dikke actie en leuke humor!

8/10

Hij was zeker beter dan de eerste film!

Laatst bewerkt: 21 aug 2012
  9. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    There's a reason your name's Robin....not Batman...

hehe.

Inderdaad toffe film!

10. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Maar als je helemaal laat zien hoe Banner de controle krijgt is de 'verrassing' aan het eind dat Banner zegt: I'm always angry' wel weg

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bam :D

The Avengers 2012 1080p Blu-ray AVC DTS-HD MA-HDC

12. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
  13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ach, blij dat ik 'm in de bios gezien heb en straks lekker de blu-ray in huis halen. :cool:

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nieuwsgierig: waarom koop je blu-rays? Ik vind het zo'n rare cyclus. Eerst iedereen aan de VHS. Vervolgens wordt VHS vervangen door DVD en je ziet iedereen zijn vhs collectie vervangen door dvd's. Vervolgens komt blu-ray (en hd-dvd) en je ziet (bijna) iedereen zijn dvd collectie vervangen door blu-ray.

Over een paar jaar is alles 4k2k en gaan we die cyclus weer in en daarnaast komen er vast nog wel andere alternatieven zoals goede full hd streams etc.

Net zoals bijna niemand meer een videorecorder heeft/gebruikt gebeurt dat ws straks ook met blu-ray. Waarom er dan toch in investeren?

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je hebt een goed punt, de kans is groot dat ook ik op een gegeven moment blu-rays vervvang.

Ik verwacht dat de blu-ray nog wel even mee gaat. Ook vind ik de gave boxsets het geld waard, bijvoorbeeld die van Star Wars is echt fantastisch. Een losse blu-ray koop ik alleen als die in de aanbieding is of als ik iets ergens goedkoop op kan pikken, zoals laatst bij Bol.com twee voor €15,-.

Daarnaast vind ik het ook tof om een kast te kunnen vullen met doosjes, net als dat ik 't leuk vindt een andere kast met stripboeken en weer een andere met CD's te vullen.

Én ik ben sowieso niet van het downloaden. Zo nu en dan download ik een film, die ik een keer met met m'n vriendin kijk en daarna niet meer. Films die ik graag vaker zie download ik, ook omdat ik soms een film adviseer aan m'n ouders of vrienden en dan het schijfje kan uitlenen.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daar heb ik een ftp voor opgezet , als ik dan wat aanraad kunnen vrienden/ouders etc t gewoon bij mij downloaden :+

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat komt puur door de hebzucht van mensen die steeds maar beter en mooier geluid willen hebben. Waarom zou je een oude gare VHS film kijken als die bij wijze van spreken ook in superscherp HD te bekijken is?

19. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    In principe toch precies hetzelfde met de aanschaf van PC's, games, consoles, auto's etc...etc...

Neem als voorbeeld Halo CE Anniversary. Zelfde game, nieuwe graphics. Ondanks dat veel mensen hem al hadden als original wordt hij toch weer aangeschaft. Met auto's (voornamelijk liefhebbers) precies hetzelfde, men denkt, tja ik heb een Golf 4 die prima rijdt, maar wil toch graag de Golf 5.

Ik snap je beredenatie helemaal, maar het probleem ervan is dat je met een dergelijke beredenatie eigenlijk nooit iets kan kopen...zelfs geen huis, wie weet is er over 10 jaar wel een groter huis voor je beschikbaar ;)

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    een spel speel ik constant. Een film echter kijk ik 1x en daarna nooit weer of pas zoveel later weer dat er onderhand al lang een nieuw medium voor is.

Hetzelfde geldt voor een huis daar zit je alle dagen in. De filmverzameling is (lijkt mij) voornamelijk een verzameling in je kast die je na verloop van tijd moet vernieuwen (idd vanwege beter beeld en geluid) zonder dat je er (gezien het geld wat je er aan hebt besteed) veel gebruik van hebt gemaakt.

Of kijken jullie een gekochte blu-ray echt tientallen keren? Zoniet dan kan je toch beter huren/downloaden/naar de bios?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina