Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik kan evt een 2e hands vita overnemen.... denk 200 voor

wifi model, gravity rush, uncharted en resistance. Hij vraagt nu nog 250 btw. Twijfel twijfel want met mijn DS en PSP uiteindelijk erg weinig mee gedaan. Mensen hier al juist wel/juist niet spijt van hun aankoop?

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
  3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    minpunten voor je argumenten :+

4. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb tot nu toe nog geen minpunten. Uncharted en Gravity Rush zijn erg leuk en zien er heerlijk uit. De PSN-games die ik heb vind ik ook ontzettend leuk! Zo is Sound Shapes erg vernieuwend en Super Stardust Delta verslavend.

Enkel MGS HD vind ik niks aan.

5. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik zou ook wel de vita kopen ;) Hij is niet te vergelijk met de nds en psp. En zoals je zelf aangeeft, vind je al 4 games erg leuk. Ik neem aan dat je LBP, ACIII, Black ops decl, fifa 13, Killzone of één van die titels ook wel leuk vind om te spelen ? dan zit je toch al tegen de 6 aan, er komen nog best wel veel leuke games aan, als Ratchetandclan, maar ook sly cooper. + Crossbuy.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    En Tearaway! Vergeet die niet. Meest originele titel die eraan komt.

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ja, ik heb er deels spijt van :+ Voor mij is het een impulsaankoop geweest. Prachtig apparaat en de games die ik er op heb gespeeld spelen lekker weg (Uncharted, Wipeout, Gravity Rush) maar ik gebruik het apparaat gewoon niet. Reizen met het openbaar vervoer doe ik niet en als ik thuis ben en zin heb om te gamen dan slinger ik liever de Xbox of PS3 aan in plaats van de Vita.

Hoop persoonlijk op een GTA titel voor de Vita, voor de rest ligt ie in de kast. Ook geen zin om 't verkopen voor een schijntje :p

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Voordeel is natuurlijk dat als je nu instapt je bij een heel select groepje gamers hoort. :cool: (2.2 miljoen wereldwijd verkocht)
    :+

Misschien stopt Sony wel met de Vita en wordt dat apparaat ooit nog heel veel waard! :eek:

3DS was voor mij btw ook een impulsaankoop en had ik spijt van gekregen. Vita? Helemaal niet. Pracht apparaat. (en ik had ook nooit voor ogen om er zo vaak op te spelen als ik op een console doe. Het is echt voor erbij.)

Uncharted had me echt verrast; was imo leuker dan zijn console broertjes.

Laatst bewerkt: 21 aug 2012
  9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Heb ook een DS en ook weinig mee gedaan, had ook niet heel veel games. Daardoor twijfelde ik ook heel erg om een Vita te kopen. Vond het apparaatje er wel heel mooi uitzien maar ik gamede eigenlijk nooit meer, op geen enkele console. Uiteindelijk dus toch gekocht in maart en heb er geen spijt van, want ik speel er nog steeds op. Er wordt geklaagd over dat er weinig games op de Vita uitkomen en t.o.v. de grote consoles is dat ook wel zo. Maar voor mezelf is dat niet zo'n probleem. Ik zit ongeveer op een game per maand en heb zo tijd genoeg om te proberen platina trophies te verzamelen. Dus omdat jij om dezelfde reden twijfelt als ik toen, zou ik zeggen om het te doen. Maar ik weet niet hoe vaak je wil spelen en hoe goed je bent in gamen of juist hoe snel je opgeeft om een spel uit te spelen.

10. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Van de 3DS heb ik tot nu toe ook spijt. Meest gespeelde games zijn daarop Pokemon White en 999... Dus dat is een miskoop.

Vita vind ik tot nu toe echt geweldig! Uncharted verrast mij ook! Ziet er mooi uit en speelt net zo lekker als op de PS3. Plus de touchscreen puzzeltjes en gewone extra features die de game leuk maken. Gravity Rush is gewoon een unieke game: qua uiterlijk en qua gameplay.

Mgs vind ik geen hol aan :+

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die touch dingen bij Uncharted noemen veel mensen stomme gimmicks, maar ik vind die juist awesome. Simpele dingen als dat geven me gewoon meer het gevoel echt te exploren, dingen te ontdekken. Leuke puzzeltjes tussendoor. Chase is ook <3

Zelfs mijn zusje was het met me eens dat Golden Abyss >> Console UC's. :+ Alleen die game maakte de Vita zijn geld waard. (daarbuiten komt nog meer, maar zodra ik die game aan het spelen was was iedere twijfel weggenomen)

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik blijf hem leuk vinden... stom genoeg ben ik nu verslaafd aan Rayman (op de console nooit uitgespeeld)

13. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    En natuurlijk Sully _O_ Al mag Chase er ook zeker wezen idd :+

ik vind die touch-dingen ook niet slechts gimmicks. Het voegt extra interactie toe aan de game, wat erg leuk is. Of hij beter is dan de PS3-versies laat ik in het midden. Deel drie nooit gespeeld namelijk en de andere twee is al een hele tijd geleden.

Maar niemand Rayman/Lumines te ruil tegen MGS HD?!

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk is Sully ook awesome, maar hem kende ik al. :p Maar ook hij is weer lekker bezig. De interactie tussen hem en Drake blijft leuk.

De easter egg die je tegenkomt als je de game op Crushing speelt is trouwens ook awesome. :D (niet kijken als je de game nog niet hebt uitgespeeld)
    Mogen ze vaker doen in games.

En probeer het eens in de bazar, misschien heb je daar meer succes :+

15. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb nu alle trophys van uncharted GA, alleen die trophys van de buitsetten niet. Erg irritant omdat je het via NEAR moet voltooien, en ik maar geen nieuwe buitsetten krijgt, dus platinum laat nu ook erg lang op zich wachten. Hebben jullie al platina, en hoe hebben jullie dan die buitsetten gedaan ?

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gewoon, de chapters waar die treasures droppen een aantal keer spelen. Beetje zitten farmen bij een bepaald checkpoint.

Bijvoorbeeld voor de Gemstones dit stuk:

Helaas ging het niet zo snel als bij hem, maar uiteindelijk lukte het wel:

Hier staat in welke chapters welke treasures voorkomen.

17. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Mwa ik twijfel of er hier überhaupt interesse zou zijn :+ Denk eerder dat ik ergens anders succes zal hebben. Ach ik heb geen haast, sta momenteel nog lekker op de camping :)

Mijn vriendin trouwens: "Je gaat dat spelletje (Uncharted) niet meer zonder mij spelen... Is net een film joh, ik wil weten hoe dat verder gaat..." :+

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Heb jij dit niet eerder gezegd? Misschien dat het een ander was, maar ik heb die persoon toen gezegd dat het helemaal niet via Near of de zwarte markt ofzo hoeft. Het kan gewoon in het spel zelf. Ik weet nog dat je in level 2 op de begraafplaats heel veel kon vinden. Gewoon steeds dan dood gaan en die weer opnieuw doen. Echt lang duurde het bij mij niet. Ik had op een zaterdag crushing gehaald en die zondag daarna alle buitsetten compleet. Gewoon levels doen met veel vijanden.

19. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ja volgens mij was het tegen mij, ik kon het alleen niet meer terug vinden vandaar ;)

Thanks nog voor de tips, dat wordt morgen dus ff tanden op elkaar en ff een paar keer die levels door spelen haha. Komt goed !!! Zag ook al verschillende guides die aangeven waar je wat vind :D

20. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Uncharted op Normal uitgespeeld :) Vet eind zeg!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina