Ben net aan Dust begonnen, maar ik ben tot nu toe zeer onder de indruk. Een spel dat niet bang is om een 'videogame' te zijn.
Net een tijdje Dust gespeeld en hij is inderdaad zeer goed. De game schijnt ontwikkeld en getekend te zijn door 1 persoon! (muziek is dus van oa Alex Brandon) wat dit helemaal een kunstwerk maakt. De omgevingen zijn werkelijk prachtig gemaakt en alles voelt compleet aan. Mogelijk een van de beste arcade games.
Speel het nu op de PC en het is best tof. Ga morgen ook gelijk de 360 versie checken.Op de oude xbox vond ik CS met een controller ook geniaal. Ik denk dat ik CS:GO als zoethoudertje ga spelen totdat de echte console shooter, Halo 4 uitkomt. Iedereen mag me toevoegen voor CS:GO op Live.
Ik heb nog een bak MS points on mn BF3 server mee te verlengen maar als de trial bevalt ga ik denk ik maar een tijdje CS spelen (tot DiCE het steeds terug springen naar 16 spelers heeft gefixed) Ben benieuwd of ik er nog wat van bak
Van mij mag het nog langer duren ! Epsiode 2 was erg schokkerig qua animaties, omdat men het zo snel op de markt willen brengen. (Denk ik) Hopelijk wordt deel 3 beter.
Ik las dat ook online ja, maar ik had er amper iets van gemerkt... Heb wel echt zin in ep 3, hoop dat ie snel komt!!
Misschien dat ik GS: GO ook haal, maar ik probeer eerst de trial. CS: Source heb ik op de pc destijds best veel gespeeld.