Behalve dus als je een panda maakt. Ik vind dat een tof startgebied met die Chinese elementen en muziek. Gister keek ik verkeerd en je kon inderdaad een level 1 character maken. Als er vragen gesteld worden, dan beantwoord ik ze gewoon. Deed ik met TERA, SWTOR en Guild Wars 2 ook. Niet dat de vragen boeiend zijn. "Wat vind je van het verhaal?", "Wat vind je van de moeilijkheidsgraad?". Lijkt me niet dat een gemiddeld ander persoon meer doet dan het beantwoorden van die vragen. Ik snap ook niet waar jullie je druk om maken. Bij insidegamer deelden ze van die codes uit. Wat een schande dat ik vervolgens het spel speel. Leuk dat er een trial is, maar dan kan ik alsnog niet als panda spelen. En dat was nu net het punt waarom ik het wel wilde spelen. Meer woorden maak ik er niet meer vuil aan. Ik ga lekker spelen.
Snap ik hoor als je een beta key krijgt ga je natuurlijk uitproberen. Maar waar ik niet tegen kan en meerdere hier is dat blizzard keys weggeeft aan websites om die weg te geven terwijl er mensen zoals ik zijn die al sinds het begin spelen en dat nu dus al 6 jaar doen. Dat wij geen key krijgen vind ik wel heel raar dan
Speel zelf geen WoW maar ik drop het ff voor jullie omdat ik zo'n toffe gast ben. Dan hebben jullie ook wat anders te doen ipv boos zijn op Blizzie omdat je geen Beta hebt.
Ik ook en ik ben dan ook niet van het Frances is mad gehalte. Maar goed, ga met MOP wel weer alles proberen. PvP eerst maar eens, puur voor de fun. Serieus komt later wel als de servers weer wat rustiger zijn. Dungeons en Raiden doe ik ook later wel, eerst maar eens middels quests wat basis gear verzamelen. Wanneer kwam de expansions eigenlijks? Ik meende dat er al een releasedate was.
Ik dacht dat WoW onnodige bestanden had verwijderd van de game op je PC. Hoe heb ik dan nu weer 36,9 GB aan WoW op mijn HDD staan. Heb ik iets gemist ofzo?
Bij mij is het spel 29,4gb groot. Heb je zoveel last van de grote van de game? Anders moet je de game wellicht verwijderen en een nieuwe instal overwege.
Niet veel last van ofzo, heb een 1 TB schijf, maar het viel gewoon erg op. Snap echt niet waar het vandaan komt en waarom ik die tool van Blizzard niet zelf kan gebruiken, van een paar maanden terug.
En we hebben weer een WoW break ingelast voor onbepaalde tijd. Eerst maar even zien wanneer MOP uitkomt, zal ik zo even opzoeken. Beta kan me op moment niet veel boeien, maar het startgebied daar, voor Alliance iig zag er wel heel goed uit. Cinematic is leuk, maar niet wat ik er van verwacht had.
Game even opnieuw geinstalleerd en ben van 36,9 GB, waar ik het over had, naar 27,9 GB gegaan. Scheelt toch een flinke slok op de borrel. Had gelukkig niet zoveel add ons en werk daar aan.
Oftwel je hebt 9 gig gewonnen... Waarom was dit zo'n probleem dan? Merkte je dat je game client trager werd oid? Of trok je pc het gewoon niet meer zo goed?
Nee, dat niet, maar iedereen om mij heen had minder opslag en ik vond het vreemd dat er bij mij meer was, vandaar. @ GForce: Omdat ik eigenlijks alleen inlog voor de handel en af en toe een chat gesprek. Ik ben inmiddels alweer een paar weken niet meer echt aan het spelen. Ik wacht MOP af en volgens de release die ik gezien heb komt die 25 september. Het is dus nog maar eventjes voor ik er weer mee aan de gang ga, als de servers het overleven.
Iemand een idee hoe ik Secondary Log On in Windows 7 aan kan zetten? Ik krijg namelijk de error BLZAPPBTS0000K en de mededeling om de secondary log on aan te zetten. Had gisteren ook al gedonder met GW 2, dus misschien komt het hier van. Kan iemand mij helpen?
Die had ik ook al gevonden, maar mijn Engels begrijpen is tamelijk beroerd. En ik heb al geprobeerd het te vinden. Nog zonder succes. En nu doet GW 2 ook alweer moeilijk, omdat ik Firewall configuratie had terug gezet. Sorry voor de noob toestanden gasten, maar wat vind ik het echt in en in triest dat er altijd wel bij mij, zo lijkt het, zulk soort problemen ontstaan. Ik kan heus wel normaal een game installeren, maar het gaat altijd wel om een of andere belachelijke instelling.
Ok, ik heb ffies zitten rondkijken hoe je het kan instellen dus bij deze help ik je ff Nu moet het werken