Bedankt voor het meedenken, Di maria vind ik alleen niks. Is stijf links, kan niks met zijn rechter. Is idd een oplossing in 4321 maar 433 is heilig voor mij haha
Ik snap de vraag niet, je hebt daar toch Messi en Ronaldo? Ik ga mooi en pacewhore team maken, wil het nu toch ook wel een keertje geprobeerd hebben. Heb voor de rest toch alles al gehad.
ff vraagje voor mensen die van fut 11 naar fut 12 gingen, wanneer kan je starten met handelen (ik hoorde dat de webapp eerder beschikbaar is met packs dan de game zelf) Ik hoorde ook dat je packs krijgt als je fut 12 hebt gespeeld in fut 13. Hoe kan ik dit zien, hoeveel pakketjes krijg je bijv.?
Als FUT "veteran" krijg je 2 pakjes cadeau als ik me goed herinner. Wanneer de webapp komt, is volgens mij voor iedereen nog een raadsel.
EA heeft inderdaad onderhoud aan de servers nu maar ik verwacht geen nieuws over de nieuwe WepApp hoor.
Ik had nog zo'n codekaartje liggen waarmee je de eerste 6 maanden gratis goldpacks ontvangt, als ik de code invoer geeft hij aan dat code niet geldig is, ik zie echter niets over een vervaldatum...
Kan iemand een team voor me maken met reynaldo (RW) van anderlecht in een 433, Ik hou van snelle teams Budget is rond de 80-120k thnx
http://futhead.com/12/squad/1940492 dit team sleelt heerlijk, heb het zelf ook gehad maar dan met rudy ipv reynaldo
Oeh ziet er lekker uit maar heb echt 2dagen geleden bijna precies zelfde team gemaakt en dus wil ik nu juist weer iets heel anders thx