[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als ik voor een paar euro een superieure versie van een film zou kunnen downloaden (downloaden niet streamen) zou ik dat ook met alle plezier doen. Ik ben gewoon wel klaar met films op fysieke media als ik gewoon ook een hele library aan films en series die automatisch binnen gehaald worden op een nas kan hebben staan.

Games zijn anders , om de 1 of andere reden heb ik altijd nog liever een boxed retail versie dan bijv een Games on demand versie. Kan niet goed uitleggen waarom.

Misschien omdat een game op 1 of andere manier toch altijd zijn waarde voor me behoud terwijl films enz om de zoveel jaar weer opnieuw gereleased worden in een ander format.

nope, dan krijg ik ruzie met mijn baas als ons dataverbruik in het hostingcentrum ineens omhoog schiet :+

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De films die ik koop zijn films die ik vaker zie. Bijvoorbeeld Kingdom of Heaven DC heb ik twee maanden terug gekocht, inmiddels drie maal gezien. Star Wars en Harry Potter heb ik boxsets van, die kijk ik ook meerdere keren. Game of Thrones seizoen 1 heb ik nu ook al twee keer helemaal gezien.

En straks heb ik The Avengers compleet, dat kijk ik ook meerdere keren.

etc. etc. :p

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en altijd op het beste formaat beschikbaar :)

Zo vaak? En dan met alle films? In de tijd van DVD's kocht ik vaak uit verveling DVD's op het station als ik voor mijn werk lang moest wachten op een trein. Misschien dat sommige dvd's twee keer gezien zijn omdat ik ze heb uitgeleend, maar de overige 70 oid zijn allemaal 1x gezien en als ik hem nu weer wil zien wordt het dus de 1080p versie ergens van het internet. En over een paar jaar de 4k2k versie evt met 3D voor op de beamer. etc. Maar er zijn nog zoveel films die ik nog nooit gezien heb dat ik een film zelden twee keer kijk.

Ik snap het nu iets beter, al zou ik dan nog altijd voor een digitale versie gaan denk ik :)

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hehehe, zo zijn we allemaal verschillend. Met VHS en DVD heb ik Star Wars wel 15 keer gezien denk ik.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dus jij koopt ook geen cd's of andere geluidsdragers meer? :p

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En altijd eerder dan het in de winkel ligt. En met series is het helemaal bizar als je ziet hoeveel sneller/gemakkelijker/toegangkelijker het is als je er een automatische download tool met een goede mediaspeler op zet ipv eens te wachten tot het hier op tv is of in de winkel ligt

Ik heb sinds een paar maanden ook HBO op mn dreambox maar peins er niet over om de series die ik daar op zou kunnen volgen uit Sickbeard te halen

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Series snap ik inderdaad ook niet.

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Eens.

Ik koop nog maar zelden een dvd (heb geen bluray) alleen als het echt een film is die ik vaker wil kijken zoals Spun, Requim for a Dream etc films met inhoud. En dan ga ik er ook echt niet meer dan 10 euro aan uitgeven, oftewel budget bak. Een game is anders en kan je vaker spelen, ik had heel graag RSC2 nog op mijn 360 willen spelen heb de game nog steeds in de kast staan en doe die nooit meer weg, geweldige game en misschien koop ik daar ooit nog een oude Xbox voor.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik niet, zou ook niet meer weten waar ik dat tegenwoordig nog op zou moeten afspelen :+

Alles is toch op downloadable digitale muziek gericht tegenwoordig, van je telefoon tot je autoradio

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The Avengers

Vond hem leuk en is wel een van de betere Marvel films. Maar vond hem niet zo goed als ik hem verwacht had. Was wel blij dat de film lang duurde en dat alles goed verteld werd. Maar het uiteindelijke climax viel wel een beetje tegen. Werd nooit echt spannend en ik miste wat humor. Stark was minder grappig imo en heb alleen twee keer echt moeten lachen en ik denk iedereen wel om die twee scenes met The Hulk. Overal wel prima vermaak maar na al de lof en het cijfer op IMBD had ik hem wel iets beter verwacht.

Wat ik wel vreemd vond is dat Hulk ineens niet meer boos is op The Avengers en samen kan werken. Volgens mij kan die dat helemaal niet controleren?

7.8/10

11. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Misschien gaan ze met The Hulk nu de kant van de huidige strip op, de vorige films waren dat niet. In de tegenwoordige Comic is The Hulk namelijk altijd in hulk vorm, en niet meer kan terug transformeren naar mens, maar wel zijn menselijke kant aanhoud als banner, tenminste van wat ik heb vernomen, tis een tijdje geleden dat ik comics las. ;)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal ik graag willen zien eigenlijk. Vind normale Banner niet zo interessant. Ik heb het gevoel dat er een groot stuk miste tussen dat hij in die loods ligt en aankomt op zijn motor. Denk dat daar eigenlijk tussenin een grote belangrijke scene mist. We zullen zien met de DC hoop ik.

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    The Raid: Redemption (2011) (alt. Serbuan Maut)

Moviemeter: "Een SWAT-team komt vast te zitten in een appartementencomplex, dat tot de nok toe volzit met bewapende drugsdealers en moordenaars. Terwijl het team zich een weg probeert te banen door het doolhof van kamers en etages, beginnen de genadeloze moordenaars een gevecht tegen de agenten."

Indonesische film, die erg spannend is en af en toe kei en keihard was. Werden mensen best hard gekilled, alsof het een game was :cool: .
    Ik had deze alleen met engels geluid geluisterd, en dat was echt heel slecht gedaan, dus als je hem kijkt make sure dat je de originele audio sporen hebt.

Aanrader! (imdb: 7.8/10)

The Dictator (2012)
    Nieuwe film van Borat, nu gewoon een film ipv dat ie random mensen/acteurs in de zeik neemt. Vond er af en toe nog best wel komische stukjes tussen zitten. Verder gaat het natuurlijk nergens over 8)

LOL (2012)

Leuke film voor je zusje van 14-16
    Miley Cyrus <3

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Aziatische actiefilms zijn over het algemeen lekker hard. Dat is ook een van de redenen waarom de Koreaanse wraakfilms zo geweldig zijn.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    De originele baron van Ibelin heeft echt bestaan (gespeeld door Liam Neeson). Of hij een zoon had die dit allemaal gedaan heeft, probably not. :p

Maar de hele setting, achtergrond en de rode draad is allemaal waar. De koning, zijn zus, haar zoontje, de vete tussen de tempeliers en de 'burgemeester' (Jeremy Irons). etc. etc.

Eensch.

16. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik heb het idee dat dat wellicht te maken heeft met het feit dat hij in dat vliegtuig niet wilde transformeren maar soort van gedwongen werd door de omstandigheden. In New York transformeerde hij bewust en vertelde hij ook dat hij altijd boos was. Dan heeft hij misschien iets meer controle en is hij nog een beetje menselijk. Op zich herkende hij de die Hulk film ook die ene vrouw waar hij als mens van hield, dus het kan wel. Alleen moet hij wel gefocust zijn. Als dat het niet is dan weet ik het ook niet. Ik vond dat namelijk ook vreemd.

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, nieuwe generaties blijf je toch altijd wel houden. Eerst dit, dan dat, daarna dat, en dat zal door blijven gaan. Maar om daarom niets meer te kopen, omdat er over x jaar toch weer wat nieuws is? Koop zo nu en dan nog wel eens een dvd, maar alleen als ie goedkoop is. Niet zo een zin om veel neer te leggen voor iets wat je 1x kijkt en sommigen misschien meerdere keren. Heb nog geen BR speler, maar als ik die had zou ik ook gerust zo nu en dan een BR kopen, voor een schappelijk prijsje. Huren doe ik nooit aan, als ik er geld aan uitgeef, wil ik het bezitten en in mijn handen kunnen houden. Ben dan ook niet zo een fan van digitale, betaalde content. Dan download ik het net zo makkelijk.

The Chaser
    Vermakelijke film. Af en toe heb je het idee het allemaal wel al eens gezien te hebben, maar des ondanks alsnog prima te kijken.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Sodemieter op. :+

Grootste tegenvaller van het jaar voor mij.

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    ..Maar in vergelijking met The Avengers is ie toch beter imo. Natuurlijk zijn het totaal verschillende films (waarbij The Avengers in my opinion zelfs nog voor het jongere publiek meekan), maar een groot deel waarbij ik me aan stoorde in The Avengers was de villian, Loki. Vond hem totaal niet dreigend overkomen of een angstaanjagende indruk maken zoals bij een villian hoort.

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Sterk nog, Loki was gewoon super zwak. De hele motivatie achter de villain is matig uitgewerkt waardoor the Avenger imo zwaar overrated is. =( Het had alle potentie tot awesomeness, als de storyline maar iets aansprekender was.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina