Nee, nog lang niet. Je bent nog veel uurtjes zoet.
Heb vandaag geen leven gehad, mezelf opgesloten op me kamer en heb die shit geknald. Ben van 9-9 ongeveer bezig geweest, pauze's door alleen te pissen en rond 7 wat gegeten. Moest hem vandaag gewoon klaar hebben want had geen zin om 3 dagen te gaan wachten ( Intro met school ) dus had zo iets van, fuck it knal t.
Oh lukky, je bent nog wel even bezig. Waar ben je precies? Vertel maar in een spoiler.
Heb verder geen sidequests gedaan, toch wel spijt achteraf want wilde het Death masker halen voor mijn avatar, leek mij wel vet. Dan moet je de Crucible uitspelen en dat blijkt behoorlijk pittig te zijn.
Op het einde heb je btw een keuze om door te gaan met New game + het verhaal begint weer opnieuw maar je behoud je personage en de items. En de andere optie was om op 'Nachtmerrie' op nieuw te beginnen. Ben voor New game+ gegaan, dno waarom had ik zin in I guess. Zal eens kijken of ik het spel al Vrijdag verkoop, limited edition met alles erbij en niks is gebruikt qua meegeleverde DLC.
Heb er 17 uur en 44 minuten gedaan om het spel uit te spelen op Apocalypse voor de mensen die het interessant vinden.
Altijd wanneer je denkt dat je er bijna bent, ben je er niet, heb ik zo ontzettend vaak gehad. Verwacht maar niet dat je er al bijna bent geef ik als tip want is soms best wel kut.
Laatst bewerkt: 22 aug 2012