[XOne] Darksiders II

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 20 jul 2011.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    sjeeeess, das snel… Ook sidequests gedaan ?

    Ik vind em tot nu toe erg leuk. Makkelijk ook nog op apocalyptic tot nu toe. Ga vaker ddod door missprongen. Heb nog geen combat moves gekocht. Level 7 (of 8?) nu ….
     
  2. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb 'm ook aangeschaft vandaag. Erg toffe game en speelt heerlijk weg. Ben nu level 4. Wat ik wel vreemd vond was dat ik toen ik in Tri Stone was, ik meteen Chaos Scythes en een Pauldron kreeg die immens overpowered zijn voor mijn level. Met name die Chaos Scythes. Bovendien vind ik de map wat minder. Je hebt of een mooi getekend maar vrij onduidelijke World Map of alleen je minimap. Niet een gedetailleerde world map of iets, tenminste niet dat ik ben tegen gekomen.

    Graphics zijn niet overweldigend, maar het past wel bij de art style, die wederom fantastisch is. Helaas moet ik de komende dagen weg, maar kan niet wachten tot ik 'm verder kan spelen! :thumbs:
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Kon het niet laten de game ook te kopen.
    Helaas pas een uurtje kunnen spelen,maar voelt al weer weer vertrouwd.

    Jammer alleen dat de finishing moves soms wat snel/onduidelijk zijn.
     
  4. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu al ja? Dat wil zeggen dat ik ook aan het einde zit dan...? Na de city of dead is het klaar dan of wat?
     
  5. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, nog lang niet. Je bent nog veel uurtjes zoet.

    Heb vandaag geen leven gehad, mezelf opgesloten op me kamer en heb die shit geknald. Ben van 9-9 ongeveer bezig geweest, pauze's door alleen te pissen en rond 7 wat gegeten. Moest hem vandaag gewoon klaar hebben want had geen zin om 3 dagen te gaan wachten ( Intro met school ) dus had zo iets van, fuck it knal t.

    Oh lukky, je bent nog wel even bezig. Waar ben je precies? Vertel maar in een spoiler.

    Heb verder geen sidequests gedaan, toch wel spijt achteraf want wilde het Death masker halen voor mijn avatar, leek mij wel vet. Dan moet je de Crucible uitspelen en dat blijkt behoorlijk pittig te zijn.

    Op het einde heb je btw een keuze om door te gaan met New game + het verhaal begint weer opnieuw maar je behoud je personage en de items. En de andere optie was om op 'Nachtmerrie' op nieuw te beginnen. Ben voor New game+ gegaan, dno waarom had ik zin in I guess. Zal eens kijken of ik het spel al Vrijdag verkoop, limited edition met alles erbij en niks is gebruikt qua meegeleverde DLC.

    Heb er 17 uur en 44 minuten gedaan om het spel uit te spelen op Apocalypse voor de mensen die het interessant vinden.

    Altijd wanneer je denkt dat je er bijna bent, ben je er niet, heb ik zo ontzettend vaak gehad. Verwacht maar niet dat je er al bijna bent geef ik als tip want is soms best wel kut.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2012
  6. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan, ik ben zeker wel voornemens alles te vinden en te zoeken voordat ik het uit ga spelen.

    Maar het feit dat je de game zo veel gespeeld hebt in natuurlijk wel een goed teken he ;)

    Kan nu al niet wachten op de dlc!
     
  7. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wat die Crucible pass precies inhoud? (vermeld op achterkant manual) wordt ook los verkocht voor 800 points op XBL

    heb trouwens ook Deadly Despair pack erbij, gelijk geactiveerd voor sneller paard gedurende game, echter als dit snel moet zijn dan wil ik de snelheid zonder die pack niet eens weten, wat n trage knol...:lol:
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan ook fast travel gebruiken:D

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
     
  9. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.080
    Leuk Bevonden:
    94
    I mentioned that allready ;)
     
  10. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Leuke is ook dat je ( net zoals in Dragon's Dogma ) items kan versturen naar je Xbox Live friends. Je moet op een slangenbeeld letten daar kun je dat doen. Ik heb al iets verstuurd naar Gakkie maar die was gisteravond volgens mij al zover dat mijn hamer niet echt indruk maakte als gift:p
     
  11. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Beetje spijtig dat ik dan niks ontvang. :'-(
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik hou me aanbevolen voor gifts. Moet nog beginnen vandaag, dus alles is welkom. }:]
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Haha, nee inderdaad. Ik had al een uber blauwe hammer. Heb je wel iets terug gestuurd ook!

    Straks weer verder, mjammie :)
     
  14. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    @ Vicill: Straks ontvangt u ook iets:p Zal weleens wat leuks uitkiezen waar je ook echt iets aan hebt. Trouwens dat je je wapens kan voeden is ook wel vet gedaan.

    @Graveheart: ik zet je wel even in m'n lijst.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Daarmee kun je de crucible mode spelen, een soort Horde mode, een arena met geloof ik 100 waves of enemies die je moet zien te overleven. Of dat SP is of ook co-op weet ik niet …

    Ik heb nog geen posessed weapon gevonden tot nu toe ...
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2012
  16. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx, zal strax eens kijken waar ik die mode kan vinden als die er tenminste al is..

    las op 360achievements dat n posessed weapon hij maar 1 keer was tegengekomen in z,n playthrough...zeer schaars dus blijkbaar
     
  17. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ik ben een possesed wapen tegen gekomen in de eerste dungeon. Als ik namelijk een kistje zie staan op de map dan moet ik weten of ik erbij kan en wat er in zit. De Crucible mode kun je spelen als je de game hebt uitgespeeld en is niet co-op.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb tt nu toe alle kistjes gepakt, maar nog geen posessed weapon gevonden...
     
  19. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ik kan het wapen wel sturen?:p. Net in het menu gekeken en bij mij heten ze de " dubbele bezeten zeisen "
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2012
  20. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb footage op youtube gekeken maar die game doet het voor mij nog niet! Ik weet niet waar het aan ligt want het schijnt ook een topper te zijn!
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2012

Deel Deze Pagina