[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, zijn bij alle spellen, ook call of duty en daar hoor je niemand over klagen (de prijs dan :+)

2. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan jullie voor die BF4 beta jongens?
    Ikzelf vind de nieuwe MOH niet zo bijzonder dus ik sla hem denk ik over.
    Denken jullie dat mensen hem gaan preorderen alleen voor BF4 toegang?

Is er hier iemand die de COOP op Hard samen met mij door wil lopen?
    Misschien achievements gelijk erbij pakken.
    PB of voeg me Gamertag toe :)

3. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Graag :)
    Al ervaring met drop en like liquid? Aangezien dat de moeilijkste is, de rest is wel te doen

Gamertag: Mrbeast NL

4. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die stelt in principe geen fluit voor als je beiden een microfoontje hebt!
    Ik heb er al een paar gedaan maar kleine moeite om opnieuw te doen hoor.
    Je gamertag add ik zo wel alvast even

Ik vind dat level waar je de bom in het begin moet defusen aardig pittig op hard.
    En die met de Chopper moet je ook echt met een maat doen, wat een retards op random game zeg whaha :+

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind die drop em like liquid achievement echt heeeeeul erg moeilijk, heb het meerdere keren geprobeerd met een maat maar het lukt ons maar niet.

Is volgens mij ook nog de enige achievement die ik mis

En die BF4 beta kun je ongetwijfeld ook wel op andere manieren in komen. Ik had van de eerste MoH ook geen Tier 1 edition maar gewoon een beta key geregeld via Eurogamer geloof ik. Kon gewoon op dezelfde dag als de pre-orders spelen volgens mij

6. timmit

timmit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds het onderhoud van gisteren wat vaags, ik probeer die assignments te halen en voor Wrench wielder moet je 50 kills met de scar maken 25 shotgun kills en een aantal repairs voor je squad. Ik stond in het begin van de ronde op 9 shotguns kills en ik ga een potje tdm in noshar canals doen met 500% tickets maakt tig kills met de spas de usas en dao en mc870, (totaal iets van 40 kills) en aan het einde van de ronde staat er dat ik 10 shotgun kills heb. wtf hoe kan dat.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Heb je die shotgun kills wel gemaakt met de engineer klasse? Anders tellen ze volgens mij niet mee voor die assignment

8. timmit

timmit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met verschillende klasses maar goed om te weten dat het met engineer moet, dat ga ik vanavond ff testen.

9. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0

Ja ik heb ook nog een paar leuke achy's te gaan :D

http://www.youtube.com/watch?v=6PeBEhRvGY8
    Het stelt in principe geen flapdrol voor als je in Drop em like Liquid gewoon rustig afwacht en samen overlegt wie welke target en altijd headshots!
    Zeg maar wanneer :9

10. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die kick the car is makkelijk man :p. :b:

11. timmit

timmit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The profenssional is ook makkelijk, gewoon rennen en snel die mannetjes neerleggen je haalt em al als je bij die gang bent waar ze die rpg op die bus knallen

12. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ben na een tijdje weer beetje actief battlefield aan het spelen. Maar wat zijn die assignments verrot zeg. Heb nou de 2 makkelijke gehaald van Assault en Sniper.
    Maar die met die AT mijnen wordt je helemaal kriegel van.
    Heb ik mijnen neergelegd stap ik na een tijdje in een voertuig krijg ik twee keer 2 kills met dat voertuig waar ik inzat omdat ze op dat moment over mijn mijnen heen reden.
    En die claymores vind ik helemaal Retarded. Als het nou gewoon elke keer "boem" dood was ging het wel maar 9 van de 10 keer gaan ze nog in eens dood en doe je alleen maar damage.
    Maar voor de rest wel weer leuk :p

EDIT: Spelen jullie nog wel eens gezamelijk op een server?
    De server van Rampage en mij is ondertussen verlopen en gaat niet meer up vanwege tijdsgebrek om er op te spelen.

Laatst bewerkt: 22 aug 2012
  13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb er nog wel 1 maar krijg hem niet meer vol sinds de laatste server-update. Elke keer als ik hem even op SQDM heb gezet om wat spelers te krijgen en hem dan naar CQ switch blijft hij op 16 speler staan en joined er vrijwel niemand.

Schijnt een bekend probleem te zijn, maar hopen dat ze dit bij de volgende update weer fixen.

Geloof dat hij 2-9 afloopt en ik ga ook niet meer verlengen tot het gefixed is. Zit al bijna een week potjes van 1 tegen 1 of max 4 tegen 4 te spelen. Daar is echt geen uitdaging aan.

Eergister even via de matchmaking gespeeld en dan merk ik wel hoe fijn het is om een server te hebben want die matchmaking blijft matig.

Zoek je op een EU CQ server kom je in een 'most popular' server die dus ook Rush speelt en waar bijna alleen maar amerikanen in zitten...

14. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeey indie ineens in mn squad. haha. ik dacht al wie revived me nou de hele tijd, was het zuster indie.
    laten we binnenkort weer een aantal squads maken met mensen van hier.

15. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    :thumbs:
    Waren wel twee easy potjes. Beetje saai

16. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja best wel. haha, maar onze squad was ook wel goed. de attackers waren allemaal noobs, vaaaaaaak op die map.

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zuster iNdie? :+ Ja, hij heeft een neusje voor reviven in situaties wanneer je eigenlijk gewoon morsdood wil blijven.

Enige waar ik wel een hekel aan heb is dat die jets zo buggy als FUCK zijn. Vlieg je achter iemand aan ... trekt die persoon ineens aan de handrem. Resultaat? Juist, een jet die 10 kilometer per uur vliegt en je niet af kan schudden.

18. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vanavond gehaald op HARD met een random. Oke, ik was piloot. :p En snap niet dat het hard was, we haalde het flawless.

19. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij ff geluk! :D
    Ik had meestal een simpele ziel die dan wel doe moeite nam de eerste 75% van het level te spelen om hem daarna genadeloos de grond in te rammen :mad:
    Sowieso vind ik samen met een vriend met een headset veel fijner en gemakkelijker!

Ik vind trouwens niet dat er een slechte revive is, elke kans is er eentje toch.
    Zelf krijg ik ook het meeste puntjes door te mass-reviven, ik ga alleen te vaak dood voor een revive wat ik eigenlijk dan weer niet moet doen.

Laatst bewerkt: 22 aug 2012
  20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als de tegenstander die je net heeft dood geschoten nog precies op dezelfde plek staat en je meteen weer neer kan schieten is het imho wel degelijk een slechte revive. Reviven doe je alleen als je weet dat die persoon ook echt weer op kan staan en mee kan doen. Als je hem in kansloze positie revived help je daar alleen je eigen score mee

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina