[XOne] Borderlands [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Dr0kz, 26 feb 2010.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Yep en op de 360 modden is niet zo verstandig als je gepakt wilt worden. ;)

Heb er al genoeg met een reset voorbij zien komen.

Bijna niets mag op de 360 op dat gebied, maar ze doen alles zeg maar. :cool:

2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Maar dat wapen van 9999999 is wel legit?

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Yupz.

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Gisteren avond Crawmerax proberen aan te vallen met dat ding, maar kan nu gewoon rustig rond huppen en alles omleggen. Nu kan Crawmerax mij wel met 1 slag omleggen, maar die wormen die rond lopen kan je mooi gebruiken om jezelf te reviven.

Levelt wel erg snel, gisteren drie keer Crawmerax omgelegd. Ben van 53 naar 62 gegaan.

Alle achievements zijn zo wel te halen alleen de shit verzamelen van Claptrap (pizza, vissen, bobbleheads enz) is gewoon kansloos. Iemand tips om ze te krijgen.

5. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Farmen. Check Youtube voor een plekje waar de eindbaas, die Claptrap, je niet kan raken.
    Ondertussen spawnt deze wel 2 suicide claptraps per 30 seconden. Welke uiteraard exploderen nadat ze niet bij je kunnen komen.

Op die manier kun je jezelf daar een nachtje laten staan, de baas afmaken en al die shit oprapen.

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Mjah ik heb geen wireless controler dus dan sprint de game neem ik aan op pauze als me controler zich uitschakelt?

7. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Geen wireless? Dus gewoon controller met draad? Dan moet je gewoon de auto-off van de 360 uitzetten.

Wel wireless? Knal je batterij eruit, en hang de controller met de laadkabel aan de 360, dan gaat ie ook niet uit. :)

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb die gewoon netjes gehaald. Toen die DLC net uit was, waren die achievo's nog glitched, en na een patch kon ik ze pas halen.

9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik heb ook gewoon netjes gespeeld hoor. Alleen een uberwapen. Geen idee waarom die gewoon ergens lag tijdens een MP sessie.

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Haha, dat hebben de meesten. Of door gegeven. Had er op den duur ook zo een. Best grappig om dan nog eens als een rambo rond te rennen en knallen. 8)
    Die claptrap verzamelobjecten heb ik gewoon tussen andere missies gedaan.
    Die zombieheads was ik langer mee bezig. Had daar flink wat van verzameld, voordat ik erachter kwam dat ik eerst die missie moest activeren. Kon ik op het eind constant zombie skulls gaan lopen verzamelen. :+

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Hehe, das wel naadje inderdaad. Maar die Braaaaaaaaains missies had ik naar mijn idee snel gedaan. Alleen die Claptrap meuk is gewoon niet te doen. Heb er al veeeeeel omgelegd en heb nog steeds niet genoeg boobbleheads, Oilcans en pizza's.

IMNAC farmen is denk ik dan maar de enige optie. Alleen kan ik dit niet pasive doen. Heb alleen wireless controlers :mad:.

12. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb je geen snoertje om op te laden?

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Nee helaas niet, en om deze nou te kopen voor een achievement gaat me ook wat ver. Majh dan maar active farming doen.

14. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Weet niet waar je woont, anders kun je er wel 1 van mij lenen. :)

Edit ; Sterker nog, ik heb zelfs een derde. PM je adres maar even. ;)

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Zou Grave nog bedankt heb gisteren je opladerkabel ontvangen. Sweet!

Alleen nu had ik hem gisteren voor het slapen aangezet, echter vanmorgen helemaal vergeten te kijken :). Nu wordt dat pas vanavond laat. Staat hij dalijk 24 uur aan. Hopelijk loopt me xbox niet vast als ik items ga oppikken.

16. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Je FPS gaat wel omlaag, maar het is te doen. ;)

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Hij liep gewoon half vast duurder echt bijna 1 minuut de eerste keer dat ik een groep items tegelijk oppakte. Vervolgens maar één voor één items opgepakt waar mogelijk :).

19 uur passief farmen levert genoeg om alle drie de achievement in één keer te halen. Woooot :D.

Nog bedankt voor je kabel :D.

Borderlands
    1635/1750 [​IMG]
    76/80 Achievements

What a party!
    Collected 3 panties, 5 fish in a bag, and 15 pizzas
    30 [​IMG] (08-23-2012)

Bobble-Trap
    Collected 15 Claptrap bobbleheads
    10 [​IMG] (08-23-2012)

The Lubricator
    Found 25 Claptrap oil cans
    10 [​IMG] (08-23-2012)

18. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nogmaals, graag gedaan. :cool:

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heeft toch niks meer met gamen te maken zo je achievemts te halen ???? De waarde ervan is gelijk aan ze niet halen...

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Mjah heb genoeg uren in de game zitten dus ik vind het wel best :). En tja achievements zijn helemaal niets waard als je het mij vraagt.

En daarnaast 500 uur rondrennen voor wat items dat heeft helemaal niets met gamen te maken, kan me tijd wel beter besteden :D.

PS: het is een legale manier, geen cheaten geen hacken alleen je xbox aan laten staan :)

Laatst bewerkt: 24 aug 2012

Deel Deze Pagina