[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Disturbia en Eagle Eye hebben zijn reputatie ook niet geholpen ben ik bang voor. En bij met name Disturbia heeft dat toch voor een groot gedeelte met zijn acteer prestaties te maken

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    The Avengers
    Sommigen superhero movies vind ik vermakelijk, enkele niet zo bijzonder of niets, maar wat een bazenfilm is The Avengers. Uiterst goed mee vermaakt.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686

Aaaaah zin in! _O_

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Disturbia heb ik nooit gezien, kijk dan liever Rear Window nog een keer :+

Eagle eye vond ik best okay, niks bijzonders maar ook niet uberslecht

5. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik vond Disturbia echt tof. Die interactie tussen Shia en die asian guy is zo vet. Plus er zit echt een banging hot chick in.

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Whoops.

Vond de actie tegen het einde aan ontzettend voorspelbaar..

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    De hele film is voorspelbaar..... Kiddie, Disney versie van Battle Royale

Ondanks dat er nog 2 films komen en ik Jennifer Lawrence ''lekker'' vind, pas ik voor de vervolgen.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    The Intouchables

Geweldige feelgood-film over een jongen van de straat (Driss) die de persoonlijk verzorger wordt van een oudere verlamde man die uit een totaal ander milieu komt. Naast dat Driss echt hilarisch is, heb vaak om zijn eerlijkheid en grappen moeten lachen (wat ik niet snel heb bij films), is het mooi om te zien hoe beide personen elkaar dingen over het leven leren. Verder heeft de film ook een geweldige soundtrack en sfeer.

Heat

Mooi duel tussen twee bijzondere personages. De professionele toegewijde crimineel Neil McCauley (DeNiro) versus de geobsedeerde controversiële agent Vincent Hanna (Pacino), waarbij je opmerkelijk genoeg sympathiseert met die eerste. Naast het duel tussen deze twee worden ook de persoonlijke levens van beide personages goed belicht. McCauley krijgt te maken met liefde, vriendschap en verraad waar Hanna zijn derde huwelijk aan het verkloten is en zich zorgen maakt over zijn stiefdochter. Chris Shihirles (?) is daarnaast een goede bijrol, geacteerd door Val Kilmer. Veel woede, passie en gedreven om de 'job' voor elkaar te krijgen en duidelijk goed bevriend met McCauley. De film kent verder ook wat meer brute actie dan je meestal ziet bij dit soort (wat betere) gangsterfilms, maar dat verpest de film absoluut niet in mijn optiek. Heb me er zeker mee vermaakt.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja welke actie film is niet voorspelbaar. The Avengers bijvoorbeeld was ook voorspelbaar. Daar reken ik actie films niet meer op af anders kan ik ze allemaal een onvoldoende gaan geven. :)

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kill Bill was niet voorspelbaar? Behalve dat iedereen dood gaat? :+

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Vanwege Breaking Bad gechecked? :+

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Public Enemies is van dezelfde maker en ook best wel goed. Met Depp en Bale o.a. en die dame van Inception geloof ik. iig wel veel van hetzelfde, maar wel het kijken waard. Ook een tikkie gruwelijker, dat wel. Er zit een scene in die het hem echt doet, zeker als je het verhaal goed volgt.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Haha het herinnerde me er wel aan dat ik hem nog een keer moest kijken. Vind die vergelijking met Breaking Bad overigens vergezocht als ik de film zo kijk.

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Eindelijk The Avengers gekeken, had me al helemaal voorbereid om alle losse films van de super heroes te kijken! Wat een toffe film! Heb hele tijd met zoveel plezier gekeken, die dikke twee uur waren zo voorbij. De eindshow vond ik echt geweldig. Al die actie :D Plus de Hulk _O_ Heel erg vermaakt met de film!

Nu is kijken of ik nog zin heb in The Hunger Games.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als je net TAV hebt gezien, kun je die andere beter even laten liggen. Die combinatie gaat denk ik vies tegenvallen. Heb beide films gezien en zou ze niet zo snel in die volgorde zien, maar eerder andersom. 8)

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Had ook geen zin meer om te gaan kijken, dus kijk hem volgende week wel een keer. Heb echt geen idee wat ik van The Hunger Games mag verwachten.

17. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Vond The Hunger Games echt tegenvallen. Battle Royale aan de spierverslappers...

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb Battle Royale nog nooit gezien. Dus dat kan dan mooi na The Hunger Games mocht het bevallen :+

19. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Kijk ze dan andersom pik.

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Huh? Hunger Games dan Battle Royale? Of snap ik het nu niet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina