Inderdaad, anders had ik het al lang gedaan. Ik had zelfs al een filmpje van IE opgenomen, maar toch maar niet geupload. Geen idee hoe streng ze zijn met die NDA, dus ik neem(nam?) maar geen risico. Wacht, ik kan eventueel wel een paar screens maken als Fardo niet kijkt. Ik weet zeker dat ze inmiddels niet veel meer van die NDA verwachten als ze een nieuwe lading mensen binnen laten. Wat wil je zien? 1 vervelend ding van die update wat ik toch alvast zal zeggen (en waar ik geen screen van zal maken) is dat je emailadres nu ook in beeld staat (rechtsboven, waar je gamertag en gamerscore staat). Voor iemand wat vaker filmpjes maakt is het heel irritant dat privé-informatie zo prominent in beeld staat.
WAARVAN? Ik zal iig van iedere pagina denk ik screens maken, al is er niet overal bijster veel veranderd. Nou, volgens mij wel. Bij de vorige update (die wat de meeste mensen nu nog hebben) stond het iig bij Social. Op je gamertag klikken en dan 1 tab naar rechts. Maar dat was gelukkig wat meer verstopt.
2 jaar geleden ofzo kon je niet met gasten in de party als ze niet de test versie draaide ofzo, niet echt handig zeg maar
Zag het ook ja, sinds de update is dit erbij gekomen, mag voor mij ook weg.. is irritant en wat is de nut ervan? Dashboard; Is in preciepe nog het zelfde, alleen is het iets toegankelijker gemaakt!
Ok dan. Ik heb toevallig gevonden dat je het uit kunt zetten! Geen idee waarom je het ooit zou aanzetten, maar goed. De rest van de plaatjes Spoiler Game + Video Marketplace: Ja, dat zie je goed. Het is Nederlands. Kun je niks aan doen, want mijn 360 staat al jaren op UK als locale. Guide is ook iets veranderd (minder tabs) Zo, dat is alles. Of niet? Nog verzoekjes?
super weinig veranderingen helaas. Heb me gisteren kapot gezocht om mijn gedownloade filmpjes te bekijken, zit onder zune las ik later.
Flash ondersteuning moeten ze dan veranderd hebben, want dat werkte eerst niet. Screencap van het filmpje wat ik toen had gemaakt van IE: Spoiler Eens kijken of ie het nu dan wel doet. IE sinds toen eigenlijk niet meer opgestart. Je kunt het ook via je apps doen System Video Player Krijg je een lekker ouderwetse lijst met trailers zonder dat je dus een aparte app hoeft op te starten Spoiler
- Nog een simpele manier is; " Guide button " dan video en hopa gedownloade videos en je bent er. Hoef je ook geen uren meer te zoeken. - Game ==> My Games ==> Even rechts boven in veranderen naar video en je ziet wat je allemaal hebt gedownload. @ Thx Dulle straks maar even, uitzetten dit wist ik namelijk niet dat dit kon. Btw; heb je een Engelse account?
vaag zocht ik gisteren naar op de guide en ik kon het niet vinden... was dan niet meer helemaal helder