Ja, wat maakt dat uit. Ik ben degene die gebanned wordt. Zoals ik zei, ik geloof niet dat ze er nog zo streng op zijn, daar loopt de beta al te lang voor en anders hadden ze niet nog meer mensen binnen gelaten. Gewoon bangmakerij.
Jeej, ik sta op Dulle z'n screenshot ! Wel grappig, drie man in pak *)! Zo ook maar eens kijken of de update voor mij ook klaar staat!
Zo te zien mis ik niets. Vind de dashboard er met de updates niet beter op worden. Navigatie is in huidige zo ruk, dat ik ook zo min mogelijk in dashboard zit of wil zijn. Quick guide (via home knop) doet voor mij voldoende.
same here, ik vind het echt een matige bende geworden. Ik zou willen dat je de boel zelf kan customizen. Ik heb zelf alleen maar interesse in: - demo's - trailers - streams (inside xbox etc) - xbla de rest kijk ik misschien 2x per jaar naar maar neemt 95% van mijn lijst in.
Ik zou wel graag de Guide willen aanpassen qua kleur, of thema's. Ik snap sowieso niet waarom die niet gewoon grijs is. Dat wit is veel te helder voor zoiets vind ik en doet soms pijn aan me ogen, zeker na donkere games. Maar opzich vind ik dit Dashboard wel beter, maar er ligt wel teveel nadruk op banners en reclame. Vroeger was het gewoon een menu.
Ik heb het liefst bijna geen effecten en sound effecten in het menu, zodat je het menu zo snel mogelijk kan browsen. Het openen van de guide wordt nu een soort van ingefade en bij het browsen door de menus heb ik echt het idee dat er aardig wat delay bij zit daar erger ik me echt aan Dan maar wat minder fancy imo Edit: Er is ook een YouTube app toch
Klopt ja. Maar die vind ik niet altijd even handig. Niet dat ik trouwens vaak Youtube filmpjes kijk op me Xbox, maar als ik het doe wil ik het wel op de beste manier. En met de Youtube app kan je niet zoveel.
Die effecten zitten er in om te maskeren dat het lang duurt voordat het volledig geladen is. Ik denk het niet. Flash player is 1 manier om youtube video's te tonen. Echter, veel apparaten die geen flash ondersteunen hebben hun eigen 'youtube viewer'. Internet explorer op de xbox 360 gebruikt waarschijnlijk dezelfde code als de youtube app. Ja, maar die is verschrikkelijk slecht. Het domste is nog wel dat hij maar 100 van de 200 video's in een playlist toont.
Hoe krijg ik die update dan? Ik heb die code aangevraagd en ingevoerd, en het programma gestart op m'n Xbox, maar er is nog niks veranderd... Duurt het toch die 1-2 daagjes die het programma aangeeft?
Ik kreeg de update in het midden van het spelen van Darksiders. Was de hele dag al online, uit het niets de update.
Ik vind het niet echt een spannende update. Waarschijnlijk zal ik de dash net zo veel gaan gebruiken zoals ik voorheen deed, helemaal niet dus. Waarom laten ze ons niet een homescreen maken met de tiles die je zelf belangrijk vind? Het is nu iets overzichtelijker geworden maar het blijft te veel poespas en reklame.
Ik vind het wel een goede update, de interface ziet er ook een stuk beter uit. Alles is ook volgens mij wat groter geworden, helaas dat IE op de Xbox geen flash/silverlight ondersteund dat had wel tof geweest met video content (ala uitzendingemist etc), maar de browser werkt wel erg goed en ziet er mooi uit! Fijne update!
Volgens mij gaat MS veel die service's aanbieden aan de hand van apps. (hopelijk krijgen we snel die twitch.tv app)
Ik vind dat er inderdaad veel te veel nadruk ligt op de reclame. Dat had best iets minder mogen zijn.