[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nice, er kan niet genoeg positieve exposure voor Dust zijn. :thumbs:

Volgende week ben ik weer thuis. Dust gaat dan het grootste gedeelte van mijn gaming tijd krijgen.

2. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Maar je kan wel samenspelen met hem dus? Als ik met een vriend een game wil joinen lukt dat niet? Zie ik iets over het hoofd qua instellingen??

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je hebt ELO in CS. Misschien heeft het daar mee te maken. Ik kon wel gewoon iedere game joinen vanuit mijn friendlist.

4. Tits

Tits Active Member Redacteur

Leuk Bevonden:
    36
    Waar vind je ergens de combo voor het kopen van alle episodes van The Walking Dead?

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat wanneer je ze allemaal kocht, de laatste gratis kreeg. Hoe werkt dat dan?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien pas als ze allemaal uit zijn. ;)

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn. Ik ben een beetje bang dat dit zo'n titel wordt die een geweldige ervaring bied maar eigenlijk een beetje over het hoofd wordt gezien. En dan pas later de waardering krijgt die het eigenlijk verdient. Dat het ook het laatste spel in een verder zeer middelmatige Summer of Arcade is helpt misschien ook niet mee. In mijn ogen had Dust de vaandeldrager moeten zijn van SoA. Tony Hawk HD is een grote naam, maar dat is niet de overzetting naar HD die het had moeten zijn. Dan had ik toch veel liever Dust als opener gezien.

Maar goed het is een spel die ik iedereen kan aanraden. Als ik zie dat ik toch een aantal grote titels heb liggen en die grotendeels laat liggen voor Dust, dan spreekt dat vind ik voor de kwaliteit van dit spel. Enige wat ik momenteel naast Dust speel is TF Fall of Cybertron. En dat is een titel waar ik al een hele tijd op wacht als dikke TF fan.

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    I know the feeling. Just enjoy the ride. Geef een goed spel gewoon veel positieve exposure. Dat verdient Dust en meer kun je toch niet doen. Nou ja, er zijn ook nog andere social media. Misschien moet ik toch mijn Twitter account eens meer gaan gebruiken. B-)

8. Tits

Tits Active Member Redacteur

Leuk Bevonden:
    36
    Dus ik ben sowieso meer geld kwijt als ik hem nu al koop?

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dust is idd echt geniaal dus, als ik niet zo een gigantische backlog had en GuildWars2 niet morgen zou uitkomen had ik hem zeker gehaald.

Al die sprites waren toch ook door maar 1 persoon getekend ofzo?

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Noobje :p

Het samen spelen ging weer lekker, konden geen enkele lobby joinen.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Waarom ging je weg! Begon net in te komen na 20 keer geraped worden door een hele groep gasten die je kapot sproeien :mad:

Ben nog geen EU server tegen gekomen helaas vandaag. Hopelijk is het rond 7/8 uur beter.

Maar iedereen heeft er last van:
    http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=384870

Je kan geen servers joinen via party. Beste wat je kan doen is in teamchat gaan en hopen dat iemand een lege server vind.

Laatst bewerkt: 24 aug 2012
  12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat klopt. GW2 ga ik morgen nog niet spelen. Geen enkele MMO start is ooit soepel verlopen. Denk aan inlog problemen, crashes, slowdown etc. Dus je hebt minimaal nog een weekje de tijd. ;)

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, werkt niet. Ook in teamchat niet, tenminste bij mij dan. Heel vaag. Maar serieus, hebben jullie geen last van lag? Ik heb telkens potjes waar ik gewoon niet eens meer kan bewegen of door de map waggel alsof ik dronken ben. 8)

14. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
  15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik moest werken :mad: De volgende keer knap ik een headset op.

16. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Spelen jullie op de pc ofzo?
    Hoe kan je zien of je in een eu server zit? Ik heb wel vaak het idee dat ik in het nadeel ben omdat ik bijna een clip nodig heb om iemand neer te halen en zij mij vervolgens alleen maar aankijken en me al neerhalen.
    Hoe hebben jullie de controller settings ingesteld?

17. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen de sprites, de hele game is gemaakt door 1 persoon!

Alleen de muziek (Alex Brandon) en de stemmen van de karakters zijn door andere personen gedaan.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Sensitivity max en nog steeds is ie te traag imo. Als je bijna een clip nodig hebt raad ik je aan om meer te oefenen met de bulletspray van wapens, die is heel 'apart' in CS. Je zou wat meer feeling kunnen krijgen door een famas te pakken het het wapen op burst fire te zetten. En als je toch wilt sproeien met een AK moet je op de voeten mikken omdat alle kogels omhoog vliegen. Weet zeker dat je dan geen hele clip meer verspilt aan een vijand.

Lag merk ik doordat sommige shots gewoon niet tellen terwijl ik zeker weet dat ze raak zouden moeten zijn. Lopende vijanden neerschieten is dramatisch. Lag merk ik vooral als ik word neergeschoten terwijl ik al lang weg was. Dat is gewoon bullshit! Mijn tegenstanders zijn ook niet dom en gaan de hele tijd straven in een 1v1. Dan krijg ik ze niet meer binnen 2 shots dood en verspil ik veel levens om daarna geoneshot te worden door een beginner die mijn ELO verneukt.

Wanneer ik dan check waar de spelers in de server vandaan komen en 9 van de 10 keer hoor je dat gewoon door je headset. Zie je dat iedereen uit de USA komt en ze hebben altijd MLG avatars. Ik ben steeds de enige europeaan in de server. Geen idee hoe dit kan. CS op de pc speel ik normaal gesproken altijd met Nederlanders, Belgen of soms Duitsers omdat je latency bepalend is bij dit soort type games. Alles draait om de reactietijd.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoe zet je wapens (Famas) op burst?

20. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, tja dat heb ik heel vaak. Dan ben ik al achter een muur en ga ik opeens neer... Lijkt Gears 2 wel! 8)

Deel Deze Pagina