Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Ben al een tijdje aan t wachten totdat hij een backup heeft gemaakt maar nog steeds niks -.-

edit:
    updaten is gedaan en was bij stap 7 of 9 en kreeg daarna foutcode: C1010007 in zune(ff googlen)

Laatst bewerkt: 21 aug 2012
  2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Als er iemand nu nog een Lumia 800 wil kopen, ze zijn per vandaag 100 euro goedkoper bij de Belcompany winkels!

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Even wat over de gaming op WP7/WP8

Met het vooruitzicht op WP8 gaat MS eindelijk eens investeren in gaming. Want hoewel WP7 het XBL gedeelte heeft had ik eerder echt veel meer van Microsoft en games op WP verwacht, helaas bleef een Halo of Gears of War game uit (wat een gemiste kans is om onderscheidend te zijn tegenover de concurrentie) Met Windows Phone 8 willen ze dan eindelijk daar verandering aan brengen, er zijn al diversen game engines beschikbaar gesteld voor WP8 maar nu hoort daar ook Unity bij (wel bekend van de game ShadowGun). En aangezien WP8 en Windows 8 dezelfde kernel hebben kan MS hier eindelijk eens wat mee gaan doen, en mag hopen dat ze dat dus ook werkelijk doen!

Want nogmaals onderscheiden deed MS niet met WP7 op gaming met uitzondering van de achievements/Xbox Hub was er niet echt een reden voor gamers om een WP7 toestel te nemen, want die enkele exclusives is ook niet genoeg logisch natuurlijk.

[yt]YhA0cbu1BxI[/yt]

Wat ik ook leuk nieuws vond was dat PopCap eindelijk bezig is met een deel 2 van Plants vs Zombies, want dat was toch wel een van mijn favoriete games zowel op de Xbox als op WP7.

Laatst bewerkt: 22 aug 2012
  4. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    :F: 1 dag nadat ik mijne had, kon ik net zo goed kortingsbon dan gebruiken zodat ik maar 100 euro hoef te betalen :mad::mad:

Updaten is gelukt, maar XBL Companion doet t niet :mad:

Edit: laat maar dacht dat de telfoon 200 zou worden :+

Edit2: Is het illegaal of verboden om beltegoed te cashen? Ik ga voor een hollandsnieuwe abonnement voor 6,50 per maand met 275 Bellen/SMS/MB en ik dit eigenlijk alleen doe voor de internet, alleen de 275 minuten/sms/mb maak ik nooit op en hou sowieso rond de 150 over.
    Dus dan is mijn idee om de rest te gebruiken om het resterende beltegoed/smsjes/mb's te laten cashen.

Laatst bewerkt: 22 aug 2012
  5. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Als iemand nog een Lumia 800 wil kopen maar niet bij de Belcompany langs kan, Nokia heeft het toestel waar ik eerder over sprak omgeruild voor een compleet nieuwe, voor 250 eurotjes mag ie weg. :9

6. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Wat was er dan mis bij de jouwe?

7. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Van een halve meter met de hoek op de grond gevallen, barst onder het scherm en reageerde niet meer. Na het uitzetten met de twee-knoppen-combo ging ie niet meer aan.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oei oei oei... m'n HTC Titan doet het in principe prima. Maar zo'n Lumia is ook wel cool.

Eens kijken of ik m'n Titan aan iemand kan slijten. :lol:

9. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ok, heb 'm ook op marktplaats en tweakers gezet dus geen idee hoelang ik 'm nog heb. :9

10. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Pfff, en op de site zetten ze dat het niet onder de garantie valt maar onder ruw gebruik. 8)

Welke apps zijn handig om te gebruiken maar gebruiken niet te veel batterijen, zit nu zonder 3G met wifi thuis en op school en heb op 77% 1 dag en 2uur :)

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zat hij in het silicone hoesje?

M'n 800 kreeg laatst ook een beste klap toen we "ff" een 20 tons takel moesten omhangen en de ketting precies op m'n telefoon klapte. Geen krasje te zien terwijl ik 5 dagen later nog een blauwe plek had :+

12. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, dunno, was van m'n zusje.

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169

Nokia design patent voor de Phi met WP8. :)

Deze dus...

En dit schijnen de Samsung Marco en Odyssey te zijn.

14. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Die Samsung telefoons zien er strak uit, die zullen vast wel gaan helpen bij het verwerven van marktaandeel voor WP. De Nokia's zijn onderscheidend, maar het is wel een gewaagd design. Samsung maakt wat dat betreft juist altijd een heel veilig design dat veel mensen mooi vinden.

Ben benieuwd waar HTC mee gaat komen, imo de mooiste designs. Ook in de tijd van Windows Mobile al.

15. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat staat er op de planning voor een release in februari mbt nieuwe telefoons?

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    In februari? Dat is nog niet bekend, het enige wat bekend is dat Nokia op 5 september een evenement houd met aankondigingen van Windows Phone 8 toestellen.

HTC, Samsung etc komen ook met nieuwe toestellen met WP8 ook in september. Maar februari is nog wel een heel eind weg en is nu nog niet bekend wat daar allemaal gaat uitkomen.

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    De tijd van ver vooruit plannen is wel een beetje afgelopen, bedrijven beginnen eindelijk door te krijgen dat als je aankondigt dat je over een half jaar beter product op de markt brengt veel minder mensen je huidige product kopen.

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja precies, wel beter dat ze daar eindelijk achter zijn gekomen.

Edit: Wat een prutsers ook van Whatsapp, echt ik haat die app nou sinds de laatste update!!! Het is dat iedereen Whatsapp gebruikt, anders had ik graag KiK gebruikt maar dit kan toch niet die app loopt achter elkaar vast het is echt een pain in the ass om te gebruiken! Hij deed het perfect voor de update!

Laatst bewerkt: 24 aug 2012
  19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    In september al WP8?

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Voor ons niet echt :+

Topicstatus: