Klopt dat booten moet er altijd in zitten of niet, soms is het echt frustrerend. Zelf heb ik een probation gehad door alleen maar ongelukjes : 1ste, hoog in de lucht uit een banshee gesprongen doordat er een tank was, banshee land op een teammate, booted. 2de, schiet ik met de scorpion een banshee uit de lucht, wrakstukken op een teammate, booted. 3de keer, ik zit met een sniper een enemy's neer te knallen, 2 achter elkaar geheadshot, 3de kogel vliegt langs de 3de enemy en weerkaatst zo dat hij een teammate HEADSHOT, booted. Potjes waren achter elkaar, na de laatste boot probation Zelf vond ik het niet erg want kon er namelijk heel hard om lachen
Het mooiste moment dat ik mij kan herinneren was firefight met Cookie. We zaten naast elkaar op een hoog punt in een level. Ik schiet een gast van zo'n ghost af, en vervolgens schiet die Cooks neer Je had er bij moeten zijn
Teamslayer is heerlijk om te spelen als je daarvoor uit een mode komt waar je meer dan 8 mensen had. Valt me op dat je dan makkelijker kills krijgt etc, zal wel komen omdat et zoals gezegd dan rustiger is op et ''veld''
Ik speel eigenlijk nooit Team Slayer. Ook maar 's weer proberen eigenlijk. Straks ook maar even checken voor de Challenges om de Weekly te halen. Dan kan ik het laatste item uit de Armory kopen... Eindelijk 100% dan!
Ik ook, precies evenveel. Ik moet alleen nog iets meer voor het volgende level, maar ben er bijna! Wat komt er eigenlijk na Nova? Eclipse?
http://forum.xbw.nl/showpost.php?p=3961794&postcount=178 Ik haat je nog steeds voor dat. Net als met Blur toen...dat je even geen gas gaf bij de start en...ach laat ook maar. Ik weet met wie ik geen Halo 4 ga spelen
De game is ook perfect voor 4v4. BTB zijn meer voor als je met een groep speelt en een biertje op hebt. Geef dan ook geen fuck om of ik win of verlies. Wil alleen met de voertuigen kutten. Moet nog steeds die sniper+backseat mongoose headshot maken. Lijkt me wel epic.
Nee joh, ik ben op het moment Eclipse en Nova komt hierna. Ik meen zo dat forerunner hierna komt. duurt altijd zo'n eeuwigheid met dat rang up als je eenmaal bij die special rangen bent
Nee, wacht... Ik ben nu Eclipse en moet Nova worden. Dat zal ook wel de laatste worden denk ik, want daarna krijg je Forerunner, Reclaimer en dan Inheritor. Maar daar heb je 20 miljoen credits voor nodig!
Nou... In 2 maanden tijd gaat je dat niet lukken, no way! Trouwens, deze fail is nice zeg... Korte vlucht inderdaad!