Gister een nieuwe tv (Panasonic TX-L42ET5) gekocht, dit keer een 3D LCD. Mijn oude 42" plasma HD-ready van Samsung nemen mijn ouders over. Twijfelde om voor iets groter te gaan, maar de prijs was gewoon behoorlijk netjes voor een allround mooi ding, plus dat het eigenlijk groot zat is. Vier brillen erbij, meer dan zat dus. 2D films overzetten naar 3D is ook behoorlijk netjes.
Vanmiddag en vanavond mee bezig geweest, ziet er allemaal goed uit. Merk toch een aardig verschil, ziet er allemaal een stuk beter uit, vooral blu-ray zie ik echt daadwerkelijk verschil. Wel alle opties meteen uit gedaan, stuk beter zo. Iemand hier met een Panasonic en ervaringen over Intelligent Frame Creation? Maar uitgedaan, vond ik behoorlijk onrealistisch overkomen. Volgens mij werkt dat voornamelijk alleen lekker met animatie films.
TV kijken doe ik echt never nooit, maar misschien maar eens in verdiepen om zelf digitale tv te nemen. Als het goed is alleen zo'n kaartje nodig gezien ik die in mijn tv kan stoppen. Ouders die nog steeds kabel gebruiken is ugly as hell.
Laatst bewerkt: 25 aug 2012