[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    "And Hulk... Smash!"

Awesome :D

Laatst bewerkt: 25 aug 2012
  2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat zijn mooie must-see 3D blu-ray's? Heb nu Happy Feet 2 en The Lion King, HF2 is niet bijzonder, TLK is meer nostalgisch met wat laagjes als effect. Avatar krijg ik binnenkort op blu-ray dus dan doe ik daar gewoon 2D naar 3D.

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
  4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jup. Avengers vind ik ook goed.

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Cabin in the woods
    7.6 op imdb, horror in het bos .. dat klonk veelbelovend. Al ken ik geen goede/enge horror films, maar blijf het toch zo nu en dan proberen. Maar deze film sloeg werkelijk nergens op, waar hebben die mensen last van die zo'n hoog cijfer gegeven? jeez. Eng was het niet en het verhaal sloeg echt echt nergens op, om te janken.

4/10

The Hunger Games
    Na Battle royale en nog film met een of ander actie/wrestling dude (wie weet de titel?) m'n 4e film over een groepje mensen op een eiland last man standing. Maargoed blijft wel een leuk concept waar je vele kanten mee op kan. Film zit opzich wel goed in elkaar maar erg voorspelbaar en niet gruwelijk genoeg eigenlijk. Maar wel oke om te zien. Titel vind ik achteraf ook wat vreemd.

7/10

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Thanks, eens checken. Vooral op zoek naar films/docu's waar je echt het gevoel hebt als of iets naar je toekomst inplaats van diepte. IMAX Under the Sea is volgens mij een geweldige docu daar voor.

Even getest en ziet er bruut uit, is er veel verschil tussen een echte 3D blu-ray versie en een 2D versie die je tv omzet naar 3D eigenlijk?

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    The Avengers (2012)
    Erg goed mee vermaakt. Iron Man en Hulk waren tof, de rest van de helden vond ik een beetje overbodig aanvoelen. Verder maakte villain Loki niet echt indruk, kwam niet erg evil over. 8/10

Eastern Promises (2007)
    Aardige misdaadfilm die draait om een Russische maffia familie in Groot-Brittanniƫ. Waar ik pas naderhand achter kwam omdat er niet bijster veel van de stad in beeld wordt gebracht. Verhaal is sterk en wat traag, wat ik positief vond. Sauna scene is tof. 7.5/10

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    @Fiasco: dat weet ik niet. Heb m in de bios gezien.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    @ Willem: Vandaag met mijn ouders even de DC van Kingdom of Heaven gezien op BR en op mijn TV. Allemachtig, wat blijft dat prachtig. _O_

Bioscoopversie een 7/10 ongeveer, maar de BR is zeker een 8+ waard. DC versie, weet niet of er andere zijn op BR.

Alleen jammer van de historisch in accurate dingen die ik dan weer tegen kom. Ook stoorde ik me aan het feit dat ze niet wat meer moeite voor het Arabisch hadden kunnen doen. Snap dat het voor een groot publiek moet zijn, maar zelfs een film als Alatriste, spelling???, is geheel in het Spaans en Viggo Mortensen speelt daar de hoofdrol in.

Soortgelijke film over een religieus conflict, maar dan Christenen onderling. Topfilm, met wel betere acteerprestaties dan in KOH, Saladin uitgezonderd. Die was echt goed. :eek:

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    The Condemned?

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is een film met Austin idd.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw

The Avengers Deleted Scenes 2012 720p BRRip XviD-AC320

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Safe
    Wat ben ik toch blij dat er nog acteurs als Statham bestaan, heerlijke guilty pleasure waar hij weer geweldig in vorm is. Veel geweld en een ontketende Statham, wat wil je nog meer!?

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Statham is echt cool en Crank vond ik echt een vette film. Maar ik heb gisteren Crank High Voltage gekeken en jezus zeg, die is echt veel en veel minder. Het is natuurlijk al belachelijk genoeg dat er een deel 2 is, maar ik vond hem echt te overdreven en gewoon niet echt cool meer. Ik zie hem ook echt alleen maar in dezelfde soort films spelen, maar wat ie doet..doet ie dan verdomd cool. Ook nog The Mechanic gezien trouwens, kweenie waarom, maar de film voelde kort aan om een of andere reden. Maar hij was cool.

Gisteren ook Satan's Little Helper gekeken. Best een leuke horror film nog. En het idee dat het nog echt zou kunnen ook, maakt het nog wat 'echter' allemaal. Geen topfilm ofzo...maar ja...er zijn nog maar weinig horrors echt top.

Laatst bewerkt: 26 aug 2012
  15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The fuck waarom zitten deze scenes er niet in. Het is maar 15 min.
    En iedere scene voegt zoveel meer toe en maakt de film ook meer volwassen/donkerder.

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Laatst ook The Avengers gekeken, was wel OK maar verder erg standaard en nagenoeg geen verhaal. Door de humor van Stark een 7.

Gister Man on the Ledge gekeken, die vond ik dan wel interessant. Ook niet heel origineel maar goed te kijken, een 7.5.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Man on a Legde was best wel geinig idd, ik had hem mee op vakantie in het stapeltje 'te zonde om thuis te kijken maar voor op mijn telefoongoedtedoen'-films maar deze en Chronicle waren beide goed te doen.

Iemand hier Chronicle al gezien btw?

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Degelijke beelden. Maar mist totaal een hoe wat en waarom.
    Een van de mindere films die ik dit jaar heb gezien.

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]-Gxc0XEoQpQ[/yt]
    Religulous
    Geweldig! 8/10

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Kwartier is best lang en de scenes kunnen het tempo uit de film halen. Ik moet ze nog zien btw.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina