[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind het op de PC ook geen mooie game, al is het natuurlijk wel stuk beter dan de console versie. En deze game moet je gewoon met een controller spelen, ook op PC !

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Sju, die screenie met die rode draak is erg strak!

EDIT: "Mooi" is een kwestie van smaak. Ik vind de gothische stijl juist erg verfrissend. Vooral het monster design is erg goed; die beesten en demonen stralen net zoveel gevaar uit als ze daadwerkelijk opleveren. Wat ik erg goed vind aan de DS engine is de scaling. Grote monsters, grote omgevingen. Weinig fake backgrounds. Wanneer je een pad in de verte ziet is de kans heel groot dat je daar ook kunt exploren.

Laatst bewerkt: 25 aug 2012
  3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Weinig fake backgrounds ?? De game heeft genoeg achtergronden waar je echt nooit zal komen … Maar DS speel je ook niet voor of vanwege de graphics ...

4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ik had het ook eerder over de paden die je in de verte kunt zien.

5. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Asylum demon in HD 1080p

En nu is het op naar de painted world...

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ik vind dit er goed uit zien hoor! Textures zijn verrassend scherp. Framerate lijkt ook vloeiend te zijn? Begrijp alleen niet hoe je aan die dolk komt. Was die ook al tot je beschikking in de 360 versie? Verder wordt toch weer duidelijk hoe spannend dit spel is, vooral wanneer je de eerste keer de bosses tackelt.

Pffft... zal ik hem dan toch nog gaan halen voor de PC? Steam = awesome sales, dus wellicht dat ik eerst nog een tijdje wacht. Ik ben echt super blij dat deze game ook op de PC is uitgekomen. Als nu ook nog snel de expansion wordt released op de consoles is iedereen weer gelukkig.

7. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De dolk kreeg ik nadat je je schild kreeg (precies op het hoekje waar de archer langs rent zodra je het schild hebt opgepakt. Ik speelde sorcerer, maar ik heb altijd strict melee gespeeld, vandaar dat ik geen 'soul arrows' heb gebruikt tegen asylum demon. Gewoon overgegaan op instinct . :)

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    toen kreeg ik de dolk ook. Class gebonden? Want anderen krijgen een zwaard toch?

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Dit is het. Mijn pyromancer kreeg dacht ik een bot zwaard.

10. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Haha dat two handen van een dolk ziet er echt zwaar tof uit ^^

Maar ben verbaasd hoe goed en vloeiend het er uit ziet op de PC.. Ik ben ook zeer benieuwd naar de DLC. Maar daarvoor moet ik toch nog even tot eind dit jaar wachten helaas...

11. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Het is juist één van de 2 optionele eindbazen in de game, je kunt er namelijk ook voorbij lopen zonder iets te doen (sla je haar één keer dan zal ze je altijd aan blijven vallen totdat ze verslagen is) en weer terug naar Anor Lando warpen door van de brug af te springen die achter haar ligt.

Laatst bewerkt: 26 aug 2012
  12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, is waar. Maar als je haar dus eenmaal hebt geraakt zit je trapped tot ze dood is. Vond het een van de minst leuke fights van de game, beetje goedkoop imho ...

13. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Mwoa, ik vond het wel wat hebben dat je haar moest zien te traceren aan haar voetstappen in de sneeuw :)

14. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Spoilertags voor de mensen die 't nog niet weten ;)

15. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Oh ja, heb het aangepast :)

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Leuk gevonden. Daardoor wordt je als speler weer getriggerd om goed naar je omgeving te kijken. :thumbs:

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Wat zal ik trouwens doen? Dark Souls kopen voor zo'n 15 euro of toch even wachten op de Prepare To Die versie die twee keer zoveel gaat kosten?

18. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dark Souls voor 15 euro kopen en als je er klaar mee bent de DLC kopen :)

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Fuck! best pittige area nog dat anor londo.
    Sterke enemy,s etc.

Ben nu in het kasteel zelf (interior) maar word best hard gepowned.
    Nu check ik wat filmpjes op YT en zie ik dat al die gasten healthbalken hebben die bijna een 3e groter zijn dan die van mij,als het niet meer is.

Nu vraag ik me af komt dat doordat ze waarschijnlijk al hun skillpoints in vitality stoppen?
    Of is het een new game+

Dit vraag ik namelijk omdat ik waarschijnlijk op deze manier geen schijn van kans maak tegen Ornstein en z,n maatje.

Kan iemand me ook gelijk uitleggen hoe ik Gold pine Resine kan gebruiken/equippen?

20. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hangt af van de 'build' die ze hebben. Als je echt goede strategie filmpjes wilt zien, dan raad ik je YT user 'Epicnamebro' aan. Hij legt het duidelijk uit, en gebruikt ook geen cheap tactics (zoals je al zei, zo hoog mogelijk level, en dan de boss killen in 3 hits of zo is niet echt een strategie).

Gewoon die item usen, zoals je ook een moss, humanity of souls item gebruikt. Niets speciaal aan.

PS. bij 'the bonfire in the painted world' kan je dus definitief niet warpen, persoonlijk ervaren :mad:

PPS. Nog een beetje op de PC gespeeld met een (uiteraard) nieuwe playthrough. 2e poging bij de Bell Gargoyles (in high res) .

Deel Deze Pagina