Voor de mensen die hem hebben: hoe groot is die map? Vergelijkbaar met: -Just cause 2: gigantish, -Gta San Andreas: groot, -Saints Row 2: aardig groot, -Gta 4: gaat wel, of -Saints Row 3: zo klein dat zelfs een onbekende niet verdwaald?
Vinny vermaakt zich met Sleeping Dogs: http://www.giantbomb.com/quick-look-sleeping-dogs/17-6456/ Vergeet ook niet de laatste minuut van deze QL te kijken.
Ik heb nergens gerushed, heb vaak de tijd genomen met side-missions zoals even een date (al waren dat er maar 3 of 4 geloof ik), auto's stelen voor Tran, Races, en geld collecteren voor die gozer in Central... ... maar puur kijken naar het hoofdverhaal vond ik het allemaal iets te kort. Net te weinig politiemissies voor Teng (3 ofzo), en ik had gehoopt dat je iets meer carriere zou maken in die Triads, en ook dat het allemaal iets epischer en origineler zou zijn, maar het bleef allemaal redelijk kleinschalig. Ook leerde je de andere characters nooit echt wat beter kennen enzo, want voor je het weet waren ze weer 'weg'...
Helemaal mee eens het had langer gekund idd .... ik de 3 dames kwamen en gingen geen 2e vervolg afspraak.
kan je eigenlijk ook nieuwe huizen kopen?? heb geen zin elke x helemaal terug te moeten naarhet ene huisje bij het begin om die security cams te checken
nice, sinds gistere zit ik in mijn 2de huis ziet er al een pak beter uit dan dat eerste krot tot nu toe vind ik et nog altijd een coole game en ben ik het nog niet beu.. alleen racen vind ik minder, maar dat komt omdat ik geen race games speel ..
aah ok thx ,heb inmiddels mn 2 huissie!!! K vroeg me nog 2 dingen af, welke missies tellen als ''jobs'' want heb ddaar pas 1/30 compleet en die missies, nja ''missies'' als je zon gestolen truck tegenkomt... (die je echt vaak ziek!) blijven die trucks maar spawnen eeuwig en is dat puur voor geld of is het zo stel je heb 10 gestolen trucks gepakt dat het dan ''missie compleet'' is ofzo?
Wat ik dus bedoel In je stats scherm, staat ook ''jobs'' ik heb bij jobs 1/30 compleet staan, welke missies of wat zijn jobs tellen voor dat??? En ik kreeg een ''tijdje'' geleden in de game een telephoontje dat ik gestolen trucks moet terugbrengen (dan zie je zon truck rijden met zon geel tekentje erboven) ik heb er nu al zeker 5-6 teruggebracht (kreeg ook een breng 5 trucks terug achievement) maar is dit een missie die eeuwig blijft doorgaan of is het stel dat alsik bijvoorbeeld 10 trucks terugbreng dat ik dan een ''missie'' compleet krijg?
Dat zijn toch gewoon de gele lijntjes? De blauwe zijn politie missies, rode triade missies en lichtblauwe zijn drug bust missies voor de politie. Dan heb ik ze allemaal als het goed is. O nee oranje voor de races.. en dat was em hoop ik
ok thx dus die blijven zeg maar ''eeuwig'' doorgaan, tis niet als je er 20 ofzo gepakt hebt dat je dan een missie compleet krijgt?
Afgelopen zondag de storyline van de game uitgespeeld. Tof verhaal, met een 'leuk' einde. Heb het helaas niet voor elkaar gekregen om de 10 Triad upgrades te halen, zit op 9 en een beetje. Toch zeker de laatste 8 Triad missies met de 15% bonus kleding gedaan. Jammer dat de balans tussen Police en Triad upgrades niet helemaal klopt. Nu maar een beetje de collectibles verzamelen
Misschien 1 wagen maar ik weet zeker dat die 30 jobs Tran missies zijn je moet en aantal auto's jatten. Het is idd een werkje want je gaat door de hele stad heen! Let goed op dat die auto's heel blijven dus niet stelen met politie in de buurt want dan kan je hem beter in de gracht rijden! Over huizen gesproken, ik vindt de eerste echt voor MIJ de leukste uitstraling hebben ..... de rest vond ik qua beleving té!
Neen je moet dacht ik 30 soorten auto's jatten elke keer krijg je door welke zodra je weer belt! En die auto;'s leveren veel geld op soms mijn max auto stond dacht ik op 500.000. Maar de geld wagens vond ik leuk om te carjacken en het geld op te strijken! per keer toch zo een 55.000! Aan het einde heb ik alle auto's gekocht want ik had geld zat, trouwens nu nog .... ik dacht 1 miljoen + Ik moet nog steeds uitvogelen hoe ik de laatste "event" geactiveerd krijg!
Weet je wat ik wel heel jammer vind? Dat je niet bij kunt houden waar je alles al gekocht hebt (omdat er achievo's aan vast zitten) Zeker met die kledingzaken moet je echt gaan strepen waar je al geweest bent. Zou leuk zijn als een winkel een ander kleurtje kreeg als je daar alles leeggekocht had.