[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zo bijzonder was het toch niet? Stuk met Cap was wel aardig. Maria Hill stuk voegt weinig toe, al vraag ik me af wat ze gaat doen in deel twee. Loki met Hawkeye was ook care, rest niet gezien. :+

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ja, Chronicle was ook prima te kijken. Altijd wel cool van die superkrachten die iedereen wel zou willen. :9

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Vond Chronicle echt één van de tofste superheroes movies van de laatste tijd :)

4. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik knal The Wire maar gewoon hier neer. Wat een serie. Wat een verhaal. Ik heb vaak kritiek op dingen maar bij The Wire is het erg moeilijk om een puntje te vinden. Perfectie. De rauwe details van de hele show maken het zo enorm goed. Alles is intrisiek met elkaar verbonden. De personages, hoe miniscuul sommige rollen ook zijn, wérken. Je zit echt in B'more en krijgt een heerlijk kijkje achter bijna alle schermen.

En altijd, in elk scenario: shit rolls downhill.

Ik geef deze show een 9,5 van de 10 :D

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De eerste scene zet de toon van de hele serie eigenlijk. Vanaf dat moment was ik al hooked. En zoals je zei. Als het voorbij is denk je echt dat je Baltimore kent idd en hoe de drugs scene in elkaar steekt.

Ook een awesome scene btw. :D

Laatst bewerkt: 26 aug 2012
  6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    The Avengers
    Serieus, moest deze film echt bijna 2,5 uur lang zijn? Alles t/m het punt dat ze in New York zijn duurt veel te lang en dan duurt het nog is een half uur in NY. De beelden zijn dan wel vet gedaan, continu actie en explosies, maar met nog 20 minuten te gaan, heb ik hem maar uitgezet.

Geen zin meer....
    6,5/10

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Een 6,5 voor een film die je niet eens uit kan kijken?

Net trouwens Pan's Labyrinth gekeken. Soort duister sprookje voor volwassenen, heel goed gedaan. Niet verwacht eerlijk gezegd. De manier waarop fantasie en realiteit in deze film naast elkaar bestaan en subtiel in elkaar overlopen, is knap. Prima acteerprestaties van Sergi Lopez en het meisje dat Ofelia speelt, alhoewel ik die eerste wel een onrealistisch personage vond. Daar was werkelijk helemaal niets menselijks aan, een soort Hitler x10.

8. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Pan's Labyrinth _O_ Topfilm!

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Net Troy Director's Cut gekeken.

Viel me toch wel tegen. Vooral omdat het nog altijd zo fucking ongeloofwaardig blijft.

Ik weet dat het een mythe is (zelfs één van de vertalingen/interpretaties gelezen), maar is elke Griek en elke Trojaan een fucking debiel ofzo? Niemand denkt daar logisch na?

Ook miste ik enorm 'het gevolg'. Helena en Paris arriveren in Troje en worden met open armen ontvangen? Helena wordt meteen geaccepteerd door haar Andromache, terwijl Helena juist voor zó veel dood zorgt. Echt...

Een ander hekelpunt vind ik het gebrek aan opbouw. Er gebeurt best veel in de film en de ene scène volgt de andere op, maar ik miste echt enorm de opbouw. Er is bijna nergens spanningsopbouw of een climax. De enige twee goede voorbeelden zijn de duellen tussen Paris en Meleneaos en tussen Hektor en Achilles.

Daar tegenover staat wel een geweldig plaatje en fantastisch geluid. Goede actie, gewelddadig en bruut. Genoeg bloed. Best hard, met name van de baby's die door de Grieken werden weggegooid, daar stond ik even van te kijken.

Al met al een teleurstelling... Had meer verwacht van 30 minuten extra materiaal.

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Misschien moet ik er dan toch echt een keer voor gaan zitten. Flinke tijd terug gaf ik het eens een kans, maar ik vond de eerste episode al erg langdradig en langzaam gaan. Normaal bij een serie weet ik al bij episode 1 of ik verder moet kijken, maar ik blijf geweldige dingen horen over The Wire. Soon maar eens opnieuw proberen.

Net Friends with benefits gezien. Echt leuke film.

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik had hetzelfde met The Wire, alleen dan niet vanwege de langdradigheid. Ik vond het gewoon retesaai. Maar gezien de enorm lovende kritieken, en vooral vanwege de bron van die kritieken, moet ik me er ook maar eens goed aan wagen.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoeveel episodes heb jij gekeken totdat je zoiets van...meh?

Net Easy A gekeken, leuke comedy met Emma Stone. Ik kende haar al uit Zombieland maar realiseerde me niet dat zij het was. Ik heb al die tijd de hype rondom haar niet begrepen, maar nu wel een beetje. Ze is absoluut cute en kan leuk acteren. Een hele tijd heeft ze als most popular op IMDB gestaan geloof ik....waarom precies?

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    @ Iedereen die Kingdom of Heaven of de DC er van gezien heeft:

Nikolaj Coster-Waldau a.k.a. Jaime Lannister uit Game of Thrones speelt er ook in. _O_

Het viel me nu pas op, niet specifiek, want lette er verder niet op.

14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Meer dan 80% van de film zien is toch al voldoende? Alsof de laatste 20minuten mijn mening zal doen veranderen?

Hoe goed het einde wellicht kan zijn, blijft mijn mening dat ze de film te langdradig houden t/m het punt waar ze in NY aankomen. Ik vond het niet echt vermakelijk, los van de paar ''grapjes'' die goed uit de verf kwamen.

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Denk dat hij meer bedoeld dat het wel een vrij hoog cijfer is voor iets wat je afzet. Als ik een film met moeite uitzit dan scoort hij sowieso niet hoger dan een 4-5, films die ik afzet geef ik ook geen cijfer.

16. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Easy A is top man. Later, als ik groot ben, wil ik met Emma Stone trouwen.

[yt]IcrvVAzf_bk[/yt]

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Maar waarom precies die hype om haar? Omdat ze gewoon heel chill doet in haar acteerwerk, heel 'down to earth' zeg maar? Want ze komt totaal niet arrogant en trutterig over zoals vele Snollywood sterretjes zoals jij, en dat is cool :)

18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Wat? Zoals jij? Ben ik en arrogant en trutterig snollywood sterretje? The fuck 8)

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Shit is aan!

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dacht ook al. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.