[XOne] Een paar Live vraagjes voor een onervaren gebruiker

Discussie in 'Games' gestart door Lelijk_groen, 27 aug 2012.

1. Lelijk_groen

Lelijk_groen Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik ben nieuw en heb een paar vraagjes omtrent Xbox Live

// Mijn installatie: Xbox 360 paar jaar oud Classic + origineel USB Flash geheugen + HDMI

Nu gebruik ik niet vaak mijn Xbox miss. in totaal 2 a 3 maanden p/jaar voor het spelen van één game namelijk EA's NHL. Ik ben een type offline gamer en ga nooit online om tegen andere te spelen en heb ik de volgende vragen,

1. Kan ik het spel straks kopen via Xbox.com en dan downloaden op mijn Xbox zoals ik dat ook op dit moment met de Demo heb gedaan?

2. Zo ja, heb je hier verplicht een echt Xbox Gold account voor nodig of kun je ook aankopen en downloaden met een Xbox Silver account?

3. Kan Microsoft rekening houden met verschillende release datums omdat alle Demo's altijd op bepaalde vaste dagen en tijden online blijken te komen. Het spel komt op 12 sept. in Noord Amerika uit en 14 of 15 sept. in Europa dus is het mogelijk dat op 12 sept. deze game ook digitaal te koop is in Europa?

4. Is er een back-up systeem, zodat wanneer mijn Xbox stuk zou gaan ik het spel kosteloos nogmaals kan downloaden op mijn nieuwe Xbox?

5. Zijn games goedkoper als je deze digitaal aankoopt vergeleken met die in de winkel?

6. Heeft het nadelen wat betreft de game-play functies om games vanaf je HD te spelen? Ik denk aan tijden bij het laden en framerates, miss nog iets anders?

7. Als je dit spel koop in de winkel krijg je er altijd een boekje bij en in dat boekje zit een code soort [ EA-Pass ] deze moet je gebruiken om rooster-updates binnen te kunnen halen en om verbinding te maken met de EA Servers nu is mijn vraag krijg je ook zo'n code als je digitaal koopt omdat je geen boekje krijgt?

8. Zijn er verder nog dingen waar ik niet aan heb gedacht ?

Hoop dat iemand deze vragen kan beantwoorden,

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

1. Onbekend, mogelijk wel maar dat kan nog zeker maanden duren.

zilver is voldoende om een game te kopen

Waarschijnlijk niet. De meeste games verschijnen niet op de release datum via marketplace. Meestal vele maanden of jaren later
      ja

In de winkel zijn ze vaker goedkoper

het heeft juist voordelen om de game op de hd te installeren. Laad tijden zijn beter, etc

vast niet, maar het is nog niet duidelijk of de game digitaal beschikbaar komt

niet dat ik weet ;)

Deel Deze Pagina