Apple / Mac [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Laatst bewerkt: 26 aug 2012
  2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Even snel op Tweakers gekeken en daar vond ik deze mid 2011 iMac met i5, 12GB ram, betere videokaart, Mountain Lion voor €850.

Ik zie wel dat de cd/dvd speler broke is, hij levert daarom een externe cd/dvd speler mee.

http://tweakers.net/aanbod/447010/apple-imac-21-komma-5-inch-(mei-2011).html

3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Misschien moet ik dan maar even tweakers doorzoeken! Deze klinkt echt top namelijk, alleen koop ik liever niet een "kapot" product. Ook al is het maar de optical drive.

Zijn er anders mensen die bekend zijn met het iPay programma? Dan betaal je je nieuwe mac gedeeld door 10 maanden, dus elke 10 maanden een vast bedrag.. Er staat op de site dat je alleen maar administratiekosten betaalt als je gewoon aan je verplichtingen komt.

Ik kan een nieuwe ook gewoon zo halen in de winkel, maar ik denk dat het iPay programma beter bij mij past.

* Net even gekeken en dan iPay bevalt me helemaal niks. Al je gegevens invullen enzo schrikt me af.

Afweging maken tussen een nieuwe of tweedehandse word het dus.. Damn dit is lastiger dan ik dacht haha

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hmm iPay zou ik uit principe gewoon niet aan beginnen.

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan natuurlijk ook versneld aflossen ;)

iPay werkt via Primeline en deze organisatie zal je een winkel creditcard opsturen en hopen dat je deze dan ook gaat gebruiken.
    De rente die je gaat betalen is behoorlijk hoog 16% per jaar.

De acties die de Mediamarkt heeft lopen ook via Primeline.

6. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik ga volgende week als ik verhuist ben gewoon een nieuwe halen. Instapmodel voor 1050 icm studentenkorting.

Is denk ik geWoon het beste in mijn situatie.

Lees nu net op buyers guide dat ik nog even moet wachten omdat er nieuwe aan zitten te komen muuuuuh

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Counter-Strike: Global Offensive draait echt geweldig op m'n Retina MacBook Pro.
    1920 x 1200 en alles op High!

8. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wil zelf ook een nieuwe MBP kopen, liefst 15'' natuurlijk voor mijn studie. Denk er aan om die bij Dixons te kopen. Wil alleen in termijnen betalen want alles in 1 keer aflossen gaat hem niet worden, voor de komende jaren niet.

Wat is er mis met het iPay systeem?

Edit; had ooit eens een site gezien van Furies die ook een MBP had gekocht van een reseller, enige resellers die ik ken zijn Amac en Xando, verder iemand? Volgens mij zijn ze goedkoper op deze sites.

9. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is je gamertag, kunnen we samen spelletje knallen! :thumbs:

10. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Inderdaad, ik heb ook voor de high-res optie gekozen en ben er ontzettend tevreden mee. Tekst is nog steeds prima leesbaar, meer workspace en het is een tikje scherper dan de standaard resolutie. Ik heb voor de gein eens de 1440x852 optie geprobeerd (1440x900 was niet mogelijk, maar het scheelt toch weinig) en ik schrok behoorlijk van de werkruimte die je met die resoluie verliest.

Ik zeg: ga voor de high-res optie, je krijgt er geen spijt van.

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ikzelf zit ook te wachten op nieuwe iMacs, het is inderdaad al een hele tijd geleden dat ze echt zijn upgedated. Denk (hoop) dat hij dit jaar nog wel zal komen.

12. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Er staan er maar 3 op marktplaats met high-res. Alle 3 liggen boven me budget. Het is geen al te hoge res, maar op het moment dat me cinema display er naast staat, denk ik dat ik er geen spijt van heb. Ik moet me gewoon aan me budget houden, jammer genoeg.

13. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Beter komt op dat event op 12 september ook de iMac aan bod. Verwachten julie grote veranderingen kwa design? En is het echt dom om er nu 1 te kopen? Ik heb hem niet pr dirct nodig maar wil hem gewoon hebben

14. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Qua design zal er niks veranderen. Intern zal er wat geüpgrade worden.

PS: ik heb me macbook pro, jippie :D

15. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Intern boeit mij niet zoveel, dat verschil zal nooit der mate groot zijn dat iemand als im dat merkt.

Misschien haal ik hem gewoon volgende week, of is dat echt gewoon dom om te doen en na 700 dagen geen update? Echt klote man die twijfels :mad:. Ik ben echt bang dat ik straks de boot mis en er straks een sick nieuw design is waar ze al die tijd aan hebben gewerkt.

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    dan wacht je gewoon, klaar. niet zeiken :cool:

17. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
  18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ze amper geruchten over nieuwe macs, al zijn die wel aan een update toe. Soms is het een bescheiden hardware update, soms een flinke. Verwacht 12 sept enkel nieuwe iPhone. Wellicht minimale spec updates voor diverse macs, maar zeker geen nieuw design.
    Maar goed, je weet het maar nooit.
    Zou zelf nog even wachten tot half september. Wellicht is het een kleine update, of komt er straks veel meer info (geruchten) naar buiten. Kan zijn dat het dan nog een tijd duurt voor een update en dan is het zuur dat je voor niets gewacht hebt, en als het wel een update is, is het zonde als je hem net twee weken te vroeg gekocht hebt.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Oud nieuws maar ik heb het in mn vakantie blijkbaar helemaal gemist

http://www.xda-developers.com/android/the-sleeping-giant-may-have-awoken/

shit just got real, Google heeft vorige week vrijdag rechstreeks Apple aangeklaagd wegens schending van bepaalde 'essentiele' patenten (die ze bij de overname van Motorola in handen hebben gekregen.)

Was natuurlijk een kwestie van tijd voordat 1 van de grote 3 rechtstreeks de ander de oorlog zou verklaren maar dit kan volgens mij nooit goed voor de consument zijn.

Vind het ergens verschrikkelijk irritant hoe dat achterhaalde patenten systeem ervoor zorgt dat het soms lijkt dat de grote tech bedrijven alleen nog maar bezig zijn elkaar dwars te zitten maar ben aan de andere kant ook wel heel benieuwd hoe dit gaat aflopen

Laatst bewerkt: 28 aug 2012
  20. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Waaaaaaarom is LOTR Battle for Middle Earth er niet voor de Mac.

Beste spel ever en juist die kan ik niet meer spelen. Neig er echt naar een oude windows laptop te kopen puur voor dit spel.

Zo zonde!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina