[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Hardcore zet ik ook echt niet aan hoor. ;)

Nee, zonder Hardcore, maar op Nightmare ben ik alleen door een paar eigen fouten dood gegaan. In co op wel vaker, maar daar zitten retards in die hun eigen PC alleen maar aan het verkloten zijn. Op iemand van XBW na, heb ik gasten gezien die nog nooit van een klantenservice hebben gehoord en alleen maar mekkeren over dat het gewoon moet werken. 8) Qua SP kan ik het ook veel beter zelf doen dan in co op, tenzij ik de persoon ken.

Pugs in Diablo III zijn zo mogelijk nog erger dan in World of Warcraft. :emo:

Ik had trouwens ook al een paar keer gezegd dat mijn level misschien te hoog is voor het gebied waar ik in zit, of mijn build is gewoon te goed voor een Barbie. Anderzijds doe ik veel aan Health in mijn gear en dat helpt wel. Critten als een male ook en dan Belial one shotten op Nightmare. :+

2. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Vind je? Soms heb je wel eens een kutgroep ja. Maar over het algemeen heb ik nergens last van. Het is natuurlijk ook hoe je jezelf opstelt vind ik. Gewoon niet teveel aan ergeren, niet zeiken en gewoon doorgaan met gamen :)

3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik maak me echt niet druk om een groep in Diablo. Je hebt toch geen healer of tank nodig, dus veel kan men niet verpesten.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Paragon? Heb ik iets gemist?

5. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het? Sinds woensdag 1.0.4. live, erg laat pas gecommuniceerd over Paragon. Werkt wel leuk, krijg per level met barb 3str 2 vit en derest 1. :)

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Nee, maar er zijn altijd gasten bij die je nooit een rezz doen, terwijl ik het doe wanneer ik het kan. Of ze puggen een boss terwijl je die helemaal niet aan kunt, dodgen niet, of helpen nergens een handje aan mee.

Ik doe dat ook niet altijd, maar hebt dat zo besloten vanwege bovenstaande.

Ok, het verslaat bij lange na nog niet het diepterecord van mijn oude guild in WoW. 8)

7. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ikzelf heb als tank monk de adds gewoon doodgemaakt en daarna lekker op diablo rammen.

8. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Deze snap ik ff niet :) Of bedoel je toevallig die rare/champion packs? :)

9. San

San Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel geld de mensen verdienen met die real money auction house, weet iemand dat?

10. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    0,0 nada of je moet een farm bot hebben, zag dat gedeelte ook een beetje te rooskleurig in, heb er zelfs een credit card voor aangeschaft :+

Heb welgeteld ... 1 item verkocht voor €1,25 in 3 weken, gaat er nog een euro af voor blizzard en dan nog eens 15% o.i.d. aan tax...

Nou heb ik dan wel m'n beste items zelf gehouden / weggegeven of verkocht op het normale AH :9

Maar verloren zaak, niet aan beginnen :thumbs:

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ja, die onder andere. Ik heb ook al groups gezien die gewoon wat solo door de map dwalen en ook helemaal niets doen om vooruit te komen. :emo:

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zo, terug van vakantie en meteen goed nieuws met 1.0.4! :cool:

13. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kaboem:

Forum eerst :) Weet niet of er geïnteresseerden zijn op ah gaan ze vanaf 2 mill

14. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Eindelijk klaar met Hell. Jammer genoeg nog geen 60 dus nog even wat farmen voordat ik Inferno kan doen. :mad:

15. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb nu Paragon lvl 7 en merk toch wel dat de lootdrops beter beginnen te worden of ik heb gewoon puur geluk :cool:

Gisteren lvl 63 pants, iets meer dan 600 armor, 160+ strength/vitality, 62 res all en 2 sockets geloot, verkocht voor bijna 8 miljoen gold (ik denk dat ik er nog veel meer voor had kunnen krijgen gezien de pants met een half uurtje verkocht waren :)). Vandaag 2 legendary drops gehad (waarvan de eerste ook alweer is verkocht).

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar wat is Paragon nou precies?

17. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ben nu met Inferno bezig. Iemand tips voor gold? Merk dat ik nu toch wel beter gear nodig heb. :)

18. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Speel zelf geen diablo maar hoe hoger je paragon hoe sneller je betere items gaat vinden uit drops :)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En hoe gaat die dan omhoog?

20. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Google je vraag...?:)

http://us.battle.net/d3/en/blog/6968517

Here’s how it works:

•After you hit level 60, any further experience you earn from killing monsters will begin to count toward Paragon levels
    •There are 100 Paragon levels
    •Every Paragon level will reward you with:
    •Core stats such as Strength, Dexterity, Intelligence, and Vitality in amounts similar to what you’d gain from a normal level
    •3% Magic Find and 3% Gold Find
    •In addition, a distinctive increasingly-impressive border will surround your character portrait in the in-game party frame to denote your Paragon progression, with a new frame earned after every ten levels. Your Paragon level will also be visible to other players wherever your normal level is shown

Laatst bewerkt: 28 aug 2012

Deel Deze Pagina