[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Echt? Dan moet ik 'm misschien toch nog een keer aanzetten. De eerste 2 keer vond ik 'm ook niet meer dan een 6 waard..
    Al moet ik zeggen dat 't nu wel alweer een jaar of 4 terug dat ik 'm voor het laatst gezien heb.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vind dat echt een heeeeeeerlijke film.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Mwah moet je wel liggen hoor, kan goed begrijpen dat er genoeg mensen zijn die het niks vinden.

Vind 'm zelf IMO ook een beetje overrated, juist nadat ik 'm al een paar keer heb gezien..

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Tja beetje lastig uitleggen, maar zo'n gevoel wat ik vaker met superhero films heb, of bijv. met Transformers.

Je ziet gevechten (toffe gevechten), maar waar de uitkomst eigenlijk altijd in het voordeel van het verhaal is. Bijvoorbeeld:
    Banner die op het spaceship z'n transformatie doormaakt. Nu zou het mogelijk zijn dat dat hele ship er aan gaat en het plannetje van Loki dus werkt. Maar nee, dat lukt dus niet, Hulk 'ontsnapt' en landt ergens op aarde. Als dan die Critauri oid landen op aarde, gaat het wél allemaal goed en bukt hij die gasten allemaal in elkaar. Ik bedoel, waarom beukte de Hulk die Black Widow niet aan gort? Ik zeg niet dat het onlogisch is, want dat is het zeker niet, maar het balletje valt altijd die kant op zodat het verhaal nooit mank loopt.

Laatst bewerkt: 29 aug 2012
  5. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.975
    Prachtige film, nu inderdaad een paar keer gezien.

Krijg nog steeds pijn in mijn kaken van het lachen als het weer over dat kleedje gaat:

"That rug really tied the room together, did it not?”

“Fuckin' A.”

“And this guy peed on it.”

“Donny, please”

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    "The chinaman is not the issue."

:lol:

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    [yt]wcvSTk8M5qY[/yt]

Short van de zoon van Ridley Scott. :)

8. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Om er maar even een paar te noemen.

Horrible Bosses
    Tropic Thunder
    Wild Hogs
    Alle 3 de Harrold and kumar films
    How high
    Scott Pilgrim vs. the World (Deze heb ik gister gekeken. Echt een vette vernieuwende action comedy)

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Thanks man.

Alleen Horrible bosses, Tropic thunder en de derde Harrold film ken ik nog niet. Gisteren de eerste Deuce Bigalow gekeken, ik vond hem echt zeker wel lachen.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

What to Expect When You're Expecting

Ja sorry soms heb ik gewoon zin in een romcom. :+
    Hij was wel redelijk. Leukste stukjes waren nog wel met The Dude Group. Maar ja ik ben dan ook een man. Jammer dat ze niet in heel veel scenes voorkwamen.

6.3/10

11. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169

V/H/S

Dit jaar denk ik wel de meest zieke film, ik vond hem over het algeheel geweldig (per verhaal dan) en soms ook gewoon crap (1 verhaal/videotape). Vernieuwend concept, niet zoals de meeste handy-cam horror filmpjes. En niet voor mensen met een zwakke maag!
    8,5/10

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ook gezien en heb me er best mee vermaakt. Maar op geen moment vond ik het echt eng of heel erg schokkend. Maar nou heb ik ook aardig wat zieke films al gezien. Verder weer..tja...van die 'scary girl' dingen (zoals in The Ring etc....)die me echt totaal niets doen. Veel onrealistische shit helaas ook. Terwijl ik een beetje realisme had verwacht.

Vond de video van het echtpaar in dat hotel wel cool. Komt er dus gewoon op neer dat die vrouw een geheime lover had. Begrijp alleen niet waarom die man persé dood moest...ga er dan gewoon vandoor met haar, weet je....wellicht zie ik het verkeerd.

En die van Emily was ook echt weird, die begrijp ik nog steeds niet. WTF zat in haar? En waarom.....?

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik vond hem ook niet schokkend, maar ik heb het erbij gezet zodat niet mensen denken dat ze naar een film als Transformers gaan kijken. Want dat is het niet, het is echt een 18+ film. En eng was het niet nee, maar wel vernieuwend niet weer zo'n groepje van tieners die naar een huis toe gaat of een stel wat thuis zich filmt met een handycam. Nee ik heb mij ook zeer zeker vermaakt, en het is wel de 'ziekste' film van dit jaar want er is geen concurrentie.

Ik denk als jij Faces of Death nog niet hebt gezien, en als je van realisme houd die dan maar moet gaan kijken. Echter krijg je het niet! :+

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717

Is dit een vervolg op die crappy Hitman film? 8)
    Ze moeten ook geen kale gast in een film met zo'n titel stoppen.

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wel een k*t titel, kan zo niets op t*rrents vinden. :x

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Probeer eens VODrip er achter... ga geen link geven hehe! :+

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja maar Faces of death is toch 100% echt? Dat hoeft voor mij ook weer niet. Ik zoek echt nog altijd een horror die echt angstaanjagend is, echt eng. Een tijdje terug Haute Tension(High Tension) gezien en die deed me wel wat. Maar ik zoek maar...eentje die me echt van mijn stoel blaast :D

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    PM me even over de kwaliteit, denk dat ik V/H/S morgenavond maar aanzet :+

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Huh wut, zie niks?

20. Modder-Eter