[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door mussi, 2 aug 2012.

1. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ha 5212 had ik ooit gehad met Ronaldo achter de spitsen! Speelde wel aardig lekker. Vegeta probeer anders 5212 nog eens, zijn goedkope formatiekaartjes (250 coins).

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wel zonde voor je chemistry, met Ronaldo als CAM. In de volgende FUT moeten er echt nieuwe positie kaartjes komen..

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zag dat al eerder, maar het is dus mogelijk om je complete team te verkopen? Of doe je dat dan stuk voor stuk?

4. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weenie wat ze allemaal aan t doen zijn bij EA, maar FUT ligt er laatste dagen om de haverklap uit

5. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, eerst zegt ie dat het aan de hospitality instellingen ligt en daarna aan de ea servers, wat een domme actie

6. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Ik merk dat bij somige spelers de moraal en conditie minder wordt, wat kan ik hier aan doen? Zag wel dat een conditietrainer kunt aanstellen, helpt dit veel?

7. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik wil wel wat spelers lenen hoor :p

8. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
  9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Heb er al een aantal verkocht voor microsoft points .Rest bouw ik nog wel teampje van!

10. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Handelen begint ook een beetje te lukken, een Lukaku gekocht voor 1000 en verkocht voor 1500, nice :thumbs:

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Goed zo juiste instelling. Elke coins is er weer een. Ga de micro points dieik heb gekregen voor me spelers lekker bewaren voor fifa 13 happy hour.

Overgebleven spelers nog laatste teampje gebouwd voor deel gebouwd. moet alleen nog even motm nasri en goede fransr middenvelder aanschaffen. Gewoon weer lekkere formstie zodat ik tenminste aan voetbal toekome ipv alleen maar counteren.

12. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, en dat handelen is leuk om te doen :) Ook nog Alderweireld verkocht voor 450 en Vermaelen met een contract voor 44 wedstrijden gekocht voor 2000, goede deal? (vanwege dat contract)

Wat is dat happy hour precies? En als je een speler laat invallen, kost dat hem dan ook '1 contract wedstrijd' ?

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    kost inderdaad 1 contract.

Happy hour is wannneer twee keer zoveel kans hebt op informs in eennpakje. Zou nu echter geen pakjes meer kopen want fut 13 komt eind sept.

Je had het trouwensover fitness. Die coaches zijn alleen handig alsjefitnes kaartjes gebruikt. met die coaches haal je danmeer uit zon kaartje. Maar je kan ook gewoon elf subs laten spelen en dan met je hoofdteam op de bamk. Zijn ze weer fit.

Laatst bewerkt: 29 aug 2012
  14. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    En kun je die pakketjes alleen met echt geld kopen of ook met coins, voor fut 13 bedoel ik. (gebruik fut 12 om fut te leren, zodat ik bij fut 13 minder beginnersfouten maak hopelijk :+ )

Als je een speler 1 wedstrijd rust geeft is zijn fitness dan direct weer 100? En wat heeft invloed op de moraal van spelers, alleen de resultaten of ook op welke positie hij staat e.d.?

En ik overweeg om Dembele van CF via CAM om te turenen naar CM, raad jij dit aan?

15. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Nee je kan ook gewoon net coins pakjes kopen. Maar dat vind ik sltijd zonde omdat je niet vaak echt geluk heb vind ik. Je kan natuurlijk gelijk messi eruit halen maar spaar liever. Points gebruiken doe ik niet veel maar nu ik wat spelers van 12 kon verkopen voor coins denk ik dan gooi ik die wel in pakjes in 13. Maar ik moet het vooral van handelen hebben!

Meestal is 1 wedstrijd rust zat. ligt hoe laag de fitness was. Maar zou spelers onder de 90 fitness nooit opstellen. dus dan is een wedstrijd altiijd genoeg. Hoe hoger het moraal hoe beter ze spelen!

Kan maar heb nooit goede ervaringen met cfen of camtjes naar een cm brengen voor 4-3-3. Speelt op uitzonderingen na niet lekker. Maar dembele kan je proberen! Al kan je de coins die je gebruiktvoor hetcm kaartje beter gebruiken door diecoins plus verkoop van dembele een betere speler tekopen.

16. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt voor de info en tips!

Wat ik nu vaak doe is spelers die uit contract lopen vlak daarvoor verkopen dan dezelfde speler terugkopen die nog wel een contract voor een aantal wedstrijden heeft. Dit is volgens mij goedkopen dan contractkaartjes kopen, maar zitten hier ook nadelen aan? Heeft het bijvoorbeeld een positief effect als een speler voor langere tijd in jouw team speelt?

17. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heeft alleen invloed op de moraal, maar potje winnen en die is alweer 99 denk ik.. Besef wel dat jouw manier nog wel kan met kleine bedragen. Als je dit bij bijvoorbeeld sergio ramos doet (10k verkopen zonder contract, en 10k kopen met contracten) maak je verlies vanwege het volgende:

Bij elke verkoop betaal je 5% EA tax. Op 10k is dit dus 500 coins, dan kan je in sommige gevallen beter voor die 500 coins contracten kopen. Verder zou ik adviseren om zoveel mogelijk coaches te kopen die als bonus extra contracten heeft ( bijv. 3% contract), je kan er zoveel nemen als je wilt met een maximum tot 50% in totaal. Bewaar ze in je club en je ziet als je een contract toepast van bijvoorbeeld 16 dat er 50% bijkomt , dus 24 contract.

18. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    En dit werkt iedere keer als je een contract card toepast? En moet je die coaches zelf ook contract cards geven?

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Nee hun contracten gaan alleen op als ze opgesteld worden tijdens wedstrijd. Zelfs als ze nul hebben gelden ze. Let alleen op dat de shiny echt contract % + geven.

20. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Dat snap ik niet helemaal...

Deel Deze Pagina