Paragon zijn eigenlijk levels boven op level 60. Als je 60 bent heb je al je skills etc geunlocked maar er was daarboven weinig te doen. Nu is het zo dat je altijd xp krijgt voor al je kills etc voor Paragon. Elke paragon level geeft 3MF en 3GF en wat basic stats, bij level 99 (max) is dat dus 300MF en GF. Als je ~1 uur per dag speelt gaat het ongeveer 2 jaar duren tot je bij 100 bent dus het is meer een bonusje voor als je gaat farmen voor gear dan dat het echt een doel is.
Dit heb je per lvl nodig aan exp Als je een beetje goed farmt kan je 2 tot 4 miljoen exp/uur halen. Met 600 uur kan je dan lvl 100 aantikken.. Maar dan moet je wel echt hardcore farmen (dan lukt het zelfs binnen 280 uur...)
Er droppen voor de 3e keer vanavond, rare items met dezelfde naam, maar ook dus echt met precies dezelfde stats...
Zo, de difficulty is ook lekker omhoog gegaan zeg sinds de patch. Al flink lopen vloeken en ben bij Azmodan op Nightmare. Alles voor de patch was te makkelijk, nu mag ik met Azmodan blij zijn als ik hem tot 50% krijg.
Met de difficulty is niks verandert <Inferno? Ben zelf na 2 dagen spelen lvl 9 paragon iig. Zelfs een paar vrienden spelen weer, dus lekker coop doen! Gezellig.
Misschien is Azmodan op level 50 het juiste voor Nightmare. Of andersom. Iig geval best wat moeite, maar het is ook een tijd geleden, normal, dat ik hem voor het laatst solo heb gedaan. Gek blijft maar zwarte gaten produceren. Ik kom op het laatst niet eens in de buurt. 50% is my best shot.
En aan Hell begonnen en meteen al mijn gear geupdate. Kostte wel meer dan een miljoen, maar dan kan ik iig tot level 60 vooruit en daarna kapitaalkrachtig worden.
Welke Act? Ik ben met een vriend samen makkelijk door Act 1 en 2 van Inferno heen gekomen, geen bijzondere loot. Nu is Act 3 echt een stuk moeilijker en ben ik bijna door al m'n gold heen vanwege repairs en gear die ik moest kopen. Ik speel Demon Hunter, heb 43k health en 83k DPS maar ik blijf doodgaan. Ik zou nu gemakkelijk Act 1 of 2 kunnen gaan farmen voor gear en gold, maar er lijkt maar niks bijzonders te droppen.
Geen idee. Ik gooi alles tijdens het farmen in mijn stash en na een run kan ik 3 inventory's identify'n.
Doe je nog naar MF gear swappen? Zit zelf op 220% MF met NV stack. Ben wel blij met 1.04 patch maar die legendary's droppen veel te weinig. Wel leuke rares gevonden en 1 dikke legendary 1 handers te waarde van 30M.
Nee dat niet. Ik speel alleen maar barb nu en swappen met deze spec zit er niet in. Ben wel al lvl 15 paragon nu!
Had het er gisteren nog over met een XBWer, vergeet zijn naam telkens te onthouden, in Diablo chat. Het schijnt wel redelijk snel te gaan die Paragon levels, maar je moet ook wel een beetje geluk hebben met een eerste legendary.