[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    34 euro bij 12game.com (plus volgens mij 2 euro verzendkosten)
     
  2. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij consoleshop is ie 40.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe zit het qua toevoegen van kits en dergelijke op PS3? Is toch allemaal veel makkelijker en veel mooier (de kits dan, scherper enzovoort) dacht ik? Even de FIFA-demo afwachten, maar vind de demo van PES13 echt tof, en +/- €35 op release is netjes. Ik haat alleen altijd neppe kits en shit, en op de 360 is dat zo'n gedoe, wat uiteindelijk ook altijd heel lang duurt voordat alles is geladen. Dacht dat het op de PS3 veel makkelijker was en je daar dan ook veel meer kunt toevoegen en aanpassen. Indien dat zo is ga ik lekker voor de PS3 versie, speel PES toch nooit online.
     
  4. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Op PS3 werkt het met option files volgens de berichten altijd vrij eenvoudig. Is ook een vrij grote community die zich ermee bezighoudt. De meeste kits liggen al klaar bij die mannen. Grafisch is de engine niet echt anders, dus dat scheelt weer. ;)
     
  5. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    bron

    Hmmz.. Ben benieuwd..!
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2012
  6. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Zou wat zijn, hebben ze de gameplay weer op orde gaan ze de MasterLeague verprutsen. :)
    Maar goed, ik ben toch meer van de games tegen vrienden. Dat is maximaal.
     
  7. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    8.930
    Dit is geen sarcastische vraag hoor, speel al paar jaren FIFA en PES door elkaar (over beiden niet echt tevreden) maar: Wat zijn nu de 'unique selling points'/de meerwaarden van de MasterLeague tegenover die modus van Fifa waar je ook een team kiest en spelers kan kopen? Begrijp de verering van de masterleague nooit zo, maar misschien ligt dat meer aan mij.
     
  8. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Voor mij is het vanaf scratch een team opbouwen.
    Beginnen met een stel amateurs en er je gehele eigen team van creëren.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Is de achievement lijst voor PES 2013 al uit? Daar kunnen we zien wat er over is van de ML.
     
  10. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral dat inderdaad. Een middelmatig team pakken en het compleet uitbouwen. Moet alleen wel zeggen dat waar ik pes 2011 ML echt vaak gespeeld heb, bij 2012 de fut er uit was voor mij (het was slomer, tussenfilmpjes die tergend vervelend waren, minder opties betreft training etc.). Daarnaast, als je Football Manager speelt, is het wel weer even aanpoten bij pes omdat het spel gewoon een stuk kaler is :p.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  12. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zo rond kijk via google lijkt 't alsof het min of meer dezelfde lijst is als vorig jaar..

    edit: ah te laat :p
     
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    En het jaar daarvoor. En daarvoor. :9
     
  14. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    8.930
    Ja ok, een team vanaf scratch opbouwen is inderdaad leuk. Maar bij Fifa 'loste ik dat op' door bijvoorbeeld een team te kiezen uit de laagste divisie en daarmee de weg naar boven in te zetten. Heb het nooit leuk gevonden om een Manchester City te kiezen waarbij alles lukt en elk schot in de kurising vliegt.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Lol, had niet op refresh gedrukt dus zag bovenstaande posts over achievements nog niet. Nevermind. :+
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kortom, de indruk die Adam wekte dat de ML zowat de nek is omgedraaid lijkt me overdreven.
     
  17. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    De helft van de beleving van Pes is druk maken over randzaken voordat het spel uit is en schreeuwen dat de King vooral Back is (en een halve maand 't spel compleet afkraken), je-weet-tòch ;)
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon dat stukje ook moeilijk serieus nemen toen ik 'this is one of my darkest PES days in history.' las :lol:
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    In FIFA zit geen Castolo en Ordaz!
     
  20. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    8.930
    Hehe inderdaad. Al ben ik zelf meer fan van Stremer
     

Deel Deze Pagina