Informatie | Screenshots | Trailers | Achievements | Boxart | Websites | Opmerkingen || Platforms Xbox 360, PS3, PC ~ Uitgever EA Games ~ Developer Visceral ~ Genre Third Person Shooter ~ Release datum Maart 2013 Get ready for the adrenaline-fueled explosive action of Army of TWO The Devil’s Cartel. Take control of the unstoppable force & immovable object known as Alpha and Bravo, and let nothing stand in your team’s way. Unleash the fire and the fury of the “Overkill” mode, which allows you and your teammate to obliterate obstacles and opponents alike. Witness the bedlam that’s powered by the magnificent Frostbite 2 engine, as you annihilate anything in your team’s way. You’ll experience ruthlessly intelligent AI, awe-inspiring cinematics, and more mayhem than the written word could possibly convey. There’s more than enough action for two players in Army of TWO The Devil’s Cartel, but we recommend playing it with a friend regardless. NNB The Limited Edition includes: Tactical Co-op Gear: Lay down sustained cover fire for your teammate with the G18 side arm, decked out in your G18-textured polymer outfit and mask. G18-Unload on your enemies with the G18, the game’s only fully automatic weapon! Polymer outfit and mask?This lightweight battle dress combo is sleek, professional, and high-tech. Overkill Extras: Unleash massive destruction as you execute an action-packed mission with an automatic shotgun and your Overkill mask and outfit. Overkillers contract-Go on an Overkill rampage throughout this new mission designed for nonstop frenetic co-op. DAO-X shotgun-A classic! Bring the heat with this fully automatic, 12-shot riot gun. Overkill outfit and mask?The perfect getup for wreaking maximum destruction! Celebrate the Day of the Dead: Bust out your Day of the Dead themed assault rifle and take on Mexico’s most ruthless drug lords in your DoD outfit and three masks. DoD assault rifle - Become an angel of death with this awesome Dia de los Muertos skinned weapon. DoD outfit and masks - Put on the face of fear with not one but three custom Day of the Dead masks and one fuego outfit. Hoewel er kritiek was op Rios en Salem ('Dudebro's'... wat zijn gamers soms toch zuurpruimen ) vond ik ze wel leuk en zorgden ze altijd/meestal voor wat humor en luchtigheid in de game. Nu speel je als Alpha en Bravo... Kan het nog generieker. Desondanks kijk ik toch naar de game uit, simpelweg omdat de eerste 2 gewoon zeer vermakelijk waren. Maar ook hier ben ik bang dat de setting wat 'standaard' gaat zijn. Geen tripje meer naar de dierentuin dus. Ach ja, ik moet het ook niet overdrijven; het is ook niet zo alsof de vorige 2 games qua setting het toppunt van originaliteit waren. Hoe dan ook, ik weet zeker dat dit weer een leuke co-op ervaring gaat zijn. De Gamescom demo zag er gewoon leuk uit. En gelukkig is het bevestigd dat splitscreen er gewoon weer in zit. \o/
ja leuk. hopelijk kan je wel je masker importeren van het vorige deel. toch wel jammer dat je niet meer met Rios en Salem speelt. von het juist wel wat hebben. maar het ziet er erg vet uit.
Oh ja, die maskers. Zag echt niet uit wat ik had gemaakt. Maar wel leuk dat het kon, games hoeven zich niet altijd zo serieus te nemen. Even snel gekeken hoe het er ook alweer uitzag. Ik had toen in 2 minuten een of ander vaag konijn gemaakt met die editor en altijd gehouden.
Huh visciral is toch van dead space en dante's inferno.. Jammer idd dat ze de karakters eruit hebben gehaald,...
of je eigen character maken, blijf ik vaak het leukst vinden van een game. dan met je eigen gear en mask..lache. wou net even gaan kijken naar de site waar je de maskers kon maken..404. jammer...
hoe kom je aan die screenshots als ik vragen mag? of moet je daarvoor allemaal dingen gaan aanschaffen.
De Gamescom demo, maar dan in wat betere kwaliteit; Capture card. Die krijg je inderdaad niet gratis.
Logootje in het midden, tussenkopjes links uitgelijnd, de rest indented… beetje rommelig. Valt mij bij deze OP heel erg op, sorry for that
Haha, ok. Sorry dat het niet naar jou smaak is. Logootje wat in de tussenkopjes staat bedoel je denk ik? Maakt het inderdaad wat rommeliger, doe ik ook niet vaak. Maar vond het er zelf niet verkeerd uitzien.Ben sowieso niet helemaal tevreden over die tussenkopjes, maar ik had toen even geen zin meer om te prutsen aan een startpost van een game wat vrijwel niemand interesseert en waar niemand na de eerste pagina meer naar zal kijken. Maar wacht, een snelle aanpassing is zo gefixed, en ik vind het er al beter uitzien. Sorry Gakkie als je het nog steeds niks vindt, maar dit wordt em. Anders mag jij een nieuwe startpost maken! vs
Je hoeft em ook niet aan te passen, malle Ik vind mijn XCOM wat netter. OOk niet van die lappen text over de hele breedte uitgesmeerd. Anyhow, dit heeft niks met de game te maken en ik waardeer al je OP's altijd enorm, dus… back to the game!
Enige boeiende aan deze serie vond ik de multiplayer. Het concept van 2 teams huurlingen die steeds dezelfde objective hadden en met allemaal NPC's was erg cool en werkte nog best goed. Probleem was dat het totaal niet gebalanceerd was. Op een gegeven moment kon je een sniper kopen waarmee je niet hoefde te zoomen en iedereen in één schot neer kon schieten.
http://www.armyoftwo.com/news/mask-...-madness&sourceid=ao2_na-fb-post-mask-madness yes, het kan weer. je eigen masker maken.