[XOne] Need For Speed Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 4 jun 2012.

1. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Rubberbanding ga je waarschijnlijk wel tegenkomen inderdaad. Het heeft veel weg van Hot Pursuit, alleen dan net een iets andere setting. Met HP heb ik me wel aardig wat uurtjes kunnen vermaken, dus ik denk dat dit met Most Wanted ook wel goed gaat komen :)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    [GT]731534[/GT]

3. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Het lijkt erop alsof je niet zelf kunt schakelen? Dan is het sowieso verpest..

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Geen wonder dat het zo lang stil is rond Burnout. HP had er erg veel weg van, maar dit gaat wel heel ver richting Burnout zeg. Wel vet hoor, maar ik heb liever dat ze het gescheiden houden en zich lekker gaan focussen op Burnout. :)

5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Need for Speed-franchise is in handen van Criterion

Diverse ontwikkelaars hebben de laatste jaren gewerkt aan een Need for Speed-game. Met Need for Speed Most Wanted brengt Criterion opnieuw een NfS-game uit, maar heeft daarnaast nu ook de gehele franchise overgenomen.

Onder andere Black Box en Slightly Mad Studios hebben gewerkt aan de franchise, maar ook Criterion heeft al een Need for Speed-game op haar naam staan. Criterion kwam eerder met Need for Speed Hot Pursuit wat een succes was, daarnaast is de ontwikkelaar ook bekend om de Burnout-franchise. Vanaf nu worden alle toekomstige Need for Speed-games gemaakt door Criterion. Wel geeft Criterion aan dat de ontwikkeling van toekomstige games mogelijk niet alleen door Criterion wordt gedaan. Het zou zo kunnen zijn dat andere ontwikkelaars samen met Criterion werken aan een Need for Speed-game.

Nu Criterion de franchise heeft overgenomen, is de vraag of gamers in de toekomst ooit nog een volwaardige BurnOut-game gaan zien. "Our stamp's going to be in everything you see in Need for Speed and Burnout going forward in the future. I think something big will have to happen soon to enable us to do some of the things we want to do", aldus Alex Ward, vice president van Criterion.

Criterion komt begin november met een reboot van Need for Speed Most Wanted, die voor Xbox 360, PlayStation 3 en pc verschijnt. Daarnaast heeft DreamWorks aangegeven dat Need for Speed in 2014 op het witte doek te zien zal zijn.

Need For Speed: Burnout :p

Laatst bewerkt: 23 jun 2012
  6. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0

7. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
  8. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    In deze video wordt weer eens goed duidelijk hoe hoog het Burnout® gehalte is wat ik erg jammer vind vooral als ik terugkijk naar de echte MW & Carbon.

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Lol, jumps, boards en takedowns :'). Opvolger van Burnout it is.

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Beetje jammer dat ze een Burnout game maken en NfS naam erop plakken. Maar goed, dat was te verwachten toen EA Criterion overnam. Zou alsnog een leuke game kunnen zijn, al heb ik mijn twijfels. EA blijft bij mij toch erg 'mwoah' qua games.
    Zal wel weer lekker rubber-banding worden, waar ik een hekel aan heb.

Edit:
    Net ook nog even de MP trailer bekeken. De challenges vond ik in Burnout Paradise wel tof.
    Alleen is het nu echt volledig nieuwe Burnout Paradise ipv NfS. K*t EA, had het gewoon Burnout laten heten. :mad:

11. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Need for speed, ooit was deze racegame mijn nummertje 1, en ik heb deze ondersteund tot Carbon. De Shift serie vind ik dan wel weer tof, maar tel ik deze even niet mee omdat het gaat om circuit racen in plaats van Hot pursuit mode. De beste vind ik nog steeds deel 3, oftewel de eerste Hot pursuit, en Porshe voor de PSX destijds was erg goed gemaakt. Als het ooit weer die kant uit gaat naar het deel 3 systeem, lostaande parcouren en verschillende weers omstandigheden, dag en nacht racen, Replay optie waar ik toch veel waarde aan hecht, dan ben ik weer om lol Maar deze stijl boeit me totaal niet, hetzelfde ook wat ze nu met Ridge racer hebben gedaan, dat Burnout achtige hoeft voor mij echt niet meer.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  13. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
  14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoor je mij niet over klagen :+

15. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Mij ook niet.

Denk dat je gewoon eigenlijk pas eens moet gaan oordelen na het spelen van een demo en het lezen/kijken van reviews.

NFS is altijd een makkelijke serie om kritiek op te uiten, niet gek natuurlijk met een jaarlijke release en toch vaak ook mindere titels ertussen.

16. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Na Carbon>:F: Maar wat verwacht je dan ook van een arcade-racer?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het ziet er allemaal wel leuk uit etc. Maar echt vernieuwend is het niet meer. Heb precies hetzelfde concept nu al 10x gezien in andere games.

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Burnout Paradise met een vleugje Need For Speed.
    Heb me met Paradise (en de voorgaande Burnout games) prima vermaakt. Met menig NfS game ook wel, met sommigen (Hot Pursuit) stuk minder. Als het racen te overdreven rubberbanding is en je pas vlak voor de finish de laatste tegenstanders in beeld krijgt etc.
    Hoop dat er op tijd een demo is, en anders wacht ik nog even met de aanschaf.

19. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vond Carbon ook al weinig aan.

Hot pursuit 2010 was prima.

Ik hoop alleen dat ze idd niet teveel de burnout kant ingaan. Zit totaal geen logica in om een supercar van 200 000 euro opzettelijk in ander verkeer te beuken...

20. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De games van toen waren inderdaad van matige kwaliteit, NFS 4 op de PSX bijvoorbeeld was niet te spelen dankzij zoveel beeldvertragingen en te zware besturing etc. Met de jaren niet veel beter geworden als ik er zo aan terugdenk allemaal, maar de games van toen hadden wel een merkbare passie voor dure sportwagens, maarja daar heb ik inmiddels al genoeg over gezeurd lol :9

Als fan sta ik nog zeker open voor een nieuwe NFS, Carbon vond ik persoonlijk wel beter dan MW, maar een smaakding verwegen dat driften. De Burnout speelstijl vind ikzelf wel tof eigenlijk, maar niet voor een NFS game, zoals iemand hier al zegt om je mooie bolide in de prak te rijden, das minder cool. :cool:

Deel Deze Pagina