[TV-Amerika] Breaking Bad

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door PBateman, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    quote spoiler :+?

2. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
  4. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van me had ook doodleuk op facebook geplempt; "Walt kills Mike". Hij had 't weer op 4chan gelezen voordat ie de ep was begonnen en vond t nodig om andere mensen te laten delen in z'n leed. gdv wat was ik pissed XD. Hoop van de excitement meteen uit de aflevering gehaald.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Damn, ik zit nu weer de eerste scene van S05E01 te kijken en nu zie ik ineens dit:

Dat was me de vorige keer helemaal niet opgevallen natuurlijk.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe had hetzelfde idd.

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hele stuk gaat over "free meals" als je kunt aantonen dat je jarig bent 8)

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik wist het ook gewoon zodra ie naar het bord keek.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zie het nu pas. |:- :x O-) 8)

10. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ehh... het is een flash forward waar wel wat meer gebeurt dan wat jij denkt.

11. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me ook als er een M60 in je achterbak ligt 8)

12. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.403
  13. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Breaking Bad komt ook naar ABC!

:+

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Fucking epic.

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Whahaha super goed gedaan! Lol.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861

It's growth, then decay, then transformation. _O_

Volgende week helemaal opnieuw starten, even checken hoe Walt transformeert in wat hij nu is.

Laatst bewerkt: 31 aug 2012
  17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Fuck man, dat einde. Ik ben echt zo benieuwd waar dit naartoe gaat!

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb expres een paar episodes overgeslagen de eerste tijd zodat wanneer ik weer ging kijken, er aardig wat episodes waren om te checken. Ik haat wachten....en het is fucking belachelijk dat ze dit seizoen moesten opsplitsen. Of willen ze beweren dat alle episodes nog niet klaar zijn al? Wat is de reden?

Hoe dan ook....sublieme serie gewoon. De transformatie van Walt in S1 naar nu is echt ongelooflijk en het is een super knap staaltje acteerwerk hoor. DAMN!

Scene met dat kind, damn...echt niet verwacht en absoluut schokkend. En dan die muziek in het begin van de volgende episode waar ze de motor van het jochie slopen en uiteindelijk zie je de hand van dat jochie, met die muziek erbij zet het wel een bepaalde sfeer neer zeg,tjonge.

Skyler die gewoon de kanker terugwenst,,,damn zeg. Dat is echt ijs en ijskoud. En dan die scene dat ze het zwembad inging. Wilde ze nou gewoon echt dood daar? Ik vraag me sowieso af, op welk puntje brak zij echt? Wat was het het punt waar ze Walt zo gigantisch ging haten? Of is het gewoon meer een opeen stapeling van alles? Pas nu begin ik Walt echt niet cool meer te vinden..nou ja..half half, hij is nog steeds fucking cool, alleen kan ik niet heel erg meeleven met hem meer. Hij had bijna ervoor gezorgd dat Brock stierf....maar ja..dat weet Skyler niet.

Heel jammer dat Mike dood is, ik vond het een hele gave dude. Walt had bij het water nog wel enigzins spijt,maar daaaamn wat draait hij door. Zoals iemand hier al eerder zei...ik zie het ook wel gebeuren dat hij Hank uiteindelijk neerschiet. Sowieso het moment dat Hank achter zijn ware identiteit komt.....dat gaat sick worden. Trouwens...not cool van Walt om gewoon Jesse van zijn geld te onthouden...wtf is dat zeg?

Wat ik sowieso knap vind van deze serie, is dat je gewoon een hele lange tijd met deze gasten meeleeft terwijl ze met die Crystal Meth wel gigantisch veel levens van zowel jong als oud vernietigen.

Laatst bewerkt: 1 sep 2012
  19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Is niemand trouwens opgevallen dat er in de laatste aflevering (s05e07) er gebruik wordt gemaakt van
    priming?

Tussen een paar scènes door wordt er heel kort, een tiende van een seconde ofzo, een foto getoond. Net lang genoeg om het op te merken en te verwerken, maar niet lang genoeg om het echt goed te zien. Dit gebruiken ze bijvoorbeeld ook in Fight Club. :+ Weet niet goed wat er allemaal voorbij kwam, maar ik dacht twee personen op een bankje te zien en op het eind een soort vakantiefoto van een groep mensen?

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Is dat zo? Hmmm..dan zou ik het echt opnieuw moeten kijken want dit kan ik me niet heugen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina